Obras Aula Maker

No presente curso o noso centro ten sido elixido coma un dos dez centros en toda Galicia en participar no proxecto “Aula Maker”, coa creación dun aula multidisciplinar enfocada ao desenvolvemento de proxectos nos que o alumnado deseñe, planifique e constrúa todo tipo de materiais e dispositivos.

É o primeiro ano dun proxecto ambicioso que pretende xerar unha dinámica de traballo interdisciplinar baseado na filosofía “Maker”, ou “Faino tí mesmo”, unha das principais tendencias pedagóxicas do momento.

E como comenzo do proceso, este ano tocou reformar aulas, preparar e decorar o espazo, e montar todo o material co que está dotado o proxecto, de modo que quede dispoñible para a realización de proxectos por todo o alumnado.

Como parte da filosofía Maker, foron os propios alumnos e alumnas os encargados de levar a cabo partes do proxecto, pintando, montando, organizando e planificando. O espíritu Maker xa está impregnando o centro!

Espazos maker

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

page_ppp | by Dr. Radut