SAÍDA CULTURAL 1º E 2º

O alumando de 1º e 2º realizou a saída cultural visitando o Acuario de O Grove. Quedaron abraiados coa gran variedade de peixes e moi sorprendidos ao observar o “peixe pipa”. Foi un gusto poder coller nas súas mans estrelas de mar.

Logo, en catamarán chegaron ata unha batea e puideron  observar como as gaivotas se achegaban a comer os mexillóns. Tamén viron o fondo mariño.

A comida foi no monte Siradella. Aquí tamén se achegaron ao centro de interpretación.

UN GRAN DÍA DE APRENDIZAXE, CONVIVENCIA E GOCE!!!!

O MAGO BENXAMÍN NO CEIP CESPÓN

O xoves, 11 de maio tivemos a sorte de ter un espectáculo de maxia no centro.  O mago contou coa axuda dalgún alumno/a e incluso profesorado na realización dos seus números de maxia. Grazas a ANPA que foi a encargada de que esta actividade se levase a cabo. Foi unha sesión moi entretida e intrigante: era imposible descubrir os trucos!!!! por iso,...é MAXIA

COMEDEIROS PARA PAXAROS

PLANTACIÓNS EN TESTOS

Dentro das actividades enmarcadas no Proxecto de Voz Natura o alumnado dos distintos cursos realizou plantacións. Antes preparáronse os testos, pintándoos, decorándoos,..Plantáronse acelgas, liliums, narcisos,...

Listaxe definitiva de matrícula para o vindeiro curso

Publicada a listaxe definitiva de admitidos para o curso 2017 / 2018, que se adxunta a continuación.

A formalización da matrícula realizarase entre o 20 e o 30 de xuño.

A dirección

SAÍDA MUÍÑOS DE BAROSA: 31 DE PRIMARIA

O alumnado de 3º de primaria realizou unha saída ao muíños da Barosa. Estivo organizada polos/as monitores/as da Cruz Vermella de Boiro, que levaron a cabo un programa escolar en valores, durante o curso escolar. Un día ao mes acudían ao centro e con dito alumnado levaban a cabo sesións nas que trataban moi diversos temas: a reciclaxe, a igualdade entre os nenas e as nenas, as normas de convivencia,... Nesta saída o alumnado viu o funcionamento dun muíño de pedra movido pola auga; asistiu a explicación e visualizaron a forma de cocer o pan nun antigo forno; estiveron en contacto coas sementes do millo corvo, da avea, do trigo ...e coa fariña de cada un destes cereais; visitaron un muíño e escoitaron os nomes dos animais que viven pola zona; por último, aplaudiron a xenial demostración do bo facer dun panadeiro que lles explicou trucos para amasar correctamente e lles elaborou diferentes tipos de pans, roscas, pizzas... Logo o alumnado puxo en práctica o aprendido, amasando e realizando distintos formatos. Merendaron zume, magdalenas e chocolate,...nun fermosísimo entorno: unhas espectaculares fervenzas. MOITAS GRAZAS  E PARABÉNS AOS/ÁS MONITORES/AS DA CRUZ VERMELLA DE BOIRO POR ESTA FERMOSA E DIDÁCTICA SAÍDA!!!

I MARCHA CICLISTA ESCOLAR

O alumnado de 3º e 4º participou hoxe venres, 21 de abril na I Marcha Ciclista Escolar Concello de Boiro, organizada polo equipo de educción viaria da Policía Local coa finalidade de promover o uso da bicicleta tanto no ámbito escolar como familiar. Entre os obxectivos que se perseguen durante esta marcha figuran aprender a circular en bicicleta aplicando os principios e normas da seguridade viaria, posibilitar que os raparigos poidan iniciarse neste deporte de forma segura e divertida, utilizar máis a bicicleta como modo de desprazamento cos compañeiros de clase ou individualmente, fomentar a práctica do exercicio físico, a convivencia con nenas e nenos doutros centros escolares e aprender a gozar da actividade física.

ANDAINA SAN RAMÓN.- 7 DE ABRIL

Como xa vén sendo costume no centro, o último venres de clase antes das vacacións de Semana Santa celebramos unha xornada de sendeirismo. Realizamos diferentes rutas dependendo das idades do alumnado. A hora da merenda é esencial para repoñer forzas. Tamén hai oco para pasar un tempo de xogos. Grazas ás familias que puideron acompañarnos nesta actividade.

CAMPO A TRAVÉS: 5 DE ABRIL

O mércores 5 de abril participamos nunha actividade programada polo departamento de deportes do concello de Boiro. Nun enclave extraordinario, o paseo marítimo gozamos dun fermoso día e dunha xornada de convivencia entre o alumnado  dos centros de primaria do Concello. Orgullos@s da nosa segunda posición no apartado de centros. Orgullos@s de Noa e Manuel de 3º que conseguiron medalla de ouro; orgullos@s de Lorena de 4º que acadou outra medalla de ouro; orgullos@s de Bruno de 6º cunha medalla de prata; orgullos@s de Melanie de 5º A coa súa medalla de bronce; pero sobre todo orgullos@s de todas e todos/as os/as que participástedes polo voso esforzo e  pola gran deportividade amosada. PARABÉNS!

DÍA DA POESÍA: POEMANDO DO A ao Z

Na semana da Poesía realizamos varias actividades. Cabe destacar a que tivo lugar no patio onde o alumnado despois de realizar unha selección de poemas sobe animais (Tema do Proxecto da Biblioteca) realizou  actividades de procura de información e outras de carácter máis lúdico. Algúns cursos tiveron a sorte de que o tempo acompañou e puideron levala a cabo no patio. Outra das actividades propostas é a realización de acrósticos tomando como referencia nomes de animais. Se queres ver máis fotos destas actividades visita o blog da avelaiona Luíña.