Visita ao laboratorio do NaFoMat

O 4 de decembro o alumnado do STEMBach visitou un dos laboratorios do Grupo de Nanomateriais, Fotónica e Materia Branda, no departamento de Física Aplicada da USC.

Os profesores da USC José A. Rodríguez Añón e María Villanueva, así como outros membros do grupo, como o doutor Juan J. Parajó, foron os anfitrións no percorrido polas instalacións e os diferentes equipos dos que dispoñen.

Tamén deron conta das diferentes liñas de investigación nas que traballa o grupo, así como outras nas que se ten traballado, e explicaron algunhas das técnicas de investigación que empregan.

O alumnado puido ver algún dos equipos en funcionamento. Como actividade práctica, levouse a cabo a preparación dun xel sobre o que se levan a cabo diferentes experimentos para determinar as súas propiedades físicas, como a condutividade ou a estabilidade térmica.

Laboratorio do NaFoMat

page_ppp | by Dr. Radut