ACTIVIDADES DOCENTES PARA SETEMBRO-2016

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO

ACTIVIDADES DOCENTES - PRAZOS

ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS:

2º BAC: luns-5 ás 12:00 en secretaría

ESO e 1º BAC: martes-6 ás 10:00 na aula de referencia

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2016/17

Recoméndase non mercar libros ata setembro (ESO), despois de esgotar as posibilidades de facerse con eles a través do fondo de libros solidario do IES e do banco de libros da ANPA. Máis información na secretaría do centro.

RELACIÓN DE LIBROS DE TEXTO POR CURSOS

AXUDAS (CONVOCATORIA ÚNICA): Fondo solidario, axuda de libros e axuda para material escolar)

CICLO FP DE GRAO MEDIO e FP BÁSICA – CARPINTARÍA E MOBLE

Ven a estudar con nos!

O IES de Melide conta cunhas instalacións e equipamento de última xeración, con profesores de alto compromiso pedagóxico innovador e cunha aposta en firme por parte da Dirección do Centro e da Consellería de Educación para que o tecido empresarial conte cun alumnado titulado de gran competencia profesional.

PDF cun resumo das características do Ciclo FP de Grado Medio

PDF cun resumo das características FP Básica

POXA DE MOBLES

Este mércores-8 ás 18:15, celebrarase no IES de Melide a Poxa de mobles.

Animámosvos a asistir, a valorar os exclusivos traballos de creación do alumnado e profesorado do Ciclo de Madeira que poden chegar a ser  parte do mobiliario dos nosos fogares. Axudaremos, ao mesmo tempo, á promoción do bo facer do noso Ciclo de Formación Profesional.

XUNTANZA DA ESCOLA DE NAIS E PAIS

PRÓXIMA XUNTANZA

LUNS 23 de Maio

LUGAR: BIBLIOTECA IES DE MELIDE

HORA 19:00

Prevención frente ao consumo de drogas e alcohol.

Riscos asociados ao uso das redes sociais

A CARGO DE

Plan director para a Convivencia

e Mellora da Seguridade Escolar”

CORREMELIDE 2016

O IES de Melide está ultimando os detalles da organización desta actividade lúdico-deportiva que ten como principal obxectivo despedir en convivencia cos demais centros, dalgún xeito, o curso escolar antes de que comece o tramo final de exames e dar por rematadas as actividades complementarias e extraescolares do curso. Á súa vez pretende ser unha actividade para o fomento do uso da lingua galega.

CADRO DAS ACTIVIDADES