Charla Eduemprende

O xoves 24 de xaneiro tivo lugar no IES a charla Eduemprende dirixida ao alumnado que cursa economía, de 4º ESO, 1º e 2º BACH, que forma parte do programa do Plan Eduemprende da Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.

Na primeira parte María Traveso, representante do IGAPE, falou da posibilidade de que nun futuro o alumnado crease a súa propia empresa, a partires dunha idea, e do asesoramento, viveiros, e axudas económicas ao seu alcance no IGAPE.

Na segunda parte foi Maite Vence, quen lles relatou a súa experiencia como creadora de OBSERVER Turismo Científico, unha spin off da USC moi innovadora en proceso de expansión.

O finalizar os alumnos participaron preguntando dúbidas e ampliando a información.