ABERTO PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO

Iníciase o proceso de admisión do alumnado de nova incorporación ao centro.

As solicitudes do alumnado procedente de centros adscritos tramítanse a través do centro no que se está matriculado este curso.

A listaxe de alumnado admitido publicarase o vindeiro 25 de febreiro.

O alumando que vai permanecer no centro educativo no debe presentar solicitude. En caso de cambiarse de centro, ten que presentar a solicitude de reserva no centro no que se quere matricular para o vindeiro curso.

Máis información na páxina da Consellería de Educación

O DÍA DO PEÓN NOS RECREOS INCLUSIVOS

Este curso celebramos o Día do Peón, como ven sendo tradición no IES de Melide, e contamos coa participación do alumnado de 1º de ESO, entre os que había expertos e expertas xogadoras con habilidades extraordinarias para facer bailar os peóns que se repartiron entre os alumnos e alumnas do primeiro curso. Enmarcamos a actividade no programa de Recreos inclusivos que estamos a desenvolver este curso e que busca a integración do alumnado novo e a promoción dos xogos populares no ámbito escolar.

ENQUISA ALUMNADO

Como paso previo para a elaboración do Plan Dixital de Centro, tanto alumnado como profesorado ten que elaborar unha enquisa sobre o manexo das tecnoloxías dixitais.

O alumnado realizará a enquisa en horas de clase acompañado por un profesor entre os días 1 e 3 de decembro.

1º Premio Ciclo de Madeira

Ciclo de Madeira do IES de Melide

1º PREMIO BOAS PRÁCTICAS DE EDUCACIÓN INCLUSIVA 2021

O Departamento de Madeira do IES de Melide acaba de recibir o 1º premio de boas prácticas de educación inclusiva 2021. No traballo obxecto do premio, o departamento de madeira recompilou os vocablos máis empregados nas aulas e realizou o glorasio de Linguaxe de Signos coa finalidade de facilitar a inclusión no ámbito educativo do alumnado con discapacidade auditiva.

Glosario

Este glosario leva asociado un gran traballo de investigación que se desenvolveu grazas á colaboración do Ciclo de Madeira do IES de Melide co departamento de Lingua Galega e á intérprete de signos Lola Corzo García. Traballo que trascende ademáis o ámbito do ensino, pois foi moi ben recibido polo sector produtivo, pois ata o de agora non había ningunha recompilación de vocablos deste sector na Linguaxe de Signos e facilita a incorporación ó sector de persoas con discapacidade auditiva.

PARABÉNS

ENTREGA MÁSCARAS ALUMNADO

o pasado 12 de novembro publicouse en DOG a Orde do 28 de outubro de 2021  pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras  entre o alumnado do centro.

-NON TEN QUE FACER SOLICITUDE: alumnado que tivo dereito a axuda de material escolar este curso.

-SI TEN QUE FACER A SOLICITUDE: familias alumnado que por distintas circunstancias quedaran fóra desta axuda e cumpran algunha das seguintes condicións:

• Renta per cápita menos 6000 €/ano.
  • Alumnado matriculado en educación especial
  • Alumnado suxeito tutela Xunta Galicia.
  • Alumnado grao discapacidade maior 65%

PRAZO PARA FACER SOLICITUDE DENDE O 15 DE NOVEMBRO ATA O 26 DE NOVEMBRO INCLUÍDOS

POXA ANUAL DE MOBLES DO CICLO DE CARPINTERÍA E MOBLE

O Ciclo de Carpintería e Moble do IES de Melide pon en marcha un ano máis a poxa anual de mobles. Poden consultarse a continuación os mobles que saen a subasta no seguinte catálogo:

CATÁLOGO POXA MOBLES CURSO 2021-22

PRESENTACIÓN POXA

OBSERVACIÓN ESTRELAS

Se queres coñecer a relación entre a astronomía e a mitoloxía clásica, pincha nesta ligazón.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

No día de hoxe quedou constituída a xunta electoral que velará por que todo o procedemento de eleccións de representantes no Consello Escolar se desenvolva de acordo á procedemento regulado.

O calendario electoral aprobado na reunión da Xunta Electoral de hoxe é o seguinte:

CALENDARIO ELECTORAL:

• 2 NOVEMBRO: publicación censos e inicio reclamación aos censos.
  • 4 NOVEMBRO: remata prazo reclamación censos. Inicio presentación de candidaturas.
  • 15 NOVEMBRO: publicación de candidaturas. Sorteo das mesas electorais. Presentación de supervisores á votación.
  • 16 NOVEMBRO: inicio prazo reclamación candidaturas. Inicio campaña electoral.
  • 22 NOVEMBRO: fin campaña electoral.
  • 23 NOVEMBRO: ELECCIÓNS co seguinte horario:
    • Alumnado de 8:40h a 13:00h
    • Familias de 16:00h a 20:00h
    • Persoal de A.S de 15:00h a 15:30h.
    • Profesorado ás 14:15h

Nos seguintes documentos adxuntos poderán consultar información específica sobre as funcións do Consello Escolar e o procedemento de eleccións de cada un dos membros da comunidade educativa.