LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

Adxuntamos as listaxes definitivas de adxudicación de libros de texto para o vindeiro curso.

Así mesmo recordamos que a recollida de cheques, tanto de libros de 1º e 2º, como de material e historiais académicos (6º curso) farase nas datas que se especifican a continuación co seguinte horario:

Un saúdo

LISTAXE PROVISIONAL DE LIBROS CONCEDIDOS

Adxuntamos a listaxe provisional do fondo libros.

O prazo de reclamación será de 3 días. O vindeiro xoves publicaremos as definitivas.

Non publicaremos a listaxe dos vales de material nin a dos cheques dos libros de 1º e 2º. Deberedes comprobalo os días 18 e 19 no seguinte horario:

DATAS DE SECRETARIA EN XULLO E ENTREGA DE CHEQUES

ESTIMADAS FAMILIAS: pola presente comunicamos o horario de atención de secretaría no mes de xullo e as datas de publicación das listas e de recollida dos cheques.

HORARIO DE SECRETARIA NO MES DE XULLO:  11:00 horas a 13:00 horas

AXUDAS LIBROS:

Publicación da listaxe provisional: 10 de xullo

Publicación da listaxe definitiva: 13 de xullo

Recollida de cheques (alumnado correspondente) e historiais académicos (6º curso) co seguinte horario:

Un saúdo

LISTA DE LIBROS DE TEXTO 2016/2017

Adxuntamos as listas oficiais de libros para o vindeiro curso.

A dirección

DOCUMENTOS PARA A MATRICULACIÓN DO ALUMNADO NOVO (DO 20 AO 30 DE XUÑO)

A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Os documentos que se entregarán cando se formalice a matrícula serán:

-  Formalizar a matrícula no impreso correspondente (recoller en conserxería ou descargar)

-  Fotocopia do D.N.I. do/a alumno/a ( se o tivese) e fotocopia do libro de familia.

-  Fotocopia libro de vacinas

-  4 fotografías tamaño carné (só para infantil de tres anos)

-  1 fotografía nos demais cursos

-  Certificado de empadroamento

-  Fotocopia cartilla da seguridade social

- Cubrir o anexo: cuestionario lingua materna do seu fillo/a (recoller en conserxería ou descargar: só para infantil de 3 anos).

O ALUMNADO DE 3º REMATA O CURSO IMPARTIDO POLA CRUZ VERMELLA

O alumnado de 3º recibiu mensualmente (este curso) unha sesión impartida por membros da Cruz Vermella de Boiro. Traballaron distintos valores (amizade, igualdade de xénero, reciclaxe,...) valores moi  importantes na formación integral do alumnado. Este mesmo organismo organizou unha excursión aos muíños da Barosa e na última sesión fixeron xogos de colaboración no patio. Moi interesante un dos xogos no que o alumnado levaba nas costa un folio pegado e os compañeiros e compañeiras escribían nel os aspectos positivos que destacarían de cada un. Logo, as monitoras entregáronlles un diploma e un agasallo. PARABÉNS!

COMO MEDRARON AS NOSAS PLANTAS!!!!

Supoño que recordaredes a plantación que realizamos de bulbos de gladiolos, liliums, petunias...POIS MIRADE COMO MEDRARON!! Claro, ... é que as coidamos moito,  día tras día. Agora agardamos que saian pronto as flores.

SAÍDA CULTURAL 3º E 4º DE PRIMARIA

O alumnado de 3º e 4º realizou a saída cultural a Santiago. Visitaron as prazas que rodean a Catedral comentando curiosidades relacionadas coa Catedral e a súa contorna.

Logo, foron á Cidade da Cultura para visitar a exposición titulada “Da árbore á cadeira”. Viron tamén o xardín literario e diversos espazos. Estivo moi ben, sobre todo cando descubriron que había un parque cun gran tobogán central en forma de balea...foi impresionante o ben que o pasaron xogando alí.

Despois de xantar, repousar e tomar un merecidísimo xeado (facía moito calor) dirixíronse ao Museo de Historia Natural. Alí, grazas ás explicacións dunha guía, percorreron as distintas salas de animais, minerais, rochas, cortes de terreo, ...

ESTUPENDA SAÍDA!

SAÍDA CULTURAL 1º E 2º

O alumando de 1º e 2º realizou a saída cultural visitando o Acuario de O Grove. Quedaron abraiados coa gran variedade de peixes e moi sorprendidos ao observar o “peixe pipa”. Foi un gusto poder coller nas súas mans estrelas de mar.

Logo, en catamarán chegaron ata unha batea e puideron  observar como as gaivotas se achegaban a comer os mexillóns. Tamén viron o fondo mariño.

A comida foi no monte Siradella. Aquí tamén se achegaron ao centro de interpretación.

UN GRAN DÍA DE APRENDIZAXE, CONVIVENCIA E GOCE!!!!

O MAGO BENXAMÍN NO CEIP CESPÓN

O xoves, 11 de maio tivemos a sorte de ter un espectáculo de maxia no centro.  O mago contou coa axuda dalgún alumno/a e incluso profesorado na realización dos seus números de maxia. Grazas a ANPA que foi a encargada de que esta actividade se levase a cabo. Foi unha sesión moi entretida e intrigante: era imposible descubrir os trucos!!!! por iso,...é MAXIA