PARABÉNS!!! O ACIVRO DO CENTRO ESTÁ DE ANIVERSARIO

O acivro do centro está de aniversario: 25 anos!

Para celebralo o alumnado achegouse e fixo fotos ao seu carón. Logo, as nenas e nenos  de 5º encargáronse de buscar información deste tipo de árbores. Grazas a eles puidemos enterarnos de moitas curiosidades! PARABÉNS, 5º!

O NADAL EN IMAXES: DECEMBRO, 2018

ALUMNADO DE 3º: BENVIDO NADAL!

No mes decembro o alumnado de 3º nas sesións de plástica realizou diversos traballos para decorar:

_ FLORES DE PASCUA: nas que traballaron a motricidade fina mediante o pregado de folios de cor vemella.

_  ÁRBORE DE NADAL: outro xeito de traballar outra forma de pregar o papel.

_ POSTAIS DE FELICITACIÓN DE NADAL...hoxe en día coas novas tecnoloxías xa un pouco esquecidas.

RESULTADOS DAS ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR - 2018

Achegamos copias das actas de escrutinio das votacións aos distintos sectores do Consello Escolar do Ceip Cespón, así como a acta de proclamación de candidatos por parte da xunta electoral.

Grazas a todas e todos por participar

A dirección

MAGOSTO, 2018

O venres, 16 de novembro celebramos o magosto. Despois de comer unhas saborosas castañas asadas realizamos xogos. Pero sen dúbida, o máis divertido foi o tisnado das caras coas cinzas. Tamén é de admirar as distintas manualidades que cada grupo realizou para meter as castañas. BO PROVEITO!

ANDAINA EDUCACIÓN VIARIA

O alumnado de 3º e 4º,  como cada curso teñen unha sesión quincenal de educación viaria. Son varias as actividades que Xoana, policía local de Boiro e encargada de impartir as sesións, programa curso tras curso.
Este ano tivo lugar a primeira andaina para practicar in situ as normas de circulación traballadas na aula.
Foron varios os colectivos que participaron: Policía Local, Protección Civil, AMPAS dos distintos centros do concello de Boiro...
Co remate da actividade e  ao final da andaina chegou o Pegasus da DGT e aterrou ante a atónita mirada de todos e todas os/as alí presentes. O alumnado de tres en tres foron subindo ao helicóptero.
- QUE PASADA!- así expresaba o alumnado a súa experiencia.
 MOITAS GRAZAS A TODOS OS COLECTIVOS E MOI ESPECIALMENTE A XOANA!! PARABÉNS!

SAMAÍN 2018: AS CABAZAS

Unha vez máis queremos dar as grazas ás familias pola colaboración na festa do Samaín: grazas polas vosas estupendas ideas na decoración das cabazas como pola vosa compañía no acendido e na degustación de sobremesas de Samaín.

Este ano o tema das cabazas era libre, aínda que moitas das familias centráronse no tema do Proxecto da Biblioteca Escolar: O UNIVERSO!

O ALUMNADO DE 1º COMEZA: O SISTEMA SOLAR

As nenas e nenos de 1º xa comezaron a publicar moitos traballos elaborados na aula e aportados polas familias, en torno ao Sistema Solar. A seguir así, pequenos/as exploradores/as!