DATAS DE EXAMES. ALUMNOS PENDENTES

Despois da reunión celebrada co alumnado que ten pendente a materia Valores Éticos de 1º curso de ESO, estabécense as seguintes datas para as probas:

Primeira proba parcial: 18 de decembro ás 16:20

Contidos:

• Bloque 1. A dignidade da persoa - Unidade 1 do libro de texto
  • Bloque 2. A comprensión, o respecto e a igualdade nas relacións interpersoais - Unidade 2 do libro de texto
  • Bloque 3. A reflexión ética - Unidade 3 do libro de texto

Segunda proba parcial: 09 de maio ás 16:20

Contidos:

• Bloque 4. A xustiza e a Política. Unidade 4 do libro de texto.
  • Bloque 5. Os valores éticos, o dereito, a Declaración Universal dos Dereitos Humanos (DUDH) e outros tratados internacionais sobre dereitos humanos - Unidade 5 do libro de texto
  • Bloque 6.Os valores éticos e a súa relación coa ciencia e a tecnoloxía. Unidade 6 do libro de texto

O alumnado que no acadara unha cualificación igual ou superior a 5 puntos na primeira proba parcial, examinarase da totalidade dos contidos na segunda proba.

Proponse traballar o caderno de actividades sobre o comic "Miguel e Nekane". Este traballo é de carácter voluntario, pero para o alumnado que o realice suporá un 25% da cualificación.

(Esta información, acordada co alumnado,  está publicada na aula virtual do curso correspondente, no taboeiro e na aula na que se imparte a materia).