You are hereXeografia e historia

Xeografia e historia

conferncia "MAIO DO 68 EN COMPOSTELA"

Ricardo Gurriarán, doctor en Historia Contemporánea pola Universidade de Santiago de Compostela, estivo este martes co alumnado de 1º bach que cursa a materia de historia do mundo contemporáneo para explicar como foi e como se viviu o maio do 68 en Compostela.

maio68Compostela

ÁNGELES VÁZQUEZ ANIMA AOS MOZOS A APROVEITAR AS OPORTUNIDADES QUE OFRECE O RURAL PARA VIVIR E TRABALLAR

Destacou o potencial dos sectores gandeiro, agrícola e forestal e repasou outras actividades tamén en auxe no agro galego, caso da produción de castañas, planta ornamental, kiwis e outros froitos.

Galicia non se entende sen o rural porque, entre outras razóns, o 97,8% dos concellos da nosa comunidade defínense como rurais. Así o destacou a conselleira Ángeles Vázquez na charla que pronunciou esta mañá diante duns 85 alumnos de ESO do Instituto de Ensino Secundario (IES) de Melide. A titular de Medio Rural animou a estes mozos a aproveitar as oportunidades que lles ofrece o agro galego para vivir e traballar, sempre dende a base da formación. “Unha formación clave para a especialización e a profesionalización do noso agro”, sinalou a conselleira.Ángeles Vázquez fixo unha descrición da realidade do medio rural galego e as súas perspectivas de futuro. Así, comezou explicando a importancia de instrumentos coma o Programa de Desenvolvemento Rural (PDR) 2014-2020 de Galicia, que está dotado cun orzamento de máis de 1.186 millóns de euros e no que participan a Unión Europea, a Administración do Estado e a propia Xunta. A conselleira debullou os principais obxectivos do PDR, que se centran en fomentar a competitividade da agricultura tanto a través da modernización das explotacións como incorporando agricultores mozos á actividade, promover a xestión sustentable dos recursos naturais e mellorar a calidade de vida da poboación rural.

Ángeles Vázquez salientou ademais o potencial dos nosos sectores gandeiro, agrícola e forestal. Así, en relación con este último, lembrou que Galicia conta con algo máis de dous millóns de hectáreas de superficie forestal, sendo a novena potencia europea neste eido e a primeira comunidade española en canto a cortas de madeira.

Enlace a FALAMELIDE (Entrevista)http://falamelide.weebly.com/curso-2017-2018.html

VISITA ÁS INSTALACIÓNS DE JIM SPORTS

O pasado martes, 20 de Febreiro, o alumnado do IES de Melide tivo o pracer de visitar as instalacións da empresa JIM Sports, situada no concello de Palas de Rei.

Os grupos de 3º ESO, Economía de 1º de Bacharelato e Xeografía de 2º de Bacharelato, a cargo dos departamentos de Educación Física, Economía e Xeografía e Historia, puideron coñecer o funcionamento da maior empresa galega do sector deportivo.

O Grupo JIM Sports fórmano seis empresas, encargadas de fabricar e importar todo tipo de material deportivo, superando as 10.000 referencias no seu catálogo, ao que debemos sumar estruturas, equipamento e obra deportiva, material publicitario e serigrafía. O seu abano de compradores abarca ata 30 países.

Agradecer ao noso anfitrión, Jesús Manuel Graña, fundador e dono do grupo empresarial, quen exerceu de guía durante toda a visita. Grazas a el, coñecemos o funcionamento de todas as súas instalacións, ao seu persoal e os diferentes factores que explican a súa localización. O alumnado puido observar un gran exemplo de como un emprendedor pode chegar a desenvolver unha industria punteira e con alta tecnoloxía.

A nosa visita concluíu cunha pequena entrevista e ronda de preguntas a Jesús Manuel Graña,  onde o alumnado abordou todas aquelas dúbidas acerca da empresa e o mundo do deporte. Rematando coa visualización dun breve vídeo sobre as obras e proxectos máis destacados da empresa naquelas zonas onde se atopa activa, posto que unha das características de JIM Sports e mellorar as condicións de vida dos seus traballadores e do medio ambiente.

Sen dúbida, unha visita para repetir.

JimSports