FAMILIAS DO ALUMNADO QUE NON RECOLLERON OS CHEQUES DE MATERIAL OU LIBROS DE TEXTO

Estimadas familias:

Os que non recollestes os cheques de material e/ou libros de texto poderédelos coller a partir do 3 de setembro na secretaría do centro.

Un saúdo

LISTA DEFINITIVA DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

Achégase a lista DEFINITIVA de adxudicación ca cantidade de libros que lle pertencen a cada alumna ou alumno.

A lista de cheques de material ou de cheques para os libros de texto para 1º e 2º non poden ser publicadas en base a lei de protección de datos, polo cal deberá ser consultada na secretaría.

LISTA PROVISIONAL DE ADXUDICACIÓN DE LIBROS DE TEXTO

Achégase a lista provisional de adxudicación ca cantidade de libros que lle pertencen a cada alumna ou alumno.

Esta lista poderá ser reclamada nos dous días posteriores á súa publicación.

A lista de cheques de material ou de libros de texto para 1º e 2º non poden ser publicadas en base a lei de protección de datos, polo cal deberá ser consultada na secretaría.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO 2018/2019

Achégase a listaxe de libros de texto para o vindeiro curso.

Tal e como se indica no documento, o alumnado que curse 3º e 5º para o vindeiro curso non mercará ningún libro, agás o caderniño de Inglés.

DATAS DE SECRETARIA EN XULLO E ENTREGA DE CHEQUES

No mes de xullo o horario de atención ás familias na secretaría será de 10:30 a 13:30 (ata o 20 de xullo):

• O 11 de xullo publicaremos as listaxes provisionais, as cales poderán ser reclamadas nos dous días posteriores a esta publicación.
  • O 17 de xullo publicarmos a listaxe definitiva.
  • Entregaremos os cheques e os vales para material o 19 de xullo en horario de 10:00 a 13:00 e de 16:30 a 18:00, e o 20 de xullo de 10:00 a 14:00.
  • Os lotes de libros entregaranse en setembro, ao inicio do curso, polo que recomendamos que non adquirades ningún libro ata novo aviso.
  • O historial académico do alumnado que este curso rematou 6º entregarase o 19 e o 20 de xullo no horario especificado anteriormente.
  • *Todas as listaxes e avisos publicaranse na web do centro http://www.edu.xunta.es/centros/cepcespon/ e no taboleiro de anuncios.

FORMALIZACIÓN DA MATRÍCULA

A formalización da matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Os documentos que se entregarán cando se formalice a matrícula serán:

-  Formalizar a matrícula no impreso correspondente (recoller en conserxería)

-  Fotocopia do D.N.I. do/a alumno/a ( se o tivese) e fotocopia do libro de familia.

-  Fotocopia libro de vacinas

-  4 fotografías tamaño carné (só para infantil de tres anos)

-  1 fotografía nos demais cursos

-  Certificado de empadroamento

-  Fotocopia cartilla da seguridade social

- Cubrir o anexo: cuestionario lingua materna do seu fillo/a (recoller en conserxería: só para infantil de 3 anos).

PAKOLAS NA BIBLIOTECA

Paco Cerdeira, ou Pakolas, nome co que se presenta ante o público infantil, é músico e compositor, e defínese como rockeiro e guitarreiro, creando música para todos os públicos, desde os máis pequenos ata familias ao completo; “música para todos e todas e letras adaptadas aos máis pequenos”.

Que sorte que estivese na nosa biblio,  xa que pasámolo moi ben cos seus ritmos. Dar as grazas a ANPA pola axuda proporcionada para levar a cabo  esta actividade musical.

DÍA DO LIBRO: libros con formas de animais

Tendo en conta que cada titoría xa levaba realizado moitas procuras de información sobre os animais,  que xa as presentara na biblioteca ás compañeiras e compañeiros dos demais cursos, pensamos que era moi boa idea que toda esa información tamén quedase plasmada por escrito. Así as diferentes aulas elaboraron libros coa forma dos animais traballados, deixando dentro nas súas páxinas información , xogos,...

UNHA LANDRA HOXE: UN CARBALLO MAÑÁ

Para as e os seguidores da nosa páxina recordaredes que alá no mes de marzo levamos a cabo a plantación de  landras, actividade que estivo coordinada polo Departamento de Medio Ambiente de Boiro. Non queremos deixar de amosarvos o grandes que xa están esas landras convertidas en pequenos carballos. Podedes ver tamén algunha foto das coloridas plantas de tulipáns, xacintos,...actividade enmarcadas dentro do Proxecto Voz Natura.