ENQUISA ALUMNADO sticky icon

Como paso previo para a elaboración do Plan Dixital de Centro, tanto alumnado como profesorado ten que elaborar unha enquisa sobre o manexo das tecnoloxías dixitais.

O alumnado realizará a enquisa en horas de clase acompañado por un profesor entre os días 1 e 3 de decembro.

1º Premio Ciclo de Madeira

Ciclo de Madeira do IES de Melide

1º PREMIO BOAS PRÁCTICAS DE EDUCACIÓN INCLUSIVA 2021

O Departamento de Madeira do IES de Melide acaba de recibir o 1º premio de boas prácticas de educación inclusiva 2021. No traballo obxecto do premio, o departamento de madeira recompilou os vocablos máis empregados nas aulas e realizou o glorasio de Linguaxe de Signos coa finalidade de facilitar a inclusión no ámbito educativo do alumnado con discapacidade auditiva.

Glosario

Este glosario leva asociado un gran traballo de investigación que se desenvolveu grazas á colaboración do Ciclo de Madeira do IES de Melide co departamento de Lingua Galega e á intérprete de signos Lola Corzo García. Traballo que trascende ademáis o ámbito do ensino, pois foi moi ben recibido polo sector produtivo, pois ata o de agora non había ningunha recompilación de vocablos deste sector na Linguaxe de Signos e facilita a incorporación ó sector de persoas con discapacidade auditiva.

PARABÉNS

ENTREGA MÁSCARAS ALUMNADO

o pasado 12 de novembro publicouse en DOG a Orde do 28 de outubro de 2021  pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras  entre o alumnado do centro.

-NON TEN QUE FACER SOLICITUDE: alumnado que tivo dereito a axuda de material escolar este curso.

-SI TEN QUE FACER A SOLICITUDE: familias alumnado que por distintas circunstancias quedaran fóra desta axuda e cumpran algunha das seguintes condicións:

• Renta per cápita menos 6000 €/ano.
  • Alumnado matriculado en educación especial
  • Alumnado suxeito tutela Xunta Galicia.
  • Alumnado grao discapacidade maior 65%

PRAZO PARA FACER SOLICITUDE DENDE O 15 DE NOVEMBRO ATA O 26 DE NOVEMBRO INCLUÍDOS

POXA ANUAL DE MOBLES DO CICLO DE CARPINTERÍA E MOBLE

O Ciclo de Carpintería e Moble do IES de Melide pon en marcha un ano máis a poxa anual de mobles. Poden consultarse a continuación os mobles que saen a subasta no seguinte catálogo:

CATÁLOGO POXA MOBLES CURSO 2021-22

PRESENTACIÓN POXA

OBSERVACIÓN ESTRELAS

Se queres coñecer a relación entre a astronomía e a mitoloxía clásica, pincha nesta ligazón.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

No día de hoxe quedou constituída a xunta electoral que velará por que todo o procedemento de eleccións de representantes no Consello Escolar se desenvolva de acordo á procedemento regulado.

O calendario electoral aprobado na reunión da Xunta Electoral de hoxe é o seguinte:

CALENDARIO ELECTORAL:

• 2 NOVEMBRO: publicación censos e inicio reclamación aos censos.
  • 4 NOVEMBRO: remata prazo reclamación censos. Inicio presentación de candidaturas.
  • 15 NOVEMBRO: publicación de candidaturas. Sorteo das mesas electorais. Presentación de supervisores á votación.
  • 16 NOVEMBRO: inicio prazo reclamación candidaturas. Inicio campaña electoral.
  • 22 NOVEMBRO: fin campaña electoral.
  • 23 NOVEMBRO: ELECCIÓNS co seguinte horario:
    • Alumnado de 8:40h a 13:00h
    • Familias de 16:00h a 20:00h
    • Persoal de A.S de 15:00h a 15:30h.
    • Profesorado ás 14:15h

Nos seguintes documentos adxuntos poderán consultar información específica sobre as funcións do Consello Escolar e o procedemento de eleccións de cada un dos membros da comunidade educativa.

SAÍDA FORMATIVA FINAL DO PROXECTO

Entre os días 19 e 24 de outubro, dous profesores do IES de Melide, David e Cristina, asistiron á saída formativa final do proxecto Living River, que tivo lugar en Rumanía. Neste encontro os docentes das escolas galegas, portuguesas, rumanas e turcas que participaban no proxecto amosaron os resultados das investigacións de patrimonio e bioquímicas levadas a cabo nos seus respectivos centros. Ademáis, intercambiáronse opinións sobre as limitacións atopadas ó levar a cabo o proxecto, os puntos fortes e febles... Por outra parte tamén se realizaron actividades formativas para o profesorado, dende charlas expositivas ata saídas de campo para estudar novas metodoloxías de inspección de ríos.

Baixo estas liñas atópase a presentación coa que os profesores do IES de Melide presentaron ós seus compañeiros de proxecto os resultados acadados no centro educativo.

ELECCIÓNS CONSELLO ESCOLAR

De conformidade co establecido na Resolución do 20 de setembro de 2021, INÍCIASE O PROCESO DE RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR.

A organización e supervisión do proceso de elección estará a cargo da Xunta Electoral que estará integrada por: un representante do profesorado, un representante das familias, un representante do alumnado, un representanto do persoal de administración e servizos e a directora do centro. Os representantes dos distintos sectores da comunidade educativa sairán dun sorteo público que se celebrará o vindeiro mércores día 27 de outubro ás 14:15 h no ximnasio do IES de Melide.

PARTICIPACIÓN DO CICLO DE CARPINTERÍA E MOBLE NO GALICIASKILLS21

O alumnado do IES de Melide participou na 6º campionato galego de Formación profesional GaliciaSkills21, celebrado en Ferrol. É un campionato eminentemente práctico que consiste no desenvolvemento de 23 competicións relacionadas coas especialidades da Formación profesional, nas que o alumnado participante mostra as súas destrezas e capacidades na realización das probas.