ÉXITO NA OLIMPIADA MATEMÁTICA

O ALUMNADO DO IES ELVIÑA, VICTORIOSO NA OLIMPIADA MATEMÁTICA GALEGA

O alumnado do IES Elviña participou neste curso na Olimpiada matemática da AGAPEMA por iniciativa docente do Departamento desta especialidade. Precisamente a pasada semana celebrouse no Círculo das artes de Lugo a final galega deste evento, onde un representante do noso centro acadou o trofeo á "Beleza matemática" polo seu bo facer nas olímpicas probas numéricas (difíciles dabondo, mais non para el, segundo parece).

Noraboa, Paulo, polo teu éxito, que é o de todo o centro. Segue así!

Paulo gañador

DÍA DA CIENCIA NA RÚA 2021

O IES ELVIÑA DE NOVO PARTICIPANTE NO DÍA DA CIENCIA

Cartel

Desde hai anos, o noso centro ten por tradición da primeira semana de maio, a participación no Día da ciencia na rúa, que vai xa pola súa XXV edición. O ano pasado, o confinamento impediu o desenvolvemento desta actividade, que o Dpto. de matemáticas tiña xa preparada. Por fin, este ano recupérase a tradición de festexar a ciencia na nosa cidade, pero, co aquel de tornar á normalidade pouco a pouco, o fasto houbo de pasar da rúa ao teatro, como lé o lema do cartel anunciador. Pois ben, benvido sexa, pois, o Día da Ciencia no teatro!

Ciencia 1
Día da ciencia 2

E ao teatro fomos: unha exquisita selección de alumnado de ESO e Bachaerlato do noso centro e máis dúas profesoras do Dpto. de matemáticas (as dúas Marías, a saber, Sancosmed e Chan, que ergueron o pavillón científico de Elviña con alta dignidade no amplo escenario do Colón). Alí expuxeron os rapaces e rapazas os seus matemáticos traballos, dos cais quedará memoria por mór do glorioso invento de Niepce (exemplos consultables enriba e no Instagram do centro)  e do vídeo dixital colgado en Vimeo pola organización do evento.

Que lles aproveite aos interesados (e interesadas)!
noraboa aos sabios participantes!

Vídeo VIMEO

CURSO 2020-21. CRITERIOS DE AVALIACIÓN

CRITERIOS DE AVALIACIÓN E CONTIDOS MÍNIMOS

DEPARTAMENTO

MATEMÁTICAS

NOTA: Esta información é un resumo da programación didáctica da materia que se enviou á inspección educativa proporcionada pola xefatura do departamento. A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa.

MATERIAS PENDENTES

Información sobre a recuperación de materias pendentes de cursos anteriores.

As familias poden telefonear ou remitir correo electrónico ao centro en caso de imposibilidade de comunicación cos titores ou profesores das materias.

ADAPTACIÓN DE CONTIDOS E CRITERIOS PARA A 3ª AVALIACIÓN

ACTUALIZADAS A 20 de MAIO de 2020

DEPARTAMENTO

1º ESO2º ESO3º ESO4º ESO1º BACH2º BACH
MATEMÁTICASMats.Mats.Mats. Ac.
Mats. Apl.
Mats. Ac.
Mats. Apl.
Mats. I
Mats.CCSS I

Mats. II
Mats.CCSS II

NOTA LEGAL: A actualización das programacións didácticas é compentencia exclusiva de cada departamento didáctico, e a responsabilidade do seu cumprimento dos docentes que os integran, todo isto suxeito á supervisión de inspección educativa; polo mesmo, debe axeitarse ao cumprimento das instrucións publicadas pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional o pasado 27 de abril (http://www.edu.xunta.gal/portal/node/30936) e o resto de normativa en vigor.