HORARIOS CURSO2020-21-MODIFICADOS!! sticky icon

Premendo na seguinte ligazón podedes consultar os horarios de cada grupo.

LIGAZÓN HORARIOS.

GLOSARIO CARPINTARIA LSE

No seguinte enlace figura o glosario de carpintaría de LSE realizado no IES de Melide durante o curso académico 2019-2020.

CUALE: Comezo das clases

O alumnado que solicitou matrícula no programa CUALE en calquera das súas modalidades xa foi notificado por correo electrónico se ten praza concedida ou se está en lista de espera. En caso de non ter recibido notificación, foi por non ter entregada a solicitude en prazo ou sen datos (solicitude en branco).

COMEZO DAS CLASES:

• CUALE A1: martes 29, 16:20 h.
  • CUALE A2: mércores 30, 16:20 h.
  • CUALE B1: xoves 1, 16:20 h
  • CUALE B2: luns 28, 18:20 h.

Todos os niveis impartiranse na AULA 109 (planta baixa).

APERTURA CAFETERÍA

A cafetería do centro abrirá a partir do uns dia 28 de setembro, no seu horario habitual.

PRAZO EXTRAORDINARIO FONDO LIBROS

Ábrese un prazo extraordinario para solicitar libros de texto do curso 2020/21, para aquel alumnado que non solicitou  o fondo solidario de libros de texto no prazo regulamentario ou non tivese dereito a dito fondo.

As persoas interesadas poderán cubrir a solicitude na secretaría e dirixila á dirección do centro. O préstamo de libros está condicionado ás existencias dispoñibles no centro.

PRAZO DE SOLICITUDES ATA 30 SETEMBRO ÁS 14:00H

ESTANCIA DE RPOFESORADO DO IES EN DUNDEE E EDIMBURGO

O mes de outubro de 2019, dous profesores do IES de Melide participaron, xunto con profesorado de outros CEIP de Melide, nun curso de actualización lingüística en Edimbirgo. Neste curso coincidiron ademáis con profesorado doutros países co que itercambiaron experiencias educativas, especialmente relativas a seccións bilingües.

Tamén tiveron a oprtunidade de facer unha observación de centros en Dundee, recollendo ideas para novos proxectos a levar a cabo no IES de Melide.

HORARIO E DATAS PRESENTACIÓNS DE INICIO DE CURSO

Calendario de inico de curso (descargar documento para ver instrucións completas)

VENRES 25 SETEMBRO

de 12:30h a 14:15h PRESENTACIÓN ALUMNADO DE 4º ESO e FP-BAS.

LUNS 28 SETEMBRO

de 12:30h A 14:30h PRESENTACIÓN DE ALUMANDO 1º CM-MADEIRA e 2º CM-MADEIRA.

Material que o alumnado ten que traer ó centro: bolígrafo, lapis e caderno.

DE 15:30h A 17:10h PRESENTACIÓN DE ALUMANDO ESA.

Material que o alumnado ten que traer ó centro: bolígrafo, lapis e caderno.

REUNIÓN FAMILIAS 1º ESO LUNS 28 SETEMBRO ÁS 18:30H.

REUNIÓN FAMILIAS 2º ESO LUNS 28 SETEMBRO ÁS 19:30H.

LISTAS CURSO 2020-21

Podedes consultar as listas do curso 2020-21, descargando o ficheiro que tedes a continuación e co contrasinal enviado a través da aplicación ABALAR MÓBIL.

Listas alumnado

APRAZAMENTO DO INICIO DE CURSO

A Consellería notifica o aprazamento do inicio de curso en secundaria para os días 23, 24 e 25 de setembro.

Ler máis

RECOLLIDA DE LIBROS DE TEXTO e VALES DO FONDO DE LIBROS curso 2020-21

As persoas que teñan asignados libros do FONDO SOLIDARIO e VALES PARA MATERIAL ESCOLAR para o curso 2020-21 poderán pasar a recollelos os días que se indican a continuación:

• 1º ESO: LUNS 14 DE SETEMBRO DE 8:30 A 14:00
  • 2º ESO: MARTES 15 DE SETEMBRO DE 8:30 A 14:00
  • 3º ESO e 4º ESO: MÉRCORES 16 DE SETEMBRO DE 8:30 A 14:00

ENTRADA Ó CENTRO: pola cancela que da acceso ás pistas deportivas.

ENTREGA DOS LIBROS: ximnasio (entrada lateral dereita)

Os libros terán que ser recollidos polo pai/nai/responsable legal do alumnado, estes deberán revisar os libros que recibe, comprobar que se corresponden cos marcados no resgardo cun X.

O asinante deste documento faise responsable coa súa sinatura de que os libros marcados foron recibidos.