ADMISIÓN 2023/2024 - ALUMNADO DE 6º QUE VAI PARA O IES

Este ano, 2023, os prazos de reserva e matrícula modifícanse un pouco con respecto doutros.

• Prazo de Reserva: O prazo de reserva de matrícula para o alumnado de 6º de primaria que quere reservar praza no IES Plurilingüe de A Cachada será dende o día 16 de xaneiro ate o 6 de febreiro.
  • Procedemento: Segundo as instrucións recibidas, a matrícula realizarase de xeito "preferiblemente" telemático. Tamén se poderá cubrir de xeito manual e entregar na secretaría deste centro.

*Para o alumnado de 6º de primaria que vaia a un IES distinto de A Cachada, o prazo será dende o 1 de marzo ata o 20 dese mesmo mes.

A listaxe provisional de admitidos publicarase antes do 25 de abril  (haberá 5 días hábiles para reclamacións).

En https://www.edu.xunta.gal/portal/familiasealumnado tedes máis información, así coma na orde que se achega como documento adxunto.

ACTIVIDADES DO CONCELLO DE BOIRO

Achegamos a programación do departamento de igualdade. A solicitude de participación realizarase a partir do 12 de xaneiro por rexistro de entrada no Concello de Boiro. Todas as actividades son de balde, a primeira das actividades será o domingo 22 de xaneiro: INICIACIÓN AO BAILE TRADICIONAL e está destinada ao público familiar(poden acudir crianzas a partir de 3 anos acompañadas de persoas adultas).

Saúdos

Concellería de Educación
Concello de Boiro.

CONSELLO ESCOLAR: FINALIZACIÓN DO PROCESO DE RENOVACIÓN

Pola presente comunicamos que xa rematamos co proceso de renovación dos membros do Consello Escolar.

Os datos de dita renovación, cas canditaturas elixidas, están expostos no taboleiro interior do centro.

A dirección

SOLICITUDE DE COMPOSTEIROS NO CONCELLO DE BOIRO (DPTO DE MEDIO AMBIENTE)

Por peticióin do Concello de Boiro trasladamos a seguinte información:

O Concello de Boiro puxo en marcha a finais do ano 2019 a entrega gratuíta de composteiros domésticos para aquelas persoas e familias que contasen con vivendas unifamiliares ou vivendas colectivas con espazos verdes e/ou xardín.

Con esta medida o Concello de Boiro pretendía comezar a artellar unha rede de compostaxe domestica que promovese unha redución de residuos orgánicos. Esta medida, beneficiosa para o medio ambiente, as persoas e para a sociedade no seu conxunto foi ben acollida polos veciños e, ate o momento, nestes últimos anos levamos repartidos preto de 200 composteiros domésticos. Na actualidade, neste ano 2022 temos aínda unha reserva de case 100 composteiros domésticos e, asemade, no ano 2023 preveemos repartir outros douscentos.

As persoas interesadas poden solicitar o composteiro presencialmente, no Departamento de Medio Ambiente do Concello de Boiro, por enderezo electrónico en medioambiente@boiro.org ou telefonicamente.

CIRCULAR: ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Achégase circular informativa ás familias, relativa ás eleccións ao Consello Escolar.

A dirección

Programa da concellería de igualdade do Concello de Boiro "Miscelánea en movemento"

Proxecto piloto que propón actividades en movemento para persoas adultas simultáneamente con actividades específicas de igualdade para crianzas.

Achegamos cartaces da actividade nos ficheiros que se achegan.

A dircción

LISTAXES DE MATERIAL PARA O CURSO 22-23

Achegamos as diferentes listaxes de material dos distintos cursos de Educación Primaria.

HORARIO DE SECRETARÍA EN XULLO

Estimadas familias: pola presente informamos que o horario de atención ao público na secretaría do centro será dende as 11:00 ás 13:00 horas, ata o 15 de xullo, incluído este, agás o 12 e o 13 de xullo, nos cales este horario ampliarase ata as 13:30 horas, para a recollida de historiais académicos, cheques ou vales de material.