O alumnado do club de ciencia presenta na EGAP o seu traballo.

O IES Arcebispo Xelmírez II foi invitado a expoñer o traballo desenvolvido no club de ciencia nas xornadas organizadas polo CAFI "Compartindo experiencias de formación en centros" (S1803002), celebradas na EGAP de Santiago de Compostela o 6 de outubro.

Seis alumnas e alumnos participantes no club de ciencia, en representación de todos os seus compañeiros, presentaron ao profesorado asistente as principais actividades levadas a cabo no proxecto de investigación de propiedades do solo, "Mira por onde pisas", así como as actividades proxectadas para este novo curso escolar.

MJPérez visitou o Xelmírez II

A artista arzuá deixou fonda pegada no IES Arcebispo Xelmírez II na súa visita deste martes 2 de outubro.

En horario de tarde e durante case unha hora, dentro da programación de actividades que desenvolve o equipo de dinamización da lingua, MJ Pérez falou co alumnado de 4º ESO e de 1º de bacharelato A e C sobre a súa traxectoria vital, amosou algúns dos seus traballos audiovisuais e falou dos seus próximos proxectos. Asemade, cantou algunhas das súas cancións e defendeu a vitalidade da música galega, da que destacou a gran variedade que presenta na actualidade.

"En galego sen cancelas" participamos no Correlingua 2017... e con premio!

O alumnado de 1º ESO, da man do equipo de dinamización lingüística do centro, participou esta semana no Correlingua 2017. Baixo o lema "En galego sen cancelas" camiñaron, cantaron en bailaron como eles mesmos contan no blogue FalaX2. Ademáis gañaron o 2º premio no concurso de pancartas para animar a celebración.

Na imaxe baixo estas liñas podedes ver algúns alumnos e alumnas, na praza da Quintana, recibindo o premio. Sobre estas liñas, o video, creado polo equipo de dinamización, resumo da experiencia.

Vista do alumnado de 2º ESO á Casa das Ciencias de A Coruña

Cerrando a semana que mais actividades complementarias e extraescolares concentra no noso IES, o alumnado de 2º ESO visitaba hoxe a Casa das Ciencias de A Coruña. A visita comenzou coa visualización no planetario da película "Da Terra ao Universo", un espectacular viaxe de 30 min no tempo e no espazo, e coa explicación do ceo de primavera que poderemos do que poderemos disfrutar esta noite con visualización en tempo real.

Charla de emprendemento TIC por Daniel Seijo, CEO de Menéame, fundador de Diariomotor e exalumno do centro

Continuando cunha semana frenética en actividades complementarias, hoxe tivemos no centro unha visita moi especial. Daniel Seijo, ademáis de CEO de Menéame, fundador de Diariomotor e artífice de outros moitos proxectos de emprendemento TIC, é exalumno do IES Arcebispo Xelmírez II e, polo tanto, estivo moitas veces sentado escoitando charlas na mesma sala na que hoxe o recibía a él o alumnado de 4ºESO e 1ºBAC.

Visita do alumnado de tecnoloxía ao parque eólico experimental de Sotavento

O martes 4 de abril o alumnado da materia de tecnoloxía de 3º e 4º ESO e de 1º BAC realizou una visita ao parque eólico experimental de Sotavento. Despois dunha breve introdución teórica ao concepto de enerxías renovables e as súas vantaxes, pasamos a vistar a vivenda bioclimática e un aeroxerador por dentro.

IKEA impartiu un taller sobre a realización de proxectos de interiorismo ao alumnado de 1º ESO

No marco do programa PITEAS para o desenvolvemento do talento nas aulas, colaboración da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria coa Fundación Barrié, no que está integrado o noso centro; o alumnado de 1º ESO recibiu o luns 3 de abril a visita dun equipo de IKEA A Coruña que impartiu unha charla-taller sobre "Cómo realizar un proxecto de interiorismo".

Festival de Nadal 2016

Aquí podedes ver o festival do Nadal 2016

CELEBRACIÓN DO DÍA DO LIBRO

No vestíbulo do centro, durante os recreos, o alumnado puido realizar marcapáxinas de origami, mentras se proxectaba na pantalla o vídeo coas instrucións para facelo elaborado polo alumnado de 4º de ESO co profesorado de educación plástica.

Toda a información no blog da biblioteca: http://bibliotecaxelmirez2.blogspot.com.es/2014/04/dia-do-libro.html