MAGOSTO, 2017

E xa está aquí o MAGOSTO 2017. O venres, 10 de novembro nas dúas últimas sesión gozamos dunhas soborosísimas castañas asadas. Moitas nenas e nenos tiñan unhas chulísimas manualidades (caixiñas, cucuruchos,...) para poñer as súas castañas. Logo, chegou a hora das bromas, tisnamos as mans cos restos das brasas e xogamos a poñernos moi,  pero que moi negros. Que divertido!!!

Para rematar a xornada realizamos xogos: as catro esquinas, carreiras de sacos, a corda, o pano, o brilé, os zancos...

FESTA DAS CABAZAS

Grazas ás familias puidemos celebrar a festa das cabazas. O alumnado entre o luns e o martes trouxo unhas fermosas cabazas decoradas e cunha candea dentro. O martes pola tarde, despois da degustación das sobremesas, colocamos as cabazas na entrada ao centro e acendémolas. Coa cerrada da noite escintiliban na escuridade. As familias, nenas, nenos e profesorado gozamos dunha apracible e terrorífica noite de Samaín, plasmada no alumear das candeas e nos terroríficos disfraces dos/as participantes.

SOBREMESAS SAMAÍN 2017

O alumando das distintas titorías elaborou sobremesas de Samaín para degustar pola tarde, na compaña das familias,  cando se realizase o acendido das cabazas. Algunhas outras sobremesas foron aportadas polas familias. Moitas grazas pola vosa colaboración!!!!

HALLOWEN, 2017

As mestras do inglés organizaron un divertido e terrorífico DÍA DE HALLOWEN, no que o alumnado disfrazado gozou de divertidas actividades en grupo e degustou sobremesas portados polas familias. HAPPY HALLOWEN!!!!

COMEZO DO NOVO CURSO A RITMO DE MUIÑEIRAS

Brais e Martín (alumnos de 6º  curso do ano pasado) viñeron facernos unha visita musical. A ritmo das notas das súas gaitas, xunto con Pablo no tambor e Áex na pandeireta gozamos dun recreo musical. ATA A SEMANA CULTURAL CHICOS!!!

LISTAXE DEFINITIVA DE FONDO LIBROS

Adxuntamos as listaxes definitivas de adxudicación de libros de texto para o vindeiro curso.

Así mesmo recordamos que a recollida de cheques, tanto de libros de 1º e 2º, como de material e historiais académicos (6º curso) farase nas datas que se especifican a continuación co seguinte horario:

Un saúdo

LISTAXE PROVISIONAL DE LIBROS CONCEDIDOS

Adxuntamos a listaxe provisional do fondo libros.

O prazo de reclamación será de 3 días. O vindeiro xoves publicaremos as definitivas.

Non publicaremos a listaxe dos vales de material nin a dos cheques dos libros de 1º e 2º. Deberedes comprobalo os días 18 e 19 no seguinte horario:

DATAS DE SECRETARIA EN XULLO E ENTREGA DE CHEQUES

ESTIMADAS FAMILIAS: pola presente comunicamos o horario de atención de secretaría no mes de xullo e as datas de publicación das listas e de recollida dos cheques.

HORARIO DE SECRETARIA NO MES DE XULLO:  11:00 horas a 13:00 horas

AXUDAS LIBROS:

Publicación da listaxe provisional: 10 de xullo

Publicación da listaxe definitiva: 13 de xullo

Recollida de cheques (alumnado correspondente) e historiais académicos (6º curso) co seguinte horario:

Un saúdo

LISTA DE LIBROS DE TEXTO 2016/2017

Adxuntamos as listas oficiais de libros para o vindeiro curso.

A dirección

DOCUMENTOS PARA A MATRICULACIÓN DO ALUMNADO NOVO (DO 20 AO 30 DE XUÑO)

A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Os documentos que se entregarán cando se formalice a matrícula serán:

-  Formalizar a matrícula no impreso correspondente (recoller en conserxería ou descargar)

-  Fotocopia do D.N.I. do/a alumno/a ( se o tivese) e fotocopia do libro de familia.

-  Fotocopia libro de vacinas

-  4 fotografías tamaño carné (só para infantil de tres anos)

-  1 fotografía nos demais cursos

-  Certificado de empadroamento

-  Fotocopia cartilla da seguridade social

- Cubrir o anexo: cuestionario lingua materna do seu fillo/a (recoller en conserxería ou descargar: só para infantil de 3 anos).