LISTAXE DEFINITIVO DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NA ADXUDICACIÓN DE FONDO LIBROS

Achegamos listaxes definitivas do alumnado admitido e excluído para o fondo libros (3º, 4º, 5º e 6º)

A lista de beneficiarios de cheques de material ou cheques de adquisición de libros para 1º e 2º de Ed. Primaria non se publicará atendendo á protección de datos. Poderedes consultar se sodes beneficiarios ou non, unicamente na secretaría do centro.

O alumnado de 3º, 4º,5º e 6º non mercará ningún libro, agás o "activity" de Inglés.

Para recoller os cheques o centro estará aberto co seguinte horario:  17 de xullo de 10:00 a 13:00 e de 16:30 a 18:00, e o 18 de xullo de 10:00 a 13:00.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS E EXCLUÍDOS NA ADXUDICACIÓN DE FONDO LIBROS

Achegamos listaxes do alumnado admitido e excluído para o fondo libros (3º, 4º, 5º e 6º)

As familias do alumnado terán dous días (11 e 12 de xullo) para tramitar a reclamación correspondente e achegar a documentación pertinente.

LISTAXE DE LIBROS PARA O VINDEIRO CURSO 2019-2020

Achegamos documentos ca listaxe de libros para o vindeiro curso. Nas diferentes librarías de Boiro tamén dispoñen de ditas listaxes.

Un saúdo

A dirección

INFORMACIÓN DE FINAL DE CURSO

Estimadas familias, pola presente informamos dos seguintes aspectos:

As actividades lectivas rematan o venres (21 de xuño) en horario habitual de 9:55 a 14:55.

Recordamos ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º que o 21 de xuño REMATA o prazo para devolver os libros de texto adquiridos co cheque ou prestados do “fondo solidario”. O alumnado que non devolva o lote que lle correspondeu, ou que entregue libros deteriorados (tal e como establece a orde correspondente)  para este curso perderá o dereito á axuda para o curso que ven.

En canto ás axudas para o curso que ven:

• O 10 de xullo publicaremos as listaxes provisionais, as cales poderán ser reclamadas nos dous días posteriores a esta publicación.
  • O 15 de xullo publicarmos a listaxe definitiva.
  • Entregaremos os cheques e os vales para material o 17 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 e de 16:30 a 18:00, e o 18 de xullo de 10:00 a 13:00.
  • Os lotes de libros entregaranse en setembro, ao inicio do curso, polo que recomendamos que non adquirades ningún libro ata novo aviso.
  • Todas as listaxes e avisos publicaranse na web do centro http://www.edu.xunta.es/centros/cepcespon/ e no taboleiro de anuncios.

O historial académico do alumnado que este curso rematou 6º entregarase o 17 e o 18 de xullo no horario especificado anteriormente.

O horario de oficina para a atención ás familias no mes de xullo será entre as 10:30 e as 13:30, agás nos días sinalados nos apartados anteriores.

Un saúdo e moi bo verán.

FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA- DOCUMENTACIÓN

A formalización de matrícula farase entre o 20 e o 30 de xuño.

Achegamos documento ca relación de documentos que deben entregar na data indicada.

DÍA MUNDIAL DA DIVERSIDADE BIOLÓXICA: 22 DE MAIO

Este día mundial ten como obxectivo a promoción e a concienciación global dos asuntos relacionados coa biodiversidade do planeta. Para conmemorar esta data a ANPA o CEP Brea Segade de Taragoña, a raíz dos devastadores incendios sufridos no mes de marzo deste ano que puxeron en risco a vida da veciñanza do rural e arrasaron grandes extensións de terreo, propuxeron as AMPAS de todos os centros educativos da comarca do Barbanza unirse a un parón de un minuto de silencio en repulsa dos lumes e respecto polo medio ambiente.

No CEIP Cespón realizamos este acto despois do recreo e no que dúas alumnas de 6º deron lectura a un manifesto.

XULIO CUTIÉRREZ VISITA A BIBLIOTECA AVELAIONA LUÍÑA

O escritor  boirense XULIO GUTIÉRREZ achegouse á biblioteca para presentarnos o seu último libro "VIAXEIROS" da colección Animais extraordinarios. Encontrouse co alumnado de 3º a 6º ao que lles contou moitas curiosidades de  animais que emigran. Ademais foi moi interesante a exposición que lles realizou do programa informático que emprega o ilustrador deste libro, Nicolás Fernández, ata chegar as espectaculares ilustracións que nos podemos atopar.

FEIRÓN DAS NOSAS LETRAS: LETRAS GALEGAS, 2019

Taller de chapas, xogos populares, baile rexional, Cé orquestra pantasma...foron algunhas das variadas actividades que realizamos para celebrar o DÍA DAS LETRAS GALEGAS, 2019.

CONVOCATORIA DO FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

Recentemente publicouse no DOG a convocatoria para a participación no Fondo solidario de libros de texto.

Dispoñen de toda a información premendo no seguinte enlace:

Así mesmo, convocamos unha reunión informativa para as familias o martes, 28 de maio de 2019, as 18:30.

Finalmente, nos arquivos que achegamos poden encontrar un resumo da convocatoria así coma os anexos para a solicitude.

A dirección

PABLO NOGUEIRA VISITA AO ALUMNADO DE 1º E 2º

Pablo Nogueira visitou a nosa biblioteca para atoparse co alumnado de 1º e 2º de primaria. Despois de ler o seu libro "NUBE BRANCA" , o alumnado tiña moito interese en coñecelo e falar da fermosa historia que narra no seu libro. As nenas e os nenos agasallárono cun fermoso mural colectivo situado na entrada da biblioteca e con fermosas plumas de indios  nas súas cabezas.  MOI ORIXINAL.