You are hereGrego

Grego

Observación de estrelas, planetas, satélites, .... NOVO HORARIO: 20:30 H !!!!!!

Os departamentos de Grego, Física e Matemáticas e do IES de Melide están a organizar unha sesión de observación de estrelas grazas á colaboración do Observatorio Astronómico Ramón Mª Aller Ulloa da USC, dentro do seu programa TODOCOSMOS.
Esta actividade ofértase a toda a veciñanza que desexe asistir e terá lugar o próximo luns 15 de febreiro ás 20.30. Comezará cunha breve exposición na biblioteca do IES de Melide, para pasar logo a observación do ceo nas inmediacións do instituto. Contaremos coa axuda de astrónomos profesionais e os seus potentes telescopios. O Concello de Melide colaborará facendo un apagón da iluminación pública da zona, para permitir un mellor visionado. No caso de mal tempo, desconvocarase a actividade, quedando reemprazada até novo aviso. Animádevos a participar!!!
Moitas grazas

VIAXE A VALLADOLID E SEGOVIA 2013

Esta é a viaxe que realizaron os membros do club de lectura Papalibros a Valladolid e Segovia no mes maio. En Valladolid asistimos ao TAC (Teatro y Artes de Calle), coñecimos Segovia e visitamos a Villa Romana de la Olmeda

VIAXE A MÉRIDA E ANDALUCÍA 2012

Velaí o vídeo realizado por Jessica Barreiro, de 1º de BAC B, na materia de TICs sobre a viaxe a Mérida e Andalucía, organizada polo departamento de grego do 23 ao 29 de marzo de 2012, na que participaron 42 alumnas e alumnos do IES de Melide.

Viaxe a Grecia

Pequeno resumo da viaxe a Grecia que realizaron os alumnos e alumnas do IES de Melide, xunto cos dos IES de Ames e Pontepedriña (Santiago) do 23 ao 31 de abril.

Viaxe a Grecia

Como en anos anteriores, o departamento de Grego está aorganizar a viaxe a Grecia, preferentemente para alumn@s e exalumn@s de grego, cultura clásica e latín. Bota unha ollada