UNHA ALUMNA DO IES DE MELIDE GAÑA A OLIMPIADA DE BIOLOXÍA - GALICIA

XII EDICIÓN DA OLIMPÍADA ESPAÑOLA DE BIOLOXÍA- FASE GALEGA

URIELA GARCÍA RICO GAÑA e está seleccionada para participar na fase nacional que se disputará en Pamplona do 23 ó 26 de marzo.

Ademais de Uriela representaron ó IES de Melide: Tamara Pereiro Vidal, Alba Vázquez Neira e Paula Vázquez Sufuentes.

Parabéns a todas elas e a profesora Cristina Mª Viqueira Gómez.

O equipo directivo

RESUMO DA XORNADA EN PDF

Plan de divulgación actividade CLIL 2016 en Ottawa (Canada)

A profesora do departamento de Tecnoloxía,Nieves Martínez, participou nunha estadía nun centro educativo canadiense (Sir Wilfred Laurier ) en Ottawa na actividade CLIL durante os meses de setembro e outubro 2016.

Charla sobre a Antartida a cargo de Javier Cristobo, director do Centro Oceanográfico de Xixón

O pasado venres 4 de novembro dentro das actividades do día da ciencia en galego estivo no IES Javier Cristobo, director do Centro Oceanográfico de Xixón. Ofreceunos tres charlas e concedeulle tamén unha entrevista á radio do centro.

Grazas á súa visita puidemos coñecer mellor a Antártida, por exemplo a súa biodiversidade, como corais brancos, pulgas de mar, moluscos mariños, pingüíns e estrelas de mar entre moitas outras especies. Tamén soubemos que, a diferencia do Polo Norte, a Antártida é un continente rodeado de tres océanos e que o cambio climático estalle afectando especialmente, posto que cada ano está a perder máis auga.

Xa é a oitava ocasión que Cristobo aproveita para visitar o sexto continente. Esta última vez estivo na base española en Illa Decepción, posto que ao ser unha illa volcánica, que está composta por sedimentos formados por cinzas volcánicas e non por xeo, facilita que se poida mergullar nas súas xélidas augas para investigar. Ademáis contounos que cando van á Antártida, alí é verán e as temperaturas oscilan entre os 0ºC e os -15ºC, e é moito máis doado investigar que si foran no inverno, cando as temperaturas chegan aos -40ºC e unha capa de xeo de metros de grosor cobre o continente.

Tivemos a posibilidade de facerlle as preguntas que nos quedaran no tinteiro mentres el falaba. Puidemos aclarar que por razóns de seguridade, levan un traxe especial na auga para mergullarse e non botan dentro dela máis dunha hora. Ademáis soubemos que a primeira vez que pisou a Antártida se sentiu como unha “formiga no medio da nada”.

Na entrevista concedida á radio, contounos que o estudo dunha colección de esponxas foi o que o levou, dalgunha maneira, á Antártida e que unha especie de esponxa leva o seu nome, “Cristoboi”. Tamén nos confesou que a primeira expedición foi a máis emocionante para él posto que non sabía que ía volver, nin moito menos que ía ter a posibilidade de visitala oito veces. Sobre os seus plans de futuro, puidemos saber que vai investigar, en barcos oceanográficos, arrecifes de corais polas Azores, dende Canadá ata Noruega…

Dende aquí agradecémoslle a súa visita, así como os agasallos que nos deixou para o centro: unha pedra pómez recollida por él mesmo en Illa Decepción e un bote pequeno cheo de cinza volcánica recollida tamén no cono volcánico da mesma illa.

CICLO FP DE GRAO MEDIO e FP BÁSICA – CARPINTARÍA E MOBLE

Ven a estudar con nos!

O IES de Melide conta cunhas instalacións e equipamento de última xeración, con profesores de alto compromiso pedagóxico innovador e cunha aposta en firme por parte da Dirección do Centro e da Consellería de Educación para que o tecido empresarial conte cun alumnado titulado de gran competencia profesional.

PDF cun resumo das características do Ciclo FP de Grado Medio

PDF cun resumo das características FP Básica

POXA DE MOBLES

Este mércores-8 ás 18:15, celebrarase no IES de Melide a Poxa de mobles.

Animámosvos a asistir, a valorar os exclusivos traballos de creación do alumnado e profesorado do Ciclo de Madeira que poden chegar a ser  parte do mobiliario dos nosos fogares. Axudaremos, ao mesmo tempo, á promoción do bo facer do noso Ciclo de Formación Profesional.

XUNTANZA DA ESCOLA DE NAIS E PAIS

PRÓXIMA XUNTANZA

LUNS 23 de Maio

LUGAR: BIBLIOTECA IES DE MELIDE

HORA 19:00

Prevención frente ao consumo de drogas e alcohol.

Riscos asociados ao uso das redes sociais

A CARGO DE

Plan director para a Convivencia

e Mellora da Seguridade Escolar”

CORREMELIDE 2016

O IES de Melide está ultimando os detalles da organización desta actividade lúdico-deportiva que ten como principal obxectivo despedir en convivencia cos demais centros, dalgún xeito, o curso escolar antes de que comece o tramo final de exames e dar por rematadas as actividades complementarias e extraescolares do curso. Á súa vez pretende ser unha actividade para o fomento do uso da lingua galega.

CADRO DAS ACTIVIDADES