You are hereLingua Inglesa

Lingua Inglesa

ABERTA PRE-MATRÍCULA CUALE

Está aberto o prazo para a pre-matrícula en CUALE `para o curso 2022/23. As solicitudes entregaranse na secretaría do centro do 18 ao 20 de maio.

ANOTÁDEVOS

CUALE 21-22: comezo das clases

As clases comezarán a vindeira semana, última de setembro, distribuidas do seguinte xeito:L

NIVEL

DÍA

Mércores 29

Mércores 29

Xoves 30

Horario de clase para todos os niveis: de 16:20 a 19:10.

LISTAXES MATRÍCULA CUALE - PRAZO EXTRAORDINARIO

ESTÁN PUBLICADAS AS LISTAXES DE MATRICULADOS NO TABOLEIRO DE ANUNCIOS DE SECRETARÍA.

Rematado o prazo de matrícula, hai 8 prazas sen cubrir:

CUALE A1: 1 vacante

CUALE A2: 6 vacantes

CUALE B1: 1 vacante

Abrese un prazo extraordinario o xoves 16 de setembro ata as 14:00 horas, só para alumnado pre-inscrito en xuño.

Soliciten o impreso de matrícula na secretaría do IES ou descarguen o documento adxunto, e entrégueno cuberto na secretaría.

Nos vindeiros días publicaranse as datas de inicio das clases.

MATRÍCULA CUALE CURSO 2021-22

Ábrese o prazo de matrícula para cursar o programa CUALE-Inglés.

PRAZO: do 6 ao 10 de setembroámbolos dous incluidos.

CÓMO FACELO: 2 opcións

• Presencial, entregando a solicitude na secretaría do IES. Pódese descargar o documento de solicitude anexo ou pedilo na propia secretaría.

• Online, enviando a solicitude por correo electrónico

INSTRUCCIÓNS para o envío por correo electrónico:

1. Descarga o arquivo PDF  "CUALE - Solicitude matrícula" que atoparás adxunto debaixo deste aviso.

2. O arquivo é AUTOEDITABLE: enche a información requerida e garda os cambios premendo en ARCHIVO > GUARDAR. Pedirache unha carpeta donde gardalo.

3. Envía un correo electrónico a melideinenglish@gmail.com  adxuntando o arquivo PDF cuberto e escribindo no asunto: MATRÍCULA CUALE ...... (indica o nivel no que te matriculas: A1, A2, B1 ou B2).

Adxudicaranse 20 prazas en cada nivel, atendendo a 2 criterios:

1. Farase por estrita orde de chegada.

2. Ten preferencia o alumnado pre-inscrito en xuño. O resto do alumnado obterá praza a continuación (se houber) ata completar as 20 vacantes do seu nivel. Cando haxa máis solicitudes que prazas, abrirase unha listaxe de agarda.

PRE-INSCRICIÓN CUALE-INGLÉS 2021-22

Como cada ano, o IES de Melide vai solicitar á Consellería de Educación a impartición do programa CUALE-INGLÉS para o vindeiro curso.

Estás interesad@ en cursalo? Hai 4 modalidades: A1, A2, B1 e B2

Na seguinte presentación atoparedes toda a información, así como no tríptico adxunto, que inclúe a documento de pre-inscrición.

PRAZO: 20 de maio, incluido.

LUGAR: secretaría do IES.

CUALE: Comezo das clases

O alumnado que solicitou matrícula no programa CUALE en calquera das súas modalidades xa foi notificado por correo electrónico se ten praza concedida ou se está en lista de espera. En caso de non ter recibido notificación, foi por non ter entregada a solicitude en prazo ou sen datos (solicitude en branco).

COMEZO DAS CLASES:

• CUALE A1: martes 29, 16:20 h.
  • CUALE A2: mércores 30, 16:20 h.
  • CUALE B1: xoves 1, 16:20 h
  • CUALE B2: luns 28, 18:20 h.

Todos os niveis impartiranse na AULA 109 (planta baixa).

MATRÍCULA CUALE CURSO 2020-21

Ábrese o prazo de matrícula para cursar os niveis A1 - A2 - B1 e B2 do programa CUALE-Inglés.

PRAZO: do 8 ao 15 do mes de setembroámbolos dous incluidos.

ler máis

MATRÍCULA CUALE-INGLÉS 2020-21

PRAZO: do 8 ao 15 do mes de setembro, ámbolos dous incluidos.

INSTRUCCIÓNS:

1. Descarga o arquivo PDF  "CUALE - Solicitude matrícula" que atoparás adxunto debaixo deste aviso.

3. Envía un correo electrónico a melideinenglish@gmail.com  adxuntando o arquivo PDF cuberto e escribindo no asunto: MATRÍCULA CUALE ...... (o nivel no que te matriculas).

• Se precisas revisar a información sobre o CUALE, podes facelo aquí.
  • Rematado o prazo de matrícula, publicarase a listaxe de admitidos, o horario de cada grupo e as datas de comezo das clases.

PROGRAMA CUALE-INGLÉS 20/21

Nesta presentación atoparedes toda a información da que dispoñemos ata o momento sobre o Programa CUALE - INGLÉS para o vindeiro curso.

Unha vez lida, @s interesad@s que queiran preinscribirse deberán cubrir o PDF autoeditable que se xunta, gardar os cambios e envialo á seguinte dirección de email: melideinenglish@gmail.com

MATERIAL INGLÉS ALUMNADO AMELIA 1º ESO (SEMANA 16 DE MARZO)

Consultade os seguintes enlaces para ver o traballo da materia de Inglés para o alumnado de 1º de ESO da profesora Amelia Andrés Casal. En cada documento indícase o traballo para as seguintes semanas: