PABLO NOGUEIRA VISITA AO ALUMNADO DE 1º E 2º

Pablo Nogueira visitou a nosa biblioteca para atoparse co alumnado de 1º e 2º de primaria. Despois de ler o seu libro "NUBE BRANCA" , o alumnado tiña moito interese en coñecelo e falar da fermosa historia que narra no seu libro. As nenas e os nenos agasallárono cun fermoso mural colectivo situado na entrada da biblioteca e con fermosas plumas de indios  nas súas cabezas.  MOI ORIXINAL.

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2019-20120

Achegampos a lista definitiva de admitidas e admitidos para o vindeiro curso.

Deberán matricular ao alumnado do 20 ao 30 de xuño na Secretaría do Centro.

CELTIA FIGUEIRAS CO ALUMNADO DE INFANTIL

Celtia Figueiras a autora de ULA LÚA? representou este fermoso conto ao alumnado de infantil,  a través de MONICREQUES e de distintas paisaxes: o xardín, o parque,..Lúa é unha gatiña pequena, algo tímida e asustadiza. Vive coa súa avoa  nunha humilde casa. No exterior contan cun fermoso xardín no que Lúa pasa as horas xogando soa. Non ten irmáns e a avoa non lle deixa saír fóra, mais Lúa soña con viaxar, coñecer novos lugares e ter amigas e amigos para xogar.
 Unha historia sobre o amor, a familia e a amizade, onde valores como a  tenrura, o respecto ou a solidariedade cobran importancia para levarnos a un mundo onde a violencia non ten cabida e a ilusión fai dos soños unha realidade. PARABÉNS, FERMOSA HISTORIA!

ENCONTRO DE HÉCTOR CAJARAVILLE CO ALUMNADO DE 5º E 6º

O alumnado de 5º e 6º vén de ler o libro KUSUMA do autor Héctor Cajaraville. Como broche final a esta lectura e diferentes actividades levadas a cabo en torno ao libro, recibimos na biblioteca a visita do autor.

CHARLA SOBRE O CANCRO

Na biblioteca tivo lugar unha charla informativa sobre o cancro. Persoal do hospital Clínico de Santiago achegouse ao centro e dun xeito sinxelo e moi didáctico foi quen de transmitir aos distintos grupos de alumnos/as  información sobre esta enfermidade. A través dun vídeo de debuxos o alumnado comprendeu que é unha enfermidade longa, que non contaxia, ...e que ten cura.

XORNADA SENDEIRISMO: 12 de abril de 2019

Como xa vén sendo habitual, no remate do segundo trimestre realizamos unha xornada de sendeirismo na contorna de San Ramón de Bealo. Unha mañá adicada a fomentar hábitos saudables, de respecto cara o medio ambiente e de convivencia entre alumnado, profesorado e familias que nos acompañan.

Así, este venres 12 de abril xuntámonos nesta estupenda paraxe para realizar a andaina. Houbo tempo para andar, merendar, xogar e gozar dunha estupenda mañá de primavera.

LISTAXE PROVISIONAL DE ALUMNADO. Admisión curso 2019/2020

Achégase listaxe provisional de admitidos.

Teñen 5 días para realizar as reclamacións que consideren pertinentes.

Saúdos

MARÍA CANOSA VISITA A BIBLIOTECA

O alumnado de 3º e 4º tivo un encontro coa escritora María Canosa. O tema central desta visita foi o seu libro " A CAZADORA DE ESTRELAS" que o alumnado estivo lendo. Un tema moi interesante e relacionado co Proxecto da biblioteca. O alumnado realizou marcadores coa protagonista da historia: Megumi, coas súas inseparables estrelas e as frechas de cor lila. Agasallaron a autora cun marcador. María Canosa deixou a súa adicatoria no libro de visitas da biblioteca e en cada libro do alumnado. Parabéns, por transmitirnos estas emocionantes historias na nosa lingua

DÍA DA MULLER, 2019

QUEIMA DO MECO, 2019

Este xoves, 14 de marzo demos por concluído o entroido co acto final: QUEIMA DO MECO. O alumnado de 6º redactou e deu lectura o testamento do Meco. Un testamento con moita inxenuidade e humor. PARABÉNS NENAS E NENOS DE 6º!