Visita ao observatorio astronómico da USC (Campus Sur)

O alumnado de StemBach visitou o Observatorio Astronómico Ramón María Aller, no que Pedro Pablo Campos, investigador no centro, exerceu de guía e explicou en detalle a estrutura do observatorio, as principais liñas de investigación coma o estudo de sistemas de estrelas dobres, e outros programas nos que colaboran.

Os estudantes puideron realizar unha visita ás instalacións e coñecer diverso material de medida utilizado polos investigadores nas súas tarefas.

Coma complemento a esta visita, os alumnos desfrutaron dunha sesión de observación dende o telescopio principal do observatorio, e que por mera casualidade rematou na observación en directo da caída dun bólido polo nordeste do ceo nocturno, complemento perfecto á visita realizada.

Pódense ver fotos na seguinte ligazón Fotos

page_ppp | by Dr. Radut