You are hereLingua Inglesa

Lingua Inglesa

CUALE: Comezo das clases

O alumnado que solicitou matrícula no programa CUALE en calquera das súas modalidades xa foi notificado por correo electrónico se ten praza concedida ou se está en lista de espera. En caso de non ter recibido notificación, foi por non ter entregada a solicitude en prazo ou sen datos (solicitude en branco).

COMEZO DAS CLASES:

• CUALE A1: martes 29, 16:20 h.
  • CUALE A2: mércores 30, 16:20 h.
  • CUALE B1: xoves 1, 16:20 h
  • CUALE B2: luns 28, 18:20 h.

Todos os niveis impartiranse na AULA 109 (planta baixa).

MATRÍCULA CUALE CURSO 2020-21

Ábrese o prazo de matrícula para cursar os niveis A1 - A2 - B1 e B2 do programa CUALE-Inglés.

PRAZO: do 8 ao 15 do mes de setembroámbolos dous incluidos.

ler máis

MATRÍCULA CUALE-INGLÉS 2020-21

PRAZO: do 8 ao 15 do mes de setembro, ámbolos dous incluidos.

INSTRUCCIÓNS:

1. Descarga o arquivo PDF  "CUALE - Solicitude matrícula" que atoparás adxunto debaixo deste aviso.

2. O arquivo é AUTOEDITABLE: enche a información requerida e garda os cambios premendo en ARCHIVO > GUARDAR. Pedirache unha carpeta donde gardalo.

3. Envía un correo electrónico a melideinenglish@gmail.com  adxuntando o arquivo PDF cuberto e escribindo no asunto: MATRÍCULA CUALE ...... (o nivel no que te matriculas).

• Se precisas revisar a información sobre o CUALE, podes facelo aquí.
  • Rematado o prazo de matrícula, publicarase a listaxe de admitidos, o horario de cada grupo e as datas de comezo das clases.

PROGRAMA CUALE-INGLÉS 20/21

Nesta presentación atoparedes toda a información da que dispoñemos ata o momento sobre o Programa CUALE - INGLÉS para o vindeiro curso.

Unha vez lida, @s interesad@s que queiran preinscribirse deberán cubrir o PDF autoeditable que se xunta, gardar os cambios e envialo á seguinte dirección de email: melideinenglish@gmail.com

MATERIAL INGLÉS ALUMNADO AMELIA 1º ESO (SEMANA 16 DE MARZO)

Consultade os seguintes enlaces para ver o traballo da materia de Inglés para o alumnado de 1º de ESO da profesora Amelia Andrés Casal. En cada documento indícase o traballo para as seguintes semanas:

ENGLISH WEEK

Dende o 3 ata o 9 de novembro, 25 alumn@s do noso centro estarán no Centro de Inmersión Lingüística Os Peares, dentro do programa ENGLISH WEEK  organizado polo servizo de Linguas Estranxeiras da Consellería de Educación.

A finalidade do programa é promover a convivencia entre o alumnado e a motivación pola comunicación en lingua inglesa, proporcionando ao alumnado destrezas de comprensión e expresión oral a través de actividades non só académicas senón tamén de carácter cultural, de tempo libre e obradoiros, incidindo ademáis na educación en valores democráticos e nos aspectos relacionados coa sustentabilidade e coñecemento da contorna.

PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA 2019-20

Consulta a programación do noso Departamento para informate dos obxectivos, contidos, criterios de avaliación, etc. do teu curso.

PROFESORADO CURSO 2019-20

No presente curso, o Departamento de Inglés está formado polo seguinte profesorado:

Amelia Andrés Casal

1º ESO A-B-C-D

2º ESO C/D bilingüe

Claudio Fernández Barreiros

4º ESO A

2º FP Básica

Xefe de Estudos

Cristina López Caramés

(David González Fernández)

3º ESO A; 3º ESO B/C non bilingüe