MAGOSTO, 2016

O venres, 11 de novembro celebramos o MAGOSTO. Castañas asadas, tisnado de caras e xogos con carozos, piñas, castañas,... foron as actividades que realizamos nas dúas útimas sesións deste día de San Martiño.

Tamén podemos observar os traballos plásticos realizados polo alumnado de infantil e 1º de primaria, para gardar as castañas á hora de degustalas. Neste último curso, engadiron refráns, cantigas e ditos desta temática e desta época.

Unha vez máis agradecer ás familias a súa colaboración mediante o envío de leña, carozos, piñas e castañas!

SEMÁFOROS EN EDUCACIÓN VIAL

O alumnado de terceiro elaborou uns riquísmos semáforos nas clases de educación vial con galletas, crema de cacao e lacasitos. Uhmmmm!!!!

NOVOS CARNÉS DA BIBLIOTECA ESCOLAR

NOVOS CARNÉS ESCOLARES! Luíña co paso dos anos foi cambiando e as nosas nenas e nenos tamén van medrando. Por iso, decidimos actualizar as fotos dos carnés escolares e cambiar a portada. CHULOS, EH???

PROXECTO ANUAL DA BIBLIOTECA

Como xa todas e todos sabemos este ano o noso centro de interese na bilioteca escolar son os animais. Realizaremos unha serie de actividades de procura de información para afianzar e ampliar coñecementos sobre estes seres vivos: costumes, perigo de extinción, distintos hábitats,...

E xa temos slogan (alumnado de terceiro) e debuxo ( Lía de 6º). Gústavos?

SOBREMESAS SAMAÍN 2016

Ademais de exposición de cabazas e outras actividades relacionadas co Samaín, cada aula elaborou unha terrorífica sobremesa de Samaín. Logo compartímolas e degustámolas todas e todos no patio, xunto coas familias que nos puideron acompañar nesta soleada mañá do mes de outubro. RIQUISÍSÍSÍSSÍSÍMAS!!!!

SAMAÍN 2016

Podedes gozar da gran mostra de cabazas que o alumnado e as súas familias aportaron para a exposición do Samaín. Moitas delas seguiron a temática do Proxecto Anual da Biblioteca, outras foron deseñadas seguindo outras temáticas. Sen dúbida, todas elas con moito traballo e cargadas de imaxinación. MOITAS, MOITAS GRAZAS, FAMILIAS! a vosa axuda é fundamental neste tipo de celebracións.

LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO LIBROS

Listaxes definitivas do fondo solidario de libros para o curso 2016/2017:

Listaxe definitiva de admitidos

Listaxe definitiva de excluídos

Aqueles alumnos e alumnas que non teñen adxudicados libros na listaxe definitiva, poden figurar na listaxe de adquisición complementaria onde se reflicte o número de libros que lle corresponde. Estes libros de adquisición complementaria mercaraos o centro.

Listaxe de adquisición complementaria

Para as familias do alumnado que teñan que mercar algún libro pola súa conta recomendamos que esperedes a setembro para realizar a compra segundo o que vos indiquemos no centro.

A dirección

LISTA OFICIAL DE LIBROS

Adxuntamos lista oficial de libros do Ceip cespón

INFORMACIÓN IMPORTANTE: CHEQUES DE LIBROS/MATERIAL E FONDO LIBROS.

- Cheque de axuda de material: para os que presentastes a solicitude e o sistema a concedeu ou excluíu o listado provisional estará na secretaría do centro para consultar (non se pode publicar esta listaxe por protección de datos)

- Cheque de libros para 1º e 2º de primaria : para os que presentastes a solicitude e o sistema a concedeu ou excluíu o listado provisional estará na secretaría do centro para consultar (non se pode publicar esta listaxe por protección de datos)

- Fondo libros de 3º, 4º, 5º e 6º: adxuntamos lista provisional de adxudicación de libros para o vindeiro curso.

Admitidos

Excluídos

*Contra a lista provisional poderán reclamar o xoves 14 e o venres 15 de xullo.

•  os cheques recolleranse o día 20 e 21 deste mes en horario de 10:00 a 14:00 e 16:30 a 18:00 horas.

Cespón, a 13 de xullo de 2016

A dirección

ALUMNADO DE 6º 2015/2016

O alumnado de 6º (curso 2015/2016) realizou unha sesión fotográfica percorrendo distintas zonas do centro. Estamos seguros de que as súas mochilas, non so regresaron cargadas de libros, tamén levan moitos momentos bos vividos ao longo da súa etapa no centro. Desexámoslle un moi bo futuro no novo centro: o instituto; estamos seguros de que pronto se adaptaran á nova etapa que lles toca vivir, pero tamén estamos seguros de nos visitarán para traernos novas das súas vidas.
ATA SEMPRE, NENAS E NENOS! OS NOSOS MELLORES DESEXOS!!!!!