Xénero, diversidade, discriminación e violencia. O proxecto CRAM da Facultade de Psicoloxía da UDELAR - Filosofía 1BACH - 15 de novembro de 2017

Anabel Beniscelli Taibo, profesora da facultade de Psicoloxía da Universidade da República Oriental del Uruguay explicou como dende o proxecto CRAM da Facultade de Psicoloxía da UDELAR trabállase cos conceptos de xénero e diversidade para loitar contra os efectos da discriminación e da violencia. O obxectivo de dita charla foi a de compartir co alumnado a experiencia de dor que resulta da discrminación, pero a de esperanza que resulta da aceptación da diversidade e da convivencia respectuosa das opcións libres e consentidas.

Moitas gracias Anabel por facer un oco nesa axenda tan apretada para compartir o teu saber co noso alumnado!