ADMISIÓN E MATRÍCULA PARA O CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

Esgundo o establecido na "ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado" entre o 1 e o 20 de marzo estará aberto o prazo para facer a solicitude de admisión de matrícula para o vindeiro curso no CEIP Cespón.

Para realizar a solicitude de admisión, podedes descargar o documento que se adxunta e entregalo cuberto na secretaría do centro, ou ben recollelo na mesma. para isto adxuntamos o anexo II a cubrir.

Así mesmo tamén podedes facelo de xeito telemático na seguinte dirección.

Adxuntamos tamén as instrucións enviadas pola Dirección Xeral de centros e pola Xefatura Territorial de Educación e O.U. e un documento coas vacantes para o vindeiro curso, o cal estará exposto tamén no taboleiro do centro.

Outros datos de interese:

- A área de influencia do CEIP Cespón son as parroquias de San Vicenzo de Cespón e San Pedro de Bealo.

- O centro dispón do servizo de transporte escolar.

Cada alumna e alumno só pode presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar. A infracción determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro e presente a solicitude noutro distinto deberá comunicalo ao centro de orixe.

O alumnado que ten reserva de praza nun centro e presenta a solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia da reserva antes do inicio do prazo de presentación das solicitudes de admisión.

No caso de que haxa máis demanda que oferta de postos escolares, existe un prazo de 10 días hábiles, contados a partir dos 2 días seguintes ao remate do prazo para presentar solicitudes de admisión, para achegar documentación xustificativa dos criterios de baremo.

A listaxe provisional de admitidas/os e non admitidas/os publicarase antes do 25 de abril. As reclamacións poderán formularse no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación.

A listaxe definitiva de persoas admitidas e non admitidas ordenadas segundo a puntuación total publicarase no taboleiro de anuncios e na web antes do día 15 de maio.

O prazo de formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

A dirección

RESERVA DE PRAZA - CURSO 2017-2018

Estimadas familias:

Esgundo o establecido na "ORDE do 12 de marzo de 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado" entre o 1 e o 15 de febreiro estará aberto o prazo para facer a reserva de matrícula para o vindeiro curso nos centros adscritos (IES A Cachada).

A solicitude de praza para 4º de Infantil, ou o resto do alumnado que queira cambiar de centro, será do 1 ao 20 de marzo.

Para realizar a reserva de praza, podedes descargar o documento que se adxunta e entregalo cuberto na secretaría do centro, ou ben recollelo na mesma.

A dirección

DÍA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA

Como vén sendo costume toda a comunidade educativa levou a cabo diversas actividades para conmemorar esta data, 30 de xaneiro: murais colectivos, exposición dunha pps sobre os muros da humanidade, elaboración dun muro de ladrillos, recompilación de fondos da biblioteca desta temática, diversos traballos plásticos e acto común na biblioteca, foron varios dos actos levados a cabo para recordar o Día escolar da Paz e da Non violencia.

OBRA DE TEATRO: "En el taller de Santa Claus"

O último día de clase, antes das vacacións de Nadal, tivemos unha representación teatral na biblioteca. Alumnas e alumnos do CEIP Santa María do Castro xunto co noso compañeiro Brais de 6º representáronnos a obra titulada: "En el taller de Santa Claus". Queremos agradecerlle este fermoso agasallo navideño e dar tamén as grazas a ANPA.

NADAL NO COLEXIO

Fermoso vídeo o que agora ides visualizar (poñédeo en grande na parte inferior dereita no cadrado): portas decoradas, postais, botas cargadas de desexos para o vindeiro ano, corredores decorados, nenas e nenos felices cos seus traballos,...FELICES FESTAS!!!!

NADAL EN TERCEIRO: FLORES DE PASCUA, POSTAIS, ÁRBORES,...

O alumnado de 3º de primaria realizou un laborioso traballo de pregado de papel para confeccionar unha colorida árbore de Nadal. Partindo tamén do pregado de papel realizaron flores de Pascua. Parabéns, nenas e nenos!
Se queredes visualizar as fotos en grande, cliqueades na parte inferior dereita no cadrado.

UNHA VISITA MOI ESPECIAL

Unha visita moi especial: PAPÁ NOËL VISITA O COLEXIO DE CESPÓN!!!! Conversou co alumnado e repartiu moitos caramelos.
E xa sabedes, se queredes visualizar o vídeo en grande, cliqueade na parte inferior dereita no cadrado.

MAGOSTO, 2016

O venres, 11 de novembro celebramos o MAGOSTO. Castañas asadas, tisnado de caras e xogos con carozos, piñas, castañas,... foron as actividades que realizamos nas dúas útimas sesións deste día de San Martiño.

Tamén podemos observar os traballos plásticos realizados polo alumnado de infantil e 1º de primaria, para gardar as castañas á hora de degustalas. Neste último curso, engadiron refráns, cantigas e ditos desta temática e desta época.

Unha vez máis agradecer ás familias a súa colaboración mediante o envío de leña, carozos, piñas e castañas!

SEMÁFOROS EN EDUCACIÓN VIAL

O alumnado de terceiro elaborou uns riquísmos semáforos nas clases de educación vial con galletas, crema de cacao e lacasitos. Uhmmmm!!!!

NOVOS CARNÉS DA BIBLIOTECA ESCOLAR

NOVOS CARNÉS ESCOLARES! Luíña co paso dos anos foi cambiando e as nosas nenas e nenos tamén van medrando. Por iso, decidimos actualizar as fotos dos carnés escolares e cambiar a portada. CHULOS, EH???