Visita aos ciclos formativos do CIFP Politécnico de Conxo e do CIFP Compostela

O día 29 de xaneiro participamos cos alumnos e alumnas de 4º de ESO e 1º de Bacharelato na xornada de portas abertas do CIFP Politécnico de Conxo e do CIFP Compostela de Santiago de Compostela.

O obxectivo desta visita foi:

• Información sobre as diferentes familias profesionais que se imparten nos dous centros  tanto do sistema LOE como LOMCE
  • Acceso aos ciclos medios e superiores
  • Viveiro de empresas
  • Proxectos de FP Dual.

A visita foi coordinada por Vicedirección e Departamento de Orientación. Acompañaron aos alumnos e alumnas Mª José – coidadora do centro , Elisa e Cruz – membros do Departamento de Orientación.

Os alumnos e alumnas desfrutaron dunha sesión moi interesante que rematou cunha comida no CIFP Compostela , servida polos alumnos e alumnas do primeiro curso de FP de Grao Medio do ciclo de cociña e restauración.