ACTUALIZACIÓN DO PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID 19

Estimadas familias, pola presente publicación queremos comunicar que a Conselleróia de Educación ven de facer pública a cuarta versión do protocolo de adaptación ao contexto da covid 19. En breve publicaremos neste mesmo medio a adaptación desta nova versión do plan ao noso centro, así coma o plan de ensino virtual no caso de corentenas ou confinamentos, pero pola súa importancia queremos destacar e adiantarvos a seguinte instrución, que consta no citado protocolo e que é novidade con respcto a anteriores versións:

"Se algunha persoa do núcleo familiar convive cunha persoa cun diagnóstico positivo da Covid-19, o alumnado ou o persoal do centro que convivan coa persoa positiva non poderán acudir ao centro, en virtude de ser considerados contactos estreitos.

Os conviventes dunha persoa con síntomas compatibles coa Covid (alumno/a ou profesional) que se encontre á espera do resultado, evitarán as interaccións sociais que sexan prescindibles ata que se confirme o resultado, pero non será necesario que garden corentena no domicilio, PODENDO ACUDIR tanto á escola como ao seu posto de traballo."

Poderedes consultar o resto das novidades pinchando AQUÍ

ACTIVIDADE DA ANPA- SAMAÍN

Prezadas familias. pola presente comunicamos que a Anpa organiza un concurso "virtual" de cabazas de Samaín. Podedes consultar a información na foto que se achega nesta mensaxe.

Un saúdo

ACTIVIDADE DA ANPA- PREVENCIÓN DA VIOLENCIA DE XÉNERO

Achegamos información sobre unha actividade que realizará a Anpa o luns 26 de outubro, ás 18:30, no centro social de Cespón, sobre a prevención da violencia de xénero.

No documento que compartimos, e que podedes visualizar e descargar, constan máis detalles da actividade.

INFORMACIÓN IMPORTANTE DA ANPA

Achegamos dous documentos con información relativa á actividade da Anpa do centro.

ADAPTACIÓN DO PROTOCOLO COVID AO CEIP CESPÓN

Prezadas familias: poñemos á vosa disposición a adaptación do protocolo Covid19 para o noso centro. Achegamos os diferentes documentos que podedes descargar e consultar co protocolo e anexos.

LIBROS DE TEXTO

Pola presente informamos que na secretaría do centro quedan bastantes vales de material para recoller. A partir do inicio das clases, o xoves 10 de setembro, podedes pasar a recollelos no horario habitual do centro. Recordade a persoa que o recolla debe ser a mesma que o solicitou.

Tamén aproveitamos para indicarvos que o alumnado deberá traer ao centro unicamente os libros do 1º trimestre. O resto de libros quedará na casa.

FOLGA CONVOCADA NO ENSINO PARA 10 E 16 DE SETEMBRO

Pola presente informamos que está convocada, por parte de diversas organizacións sindicais, unha xornada de folga no ensino para o xoves, 10 de setembro, polo que a actividade lectiva prevista poderase ver afectada.

No día de hoxe publícanse no DOG os servizos minimos que garanten a atención ao alumnado e que serán os seguintes para o noso centro:

• 1 membro da dirección
  • 1 mestre/a por cada grupo de alumnos que teña actividade lectiva prevista (4º e 5º de educación infantll 1º, 2º e 3º curso de educación primaria)

DIRECTRICES DE INICIO DE CURSO

Consultar os documentos que se achegan.

LISTAXES DE MATERIAL DOS DIFERENTES CURSOS DE PRIMARIA

Estimadas familias, pola presente comunicación achegamos nos diferentes documentos adxuntos a esta publicación as listas de material para as diferentes aulas de primaria.

No referente aos materiais queremos resaltar que o alumnado NON traerá hidroxel, xa que o centro se encargará de xestionar a súa compra, distribución e uso nas aulas e diferentes dependencias. Esta decisión está fundamentada en que se evitan problemas derivados do seu mal uso e, ao mesmo tempo, na tentativa de minimizar (na medida das nosas posibilidades), a inversión económica á que vos tedes que enfrontar as familias neste inicio de curso.

INICIO DE CURSO

Estimadas familias, iniciamos o curso académico 2020/2021 e queremos empezar por transmitirvos a seguinte información:

- Recollida de cheques de libros (1º e 2º) e vales de material: na secretaría do centro en horario de 10:00 a 13:00. O xoves, día 3 de setembro, o centro non fará atención ao público.

- Entrega de libros do fondo (3º a 6º): nos primeiros días de clase.

- En canto ao protocolo de adaptación á situcación actual informamos que estamos traballando para poñelo en coñecemento da comunidade educativa na maior brevidade posible. O obxectivo principal será tentar garantir a seguridade do alumnado, familias e profesorado cos medios que pon á nosa disposición á Consellería de Educación.

- Para o inicio das actividades lectivas seundo a Resolución do 1 de setembro de 2020 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educatva pola que se establece a incorporación gradual do alumnado para o curso 2020/21 nos centros docentes sostdos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia. :

• O día 10 de setembro incorporarase o alumnado de 4º e 5º de educación infantll 1º, 2º e 3º curso de educación primarial e educación especial.
  • O día 11 de setembro incorporarase o alumnado de 6º de educación infantl e 4º, 5º e 6º curso de educación primaria.

- Iremos informando a través deste medio das novidades que vaian xurdindo.