Admisión alumnado

ADMISIÓN 2021-22. PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Infórmase aos interesados de que, rematado o prazo oficial de reclamacións tras da publicación das listaxes provisionais de admisión, as listaxes provisionais pasan a ter condición de definitivas. Estas listaxes definitivas quedarán publicadas para a súa consulta no taboleiro de anuncios da secretaría do centro, tal e como esixe a lei, ata o comezo do curso 21/22. Tamén poderán consultarse, se dispoñen de certificado electrónico, a través da entrada de familias da propia aplicación informática de admisión.

Dacordo co Art. 32 da Orde de 12 de marzo de 2013, contra esta relación definitiva as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

ADMISIÓN: PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS

ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2021-22: PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

Publicadas as listaxes provisionais de admitidos e non admitidos no proceso de Admisión para o curso 2021-2022. Os interesados poden facer a consulta das listaxes no taboleiro de anuncios da secretaría do centro ou a través da aplicación electrónica de admisión (só persoas que dispoñan de certificado electrónico de acceso).

Contra as listaxes provisionais poderá formularse reclamación dirixida ao Consello escolar no prazo de cinco días hábiles a partir da súa publicación (é dicir, con data máxima do vindeiro martes 13 de abril).

A publicación de listaxes definitivas de admitidos e non admitidos realizarase a partir do 25 de abril e con data límite de 15 de maio, dacordo coa Orde de 18 de decembro de 2020.

REMATE DO PERÍODO DE ADMISIÓN

INFORMACIÓN IMPORTANTE SOBRE BAREMACIÓN

Xa rematado o perído de admisión o pasado luns 22 de marzo infórmase que, coas admisións presentadas en prazo en estado de rexistro definitivo, NON HABERÁ NECESIDADE DE BAREMAR NAQUELES CURSOS NOS QUE HABÍA VACANTES DISPOÑIBLES [Véxase información sobre vacantes no enlace MATRÍCULA]. A publicación de listaxes de admisión provisionais no taboleiro de anuncios da secretaría realizarase, dacordo coa convocatoria, antes do día 25 de abril. Informarase a través desta mesma web no momento en que se faga.

MATRÍCULA CURSO 2021-2022

ABERTO O PERÍODO DE ADMISIÓN EN CENTROS NON ADSCRITOS

Entre o 1 e o 22 de marzo estará aberto o período de admisión para solicitude de praza desde centros distintos ao de orixe ou desde centros no adscritos de primaria [Véxase MATRÍCULA].

Rematado este prazo, se nalgún dos cursos nos que haxa vacantes existisen máis solicitudes que prazas, habería que iniciar un proceso de baremación, do que se informaría no seu momento nesta mesma web.

Poden descargar os formularios e documentación necesaria nestes enlaces e entregalos cubertos na secretaría do centro de ensino. Tamén poden facer a solicitude on line a través da Sede electrónica (procedemento ED550B).

Formulario de
solicitude

Anexo IIbis

necesaria
Criterios do baremo
e acreditación

MATRÍCULA CURSO 2021-2022

PUBLICACIÓN DE LISTAXES DE ADMITIDOS NO PROCEDEMENTO DE RESERVA DE PRAZA

Desde hoxe están publicadas as listaxes de admitidos no procedemento de reserva de praza desde centros adscritos de primaria. As listaxes poderán ser consultadas no taboleiro de anuncios da secretaría do centro no seu horario habitual (de 09:30 a 14:00 horas).