You are hereActividades / Escolares, Complementarias, Extraescolares, Actividades, Programación

Escolares, Complementarias, Extraescolares, Actividades, Programación

DÍA 25 DE NOVEMBRO: 2º BACHARELATO CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O alumnado de 2º de Bacharelato do IES de Melide quere conmemorar o día 25 de novembro, Día Internacional contra violencia de xénero a través desta curtametraxe realizada en colaboración coa Concellería de Política Social, Igualdade e Saúde do Concello de Melide.

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS...DESCONFINEMOS O GALEGO!

Hoxe vivimos un 17 de maio un pouco particular, pero o noso alumnado decidiu desconfinar o galego adicando unhes minutos a Ricardo Carvalho Calero, a quen se lle adica o día das Letras Galegas este ano. Feliz día das Letras!!

No vídeo, a alumna Carla Rivadulla de 2º de BAC.

LIVING RIVER: PRIMEIRA SAÍDA Ó RÍO

Despois de moito tempo agardando que as condicións climatolóxicas mellorasen...o luns 9 de marzo o tempo estivo da nosa parte e puidemos facer a primeira saída ó río! Alumnado e profesorado de 1º de BAC das materias de Bioloxía e Xeoloxía e Física e Química, levamos as bolsas (con aproximadamente 1.5g de folla de amieiro no seu interior) xa preparadas e colocándolas nunha parte do río Martagona próxima ó instituto. Tras seleccionar certos puntos nesa zona do río que levasen menos corrente, colocamos nas árbores máis próximas a ditos puntos, cartaces informativos sobre o proxecto: quen está implicado, cal é o obxetivo, información sobre o coñecemento do proxecto e autorización de Augas de Galiza...

Paralelamente á colocación dos cartaces introducimos os 4 grupos de 4 bolsas no río. Cada un destes grupos de bolsas deberíase recoller cada 7 días para sacar as follas, secalas e finalmente determinar a variación de masa de folla para logo calcular a súa velocidade de descomposición. Esta velocidade de descomposición permite coñecer, en base a datos tabulados, a calidade da auga do río no que se fai a investigación.

Colocadas as bolsas, determinamos parámetros físicoquímicos e bioquímicos da auga do río Martagona como: pH, temperatura, osíxeno disolto, turbidez e presencia de bacterias coliformes. A análise dos mesmos parece amosar que estas augas teñen boa calidade!

CONMEMORACIÓN: SEMANA DE ROSALÍA

Durante a semana do 2 ao 6 de marzo de 2020, conmemorouse no IES de Melide a semana de Rosalía.  Durante esta semna, a banda musical que se escoitou durante os receros foi "Rosalía musicada" e ademáis contamos cun pousadoiro fototgráfico, recitado de poesía...

Por outra banda, o xoves día 5 na biblioteca do centro contamos cunha lectura de fragmentos de distintas obras de Rosalía, un recitado conxunto dalgúns dos sus poemas e con unha adpatación ó flamenco de Negra Sombra.

CONMEMORACIÓN DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Con motivo do día internacional da muller, no IES de Melide leváronse a cabo obradoiros nos que diferentes mullleres que tiveron un papel relevante no mundo da ciencia, das artes, da literatura...foron as que foron achegando ó alumnado de 1º de ESO as pistas necesarias para poder recuperar un valioso tesouro! Este scape room foi levado a cabo por Xandobela, e a actividade foi financiada polo concello de Melide.

CHARLA PREVENCIÓN DE CONDUCTAS ADITIVAS

Dende o Concello de Melide, impartíronse no IES de Melide unhas charlas orientadas á prevención de condutas aditivas. As charlas, orientadas ó alumnado de 2º de ESO tiveron lugar durante o 2 e 3 de marzo.

ENTROIDO 2020

O pasado 21 de febreiro celebramos o entroido cun festival organizado polo alumnado da materia de Artes Escénicas en colaboración con Vicedirección; no que o alumnado dos distintos cursos participou en distintas categorías: clase e comparsa. Os gañadores de categoría clase foron 2º de ESO A e 4º ESO C e en categoría comparsa "Unicornios tradicionais" e "Metallica"...parabéns ós gañadores e a todo o alumnado que se animou a participar.

CHARLA: “DA O PASO, EMPRENDE NO RURAL”

O pasado mércores 19 de febreiro traballadores da Casa Grande de Xanceda trouxeron a súa experiencia e a de outras iniciativas galegas sobre como emprender no rural. O alumnado tamén fixo as súas propostas sobre emprendemento no rural.

CAFÉ CONCIENCIA: A LINGUAXE DO INVISIBLE

Hoxe visitou o IES de Melide Eugenio Vázquez Sentís, profesor e investigador do departamento de Química Orgánica da USC, para falarnos sobre a linguaxe empregada ó longo dos tempos para describir o que é invisible ós ollos: átomos e moléculas. Tras unha primeira reflexión, acompañada dun café, sobre a importancia do coñecemento científico en xeral e químico en particular para poder ser críticos coa información que recibimos a diario; fixo un repaso sobre cómo foi cambiando a liguaxe química ó longo do tempo.

TERCEIRO OBRADOIRO PLAN PROXECTA O MUNDO QUE QUEREMOS

O pasado xoves día 6 de febreiro, tivemos o segundo obradoiro de radio e vídeo do Plan Proxecta "O mundo que queremos" con Solidariedade Internacional de Galicia e Agareso, e finiquitamos as nosas curtas e os nosos programas radiofónicos. Agardamos que os noso alumnado continúe con gañas de loitar para cambiar o mundo polo "mundo que queremos".