Charla sobre delitos informáticos

25/01/2011 10:30
25/01/2011 13:00

Actividade para o alumnado de 2º de ESO e 3º de ESO

O día 25 de xaneiro, martes, JUAN CÁSTOR, Inspector Xefe da Comisaría de Policía de Santiago, falará na Sala de Usos Múltiples sobre o bo uso de Internet e os riscos que pode conlevar.

ATENCIÓN Ó HORARIO

Para 2º de ESO a charla comezará ás 10.30 e finalizará aproximadamente ás 11.40.

O profesor que inicia con eles a súa clase ás 10.30 debe acompañar o grupo correspondente á Sala de Usos Múltiples e permanecer alí durante o tempo de clase. Ás 11.20 o profesor que lle corresponda a ese grupo debe acudir á charla para estar cos alumnos ata o remate da actividade. Nese momento irá a clase cos rapaces ata que toque o timbre.

Para 3º, a charla empezará ás 11.50  e rematará arredor das 13 horas. (Polo tanto non terán o recreo á hora habitual senón de 13 a 13.30). O profesorado correspondente á cuarta hora debe acompañalos ó Salón e quedar con eles ata que remate o seu tempo de clase. Igualmente, debe acudir o correspondente á quinta hora a acompañar ó seu grupo ata a finalización da charla.

event | by Dr. Radut