SECRETARÍA sticky icon

ACTIVIDADES DOCENTES DE FINAL DE CURSO (CONVOCATORIA ORDINARIA EN XUÑO) PARA 1º BAC, ESO, EBI, ESA e FP Básica e MADEIRA.

PDF coas ACTIVIDADES DOCENTES

CALENDARIO DE MATRÍCULA - CURSO 2017/18

PDF cos días e horas  CALENDARIO DE MATRÍCULA

PDF coas COMBINACIÓN DE MATERIAS a ter presente polo alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de BAC na matrícula do curso 2017-18. Estas combinacións establecense con atención ás prematrículas feitas polo alumnado no mes de maio.

RUTAS AUTOBÚS ESCOLAR - PARADAS AUTORIZADAS

PDF co LISTADO DE PARADAS POR RUTA

O prazo de solicitude de modificacións de paradas remata o 03/07/2017.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

PDF co listado dos LIBROS DE TEXTO POR CURSO

Recoméndase non mercar libros ata setembro (ESO), despois de esgotar as posibilidades de facerse con eles a través do fondo de libros solidario do IES e do banco de libros da ANPA. Máis información na secretaría do centro.

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2017/18 sticky icon

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR

PRAZO: ata o 23 de xuño (entregar a solicitude no centro onde está matriculado o alumnado).

RESUMO DOG

Impreso solicitude

DOG

1º e 2º PREMIO PARA O ALUMNADO DO IES DE MELIDE EN CLASES SEN FUME (59 centros participantes)

O conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuiña, presidiu hoxe o acto de entrega de premios do concurso educativo para a prevención do tabaquismo Clases sen Fume, que organiza a Consellería de Sanidade, a través da súa Dirección Xeral de Saúde Pública, en colaboración coa Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria. Nesta edición 2016-2017 participaron un total de 3.331 escolares de 152 aulas, procedentes de 59 centros diferentes de toda Galicia. O principal obxectivo deste concurso educativo é evitar o inicio do consumo de tabaco nas mozas e mozos galegos, ou, cando menos, atrasar a idade dese inicio.

O bo facer do alumnado do IES de Melide foi recompensado co 1º premio (aula de 1º ESO B) e 2º premio (aula de 1º ESO C)  do concurso, e o labor profesional do profesorado foi recoñecido con varios premios de innovación educativa.

A alumna Noa Varela Pardo (representante do alumnado participante) e a profesora Amelia Ándrés Casal (representante do profesorado implicado) pecharon o acto xunto ó Conselleiro de Sanidade Jesús Vázquez Almuíña.

Noa quixo transmitir a seguinte mensaxe:

Gústanme os compañeiros e compañeiras de clase que entenden que a saúde é un recurso para a vida, non un obxectivo en si mesmo, onde o coidado da contorna e da sociedade na que vivimos ocupa un papel relevante.

Gústanme os compañeiros e compañeiras de clase que se implican nas actividades de educación emocional e social e que reflexiona sobre a maneira xeral de vivir das persoas e grupos sociais,  poñendo en valor o non fumar, non beber alcol, comer san e facer actividade física.

Gústanme os compañeiros e compañeiras de clase que se moven, que queren saber, saber facer e saber ser e estar; e demóstrano con iniciativa e creatividade transformando os seus soños en realidades.

Gústanme os compañeiros e compañeiras de clase que actúan con intelixencia emocional e que cunha gran autoestima e personalidade defende o seu estilo de vida saudable.

Gústanme os compañeiros e compañeiras de clase que participan en “Clases sen Fume” para seguir avanzando no seu proxecto de vida saudable.

Gústame que o resto da comunidade educativa non se deteña e que teña o mesmo gusto que os meus compañeiros e compañeiras de clase.

ACTIVIDADE CREATIVA 1º PREMIO (1º ESO B)

ACTIVIDADE CREATIVA 2º PREMIO (1º ESO C)

MEDALLA DE OURO DO CONCELLO DE MELIDE 2017

Informamos da seguinte distinción,

o pasado día 8 de xuño foi aprobado en Pleno a concesión da MEDALLA DE MELIDE, ano 2017, na súa categoría de OURO, ó IES de Melide, como homenaxe e agradecemento á súa traxectoria e ó encomiable labor en prol da educación, cultura e deporte que fixo no concello.

A imposición de dita medalla será efectiva nun acto que se celebrará na sala capitular do Concello o vindeiro 29 de xuño ás 12 horas, día San Pedro, patrón de Melide.

Parabéns para toda a Comunidade Educativa do IES de Melide (1967-2017)

CURTAMETRAXE DE MARUJA MALLO

Para os que non puidéstedes desfrutar das proxeccións que se fixeron no centro ou queredes vela de novo, tedes a continuación a curtametraxe feita polo alumnado de artes escénicas de 2º BAC  "Maruja Mallo: metade estrela, metade caracola", baseada na obra "Maruja Mallo: caracola con alas".

SUXESTIÓNS Á REDACCIÓN DO PLAN DE AUTOPROTECCIÓN DO IES DE MELIDE

Segundo o aprobado na Xunta de Autoprotección do IES de Melide, celebrada o 31 de maio, ábrese un prazo de suxestións á redacción do Plan de Autoprotección do IES de Melide.

Dito Plan será levado para a súa avaliación e posible aprobación ó Consello Escolar que se celebrará o próximo día 30 de xuño.

O Plan pode ser consultado neste enlace

FOTOGRAFÍAS ACTO DESPEDIDA DE 2º DE BAC

Xa tedes a vosa disposición as fotos do acto de despedida do alumnado de 2º BAC 2017, só tedes que premer na seguinte ligazón para velas e/ou descargalas.

LIGAZÓN DE ACCESO ÁS FOTOS

Estará accesible ata o 1 de setembro de 2017.

Corremelide aprazado para o VENRES 9 DE XUÑO

Comunicámosvos que a data para a celebración do corermelide será o venres 9 de xuño, co mesmo horario e similar organización.

CORREMELIDE 2017

O IES de Melide está ultimando os detalles da organización desta actividade lúdico-deportiva que ten como principal obxectivo despedir en convivencia cos demais centros, dalgún xeito, o curso escolar antes de que comece o tramo final de exames e dar por rematadas as actividades complementarias e extraescolares do curso. Á súa vez pretende ser unha actividade para o fomento do uso da lingua galega.

CADRO DAS ACTIVIDADES