You are hereActividades / Escolares

Escolares

ENTROIDO 2018

O pasado venres día 9 de febreiro celebramos o entroido no instituto, aquí tedes un resumo do que foi o festival.

Conferencia "FACENDO CIENCIA EN GREGO"

O pasado 12 de xaneiro tivemos a sorte ter no IES de Melide a Teresa Amado, profesora de grego da USC, que impartiu unha conferencia sobre a orixe da ciencia na antiga Grecia e a creación de léxico científico ao alumnado de 4º ESO e ao de grego de BAC.... (preme aquí para seguir lendo).

Facendo Ciencia en Grego

Asistencia ó espectáculo "RÉQUIEM POR UN MONICREQUE"

O pasado 11 de xaneiro o alumnado de 4º ESO de artes escénicas e de 1º BAC asisitiron en Santiago de Compostela ó espectáculo "REQUIEM POR UN MONICREQUE", peza deliciosam que partindo dunha anécdota histórica operística indaga con ironía na relación do escénico co extraescénico (preme aquí para ler máis)

requiem por un monicreque

11 de Novembro. Día do peón

Actividades da semana:

Durante os recreos: Mesa de “tuneado” do peón (cadaquén ten que traer o seu)

Exposición de peóns presentados para a categoría de “Peón tuneado”
Homenaxe ao primeiro libro de xogos tradicionais do noso país: "Xogos infantiles de galicia" de Arturo Romaní.

Venres día 10, no recreo:

Lectura do manifesto do “Día do Peón 2017” de xeito simultáneo en todos os centros galegos.
Interpretación musical a cargo dos nosos compañeiros/as de música.

Tirada conxunta de trompos, peóns, peonciños, perinolas, sevillanas...

Exhibición  de filigranas.
Xogaremos a ver que peón aguanta máis tempo bailando. Un xurado escollerá o peón máis fermoso da exposición.... e seguiremos xogando ao peón eternamente ....  Precisamos da túa colaboración, veña!!!

VISITA Ó RÍO FURELOS. PROXECTO RÍOS

ALUMNADO DE 4º ESO VISITA A FUNDACIÓN TIC

O 27 de outubro o alumnado de 4º ESO visitou as instalacións da Fundación TIC en Lugo, alí tiveron a oportunidade, ademais de ver as instalación, de experimentar en primeira persoa como se realiza un pequeno programa de TV, o TicoDiario que podedes ver na seguinte ligazón.

Ligazón ó TICODIARIO do IES de Melide

Fundacion TIC

VISITA Á EXPOSICIÓN "DA ÁRBORE Á CADEIRA"

O alumnado do ciclo de madeira e o de FP-basica achegouse á Cidade da Cultura para visitar á exposición "Da árbore á cadeira" na que se toma como excusa a cadeira para centrar a atención no deseño do moble contemporáneo. Máis información.

Da arbore a cadeira

GALA DE ENTREGA DE PREMIOS OUFFescola

O alumnado do curso pasado matriculado na materia de Artes Escénicas de 1º BAC e 2º BAC, asistiron á GALA DE ENTREGA DE PREMIOS DO FESTIVAL DE CINE DE OURENSE 2017.

A este festival presentaron dúas curtametraxes, "Maruaja Mallo: metade estrela, metade caracola·

Quincena da memoria histórica

Do 15 ao 30 de outubro estase a celebrar no centro a quincena da memoria histórica. Durante a mesma poderase ver, nos corredores da planta baixa, a exposición Exilio e Deportación, de Monterrei e Boborás aos campos nazis”.

Máis información en BIBLIOMELIDE.

portada exposición exilio e deportación