You are hereActividades / Escolares, Complementarias, Extraescolares, Actividades, Programación

Escolares, Complementarias, Extraescolares, Actividades, Programación

CONMEMORACIÓN 25 N

Dende o IES de Melide, traballamos para educar no respeto, na igualdade e na resolución de conflitos de forma non violenta, co gallo da conmemoración do día internacional da violencia de xénero sensibilizámonos especialmente contra a violencia ás mulleres a través de diversas actividades organizadas dende vicedirección, biblioteca, departamento de orientación e departamentos didácticos entre as que destacamos:

• Obradoiros sobre igualdade impartidos pola Consultora de Igualdade e Políticas Sociais e financiados polo Concello de Melide para alumnado de 3º ESO, 4º ESO e 1º BAC.
  • Microteatro nas aula. Alumnado da materia de teatro de 2º BAC fará unha micro-representación teatral polas aulas do centro.
  • Dende o departamento de orientación de realizarán actividades nas titorías de 1º ESO e 2º ESO.
  • Dende a biblioteca do centro compártese un mural contra o sexismo ao que tedes acceso dende esta ligazón.
  • Exposición de traballo do alumnado de debuxo artístico nos corredores do centro.

Actividades realizadas durante o 25N

BENVIDA AO IES DE MELIDE

Comeza un novo curso e dende o IES de Melide queremos darvos a benvida a todos. Esperamos que este curso que ven cargado de proxectos novos e ilusionantes, sexa fructífero para toda a comunidade educativa.

Sabemos que co comezo do curso aparecen moitas ilusións renovadas, moitos novos proxectos e moitas novas tarefas que abordar. Pero tamén xorden medos, inquedanzas e moitos interrogantes, sobre todo no alumnado de 1º ESO que comeza a súa andadura no noso centro educativo. Co obxectivo de compartir todos estes sentimentos, de coñecer o instituto e de coñecernos  mutuamente, organizamos en colaboración co Departamento de Educación Física e de Orientación, unhas dinámicas grupais para darlle a benvida ao alumnado de 1º da ESO. Así, fomos quen de ir descubrindo dende os máis grandes aos máis pequenos recunchos do noso Centro, e tamén de construír unha Tea de Araña para comezar a tecer redes de colaboración, traballo en equipo, empatía e solidariedade.

Fotos Benvidas

RECOÑECEMENTO AOS MELLORES EXPEDIENTES DE BACHARELATO

No Palacio de Congresos de Santiago entregáronse os premios aos mellores expedientes de bacharelato e selectividade, 719 alumnos galegos recibiron a distinción resultado dunha suma de organización, traballo e, seguro, moito esforzo. Entre eles destacar a Iria Varela Pedreira e Adrián Iglesias Campos, alumnos do IES de Melide. Parabéns e noraboa polo voso esforzo ao longo de todos estes anos.

MelloresExpedientes2019

MEMORIA DO CLUB DE CIENCIAS

O IES de Melide participou por segundo ano consecutivo no Club de Ciencia. Unha das actividades que se levou a cabo durante todo este curso foi a realización dun mural informativo onde figura parte da biodiversidade que está presente na charca e nos arredores do hotel de insectos que temos na área verde do patio do instituto. Os debuxos das distintas especies e a súa edición informática foi realizada por alumnado dos distintos niveis educativos. Outras das actividades realizadas poden visualizarse no seguinte PDF memoria.

ICÍA GARCÍA CARREGAL, DO IES DE MELIDE, GAÑA O RETO LECTOR 2019

Icía García Carregal, do IES de Melide, gaña o Reto Lector 2019 pola súa recomendación de A FILLA DO MINOTAURO de Marilar Aleixandre.

Parabéns á gañadora e aos cinco finalistas!

FOTOS DAS ORLAS DE 2º BAC E ACTO DE DESPEDIDA

Na seguinte ligazón podedes ver e descargar as fotos individuais das orlas de 2º BAC 2019 e do acto de despedida.

Ligazón ás fotos individuais das orlas: preme aquí

Ligazón ás fotos do acto de despedida: preme aquí.

ITINERARIO EN KAIAK

Co obxectivo de fomentar e espertar o interese pola práctica físico-recreativa na natureza, coñecendo novas formas de ocupar o tempo de lecer, o alumnado de 1º ESO e 2º ESO do IES de Melide desprazouse ata Pontedeume para participar nun programa de educación ambiental que tiña como protagonista o piragüismo.

XORNADA DE ACOLLIDA - 6º DE PRIMARIA

Como cada ano por estas datas recibimos a visita do alumnado dos CIPS adscritos (Nº1, Martagona, Pastor Barral, Toques e Arcediago).

O alumnado que de 1º de ESO capitaneou un acto informativo de benvida no que se presentaron cuestións de interese relativas á nova etapa educativa que o alumnado iniciará en setembro.

Despois dun percorrido polas instalacións do IES, o acto finalizou cunha representación teatral (monicreques e teatro negro) do alumnado de 4º de ESO que cursa a materia de artes escénicas.

Vémonos en setembro!

Concedido un Proxecto Erasmus + no que participa o IES de Melide

O proxecto Erasmus + "El Camino de Europa: XACOBEO 2021, la multiculturalidad como oportunidad de desarrollo" no que participa no IES de Melide a través da súa liña do Plan de Formación Permanente do Profesorado, "Deseño de proxectos europeos erasmus+",  foi aprobado na convocatoria de 2019 publicada o pasado 4 de xuño e se desenvolverá ao longo do vindeiro curso académico.

Este proxecto dotado cun orzamento de 28.704 € foi presentado dentro da modalidade Acción Clave 1 o que supón mobilidade do profesorado por motivos de aprendizaxe e do que se espera sexa un primeiro paso para posteriores programas extensivos ao alumnado do IES de Melide.

CORREMELIDE 2019

Música, xogos populares e baile animaron un Corremelide 2019 sumamente cálido.

Máis de medio millar de escolares pertencentes ao CEIP nº1 de Melide, CEIP Martagona e CEIP Mestre Pastor Barral, CEIP Arcediago, CEIP de Toques e IES de Melide corren polas rúas do casco vello da vila de Melide para fomentar o uso do idioma galego.

O IES de MELIDE congratúlase da bo comportamento no evento dos escolares e agradece a participación dos centros educativos e da colaboración na organización do Concello de Melide, JIM Sport e Cabreiroa.

Imaxes en www.iesaudemelide.es