LISTAXES DEFINITIVAS DO FONDO LIBROS

Listaxes definitivas do fondo solidario de libros para o curso 2016/2017:

Listaxe definitiva de admitidos

Listaxe definitiva de excluídos

Aqueles alumnos e alumnas que non teñen adxudicados libros na listaxe definitiva, poden figurar na listaxe de adquisición complementaria onde se reflicte o número de libros que lle corresponde. Estes libros de adquisición complementaria mercaraos o centro.

Listaxe de adquisición complementaria

Para as familias do alumnado que teñan que mercar algún libro pola súa conta recomendamos que esperedes a setembro para realizar a compra segundo o que vos indiquemos no centro.

A dirección

LISTA OFICIAL DE LIBROS

Adxuntamos lista oficial de libros do Ceip cespón

INFORMACIÓN IMPORTANTE: CHEQUES DE LIBROS/MATERIAL E FONDO LIBROS.

- Cheque de axuda de material: para os que presentastes a solicitude e o sistema a concedeu ou excluíu o listado provisional estará na secretaría do centro para consultar (non se pode publicar esta listaxe por protección de datos)

- Cheque de libros para 1º e 2º de primaria : para os que presentastes a solicitude e o sistema a concedeu ou excluíu o listado provisional estará na secretaría do centro para consultar (non se pode publicar esta listaxe por protección de datos)

- Fondo libros de 3º, 4º, 5º e 6º: adxuntamos lista provisional de adxudicación de libros para o vindeiro curso.

Admitidos

Excluídos

*Contra a lista provisional poderán reclamar o xoves 14 e o venres 15 de xullo.

•  os cheques recolleranse o día 20 e 21 deste mes en horario de 10:00 a 14:00 e 16:30 a 18:00 horas.

Cespón, a 13 de xullo de 2016

A dirección

ALUMNADO DE 6º 2015/2016

O alumnado de 6º (curso 2015/2016) realizou unha sesión fotográfica percorrendo distintas zonas do centro. Estamos seguros de que as súas mochilas, non so regresaron cargadas de libros, tamén levan moitos momentos bos vividos ao longo da súa etapa no centro. Desexámoslle un moi bo futuro no novo centro: o instituto; estamos seguros de que pronto se adaptaran á nova etapa que lles toca vivir, pero tamén estamos seguros de nos visitarán para traernos novas das súas vidas.
ATA SEMPRE, NENAS E NENOS! OS NOSOS MELLORES DESEXOS!!!!!

VISITA E AGASALLO AO ALUMNADO DE 5º

Co motivo da realización dun traballo de investigación sobre o pan de cea por parte do alumnado de 5º nivel de primaria, hoxe recibimos no centro a visita de Carlos Manuel Rodríguez Rodríguez, presidente do Consello Regulador da Indicación Xeográfica Protexida do Pan de Cea. Carlos Manuel, ademais de responder ás dúbidas do alumnado e ofrecer diferentes explicacións, obsequiou ao alumnado cun molete de pan de cea.

A dirección e o claustro do Ceip Cespón queren mostrar o seu agradecemento por este detalle a Carlos Manuel e a todo co Consello Regulador.

O director

Pablo Lloves Requejo

INFORMACIÓN IMPORTANTE

ESTIMADAS FAMILIAS:

·  En canto ás axudas para o curso que ven:

•      O día 23 de xullo remata o prazo para solicitar as axudas de material e o fondo libros
  •      O 13 de xullo publicaremos as listaxes provisionais, as cales poderán ser reclamadas nos dous días posteriores a esta publicación.
  •      O 19 de xullo publicarmos a listaxe definitiva.
  •      O 20 e o 21 de xullo entregaremos os cheques e os vales para material, en horario de 10:00 a 14:00 e de 16:30 a 18:00.
  •      Os lotes de libros entregaranse en setembro, ao inicio do curso, polo que recomendamos que non adquirades ningún libro ata novo aviso.

*Todas as listaxes e avisos publicaranse nesta web e no taboleiro de anuncios.

·  O historial académico do alumnado que este curso rematou 6º entregarase o 20 e o 21 de xullo no horario especificado anteriormente.

·  O horario de oficina para a atención ás familias no mes de xullo será entre as 10:30 e as 14:00, agás nos días sinalados nos apartados anteriores.

Un saúdo e moi bo verán

INFORMACIÓN IMPORTANTE

ESTIMADAS FAMILIAS:

·  En canto ás axudas para o curso que ven:

•      O 19 de xullo publicarmos a listaxe definitiva.

*Todas as listaxes e avisos publicaranse nesta web e no taboleiro de anuncios.

Un saúdo e moi bo verán

EDUCACIÓN VIARIA: ENTREGA DE DIPLOMAS E AGASALLOS

O alumnado de 3º e 4º, despois de todo un curso con clases quincenais de educación viaria, comparte coa policía local un día de agasallos. Xoana, a súa profe, xunto con outros policías locais de Boiro entregan ao alumnado de 3º e 4º distintos agasallos e un diploma.

NA PRIMAVERA...FLORES MULTICOLORES

O alumnado de 4º realizou unhas coloridas flores. A técnica foi o plegado de folios de cores para realizar os pétalos de cada flor. A primeira toma de contacto da elaboración dos pétalos foi un pouco complexa. Logo, unha vez feitas varias prácticas, resultou moi doado. É de destacar o espírito de colaboración, onde o alumnado que antes manexa a técnica lle bota un man aos que o precisan. PARABÉNS!