AXUDAS PARA ACTIVIDADS DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS (AXUDASLE)

A Xunta acaba de publicar a convocatoria das axudas para a formación en linguas estranxeiras para este verán 2024. Estas estadías terán unha duración de 3 semanas en diferentes países como Canadá, Reino Unido, Francia ou Portugal.

Na axuda está incluído o seguinte:

- As actividades, o monitorado acompañante, os gastos de docencia e material escolar, as actividades culturais e deportivas realizadas durante o periodo da formación, os gastos de mantemento e aloxamento e o seguro de accidentes e de responsabilidade civil.

As persoas destinatarias son os alumnos e alumnas de 1º e 2º de bacharelato que cumpran os seguintes requisitos:

- Ter aprobado todas as materias do curso 22-23 e ter unha nota de mínimo 6 na materia de lingua estranxeira que queren perfeccionar.

Para obter máis información ou facer a solicitude consulta esta ligazón ou consulta co departamento de orientación.

ESCOLA DE NAIS E PAIS: Educación emocional e sexual na familia

O próximo luns 29 de xaneiro, de 16h a 17:30 na bliblioteca do IES de Medlie, segunda reunión de ENAPAS, vencella ao programa Quérote+

Se tés interese en como crear espazos seguros para poder falar de dúbidas e preocupacións sobre a crianza e a sexualidade, como traballar a educación emocional e sexual ou coñecer ferramentas para a xestión diaria deste tipo de situacións, podes pasarte para falar con nós.

Estades convidados/as. Podedes confirmar a vosa asistencia facéndonos chegar a parte recortable do tríptico informativo ou escribindo ao correo ies.melide@edu.xunta.gal

PRESUME DE GALEGO

O festival de rock en Galego EU PRESUMO DE GALEGO, chega á súa oitava edición este venres 16.

12:35 faladoiro con Fernando Casal (Pub Gatos) Carlota Casal (membro do ENL e exalumna do centro), Aida López (vocalista de Cuarta Xusta) Iván e Mateo (membros de K7) moderado por Paco Veiga.

Xantar con artistas, convidados, organización alumnado e profesorado.

17:30 pasarrúas con Herbagrileira

18:00 Concerto AMOEBO e VERDINI

Podes conseguir a túa camisola e chapa festivaleira nos corredores do IES durante os recreos.

ESCOLA DE NAIS E PAIS (ENAPAS): Como educar na intelixencia emocional

O próximo martes 23 de xaneiro, ás 18.00 na bliblioteca do IES de Medlie, primeira reunión de ENAPAS.

Virginia Castro, terapeuta familiar especializada en transtornos de conduta infantís e xuvenís falará de como xestionar a frustración, poñer límites, educar en tolerancia, comunicarnos con respecto e resolución de conflitos, entre outras cousas.

PROBAS DE ACCESO A CICLOS MEDIOS E SUPERIORES

Xa está publicada a convocatoria para a realización das probas de acceso a ciclos medios e superiores. Esta proba está destinada a persoas que non teñan o requisito de acceso ( a ESO ou o Bacharelato).

As condicións para presentarse son as seguintes:

- Para acceso a ciclo medio: ter 17 anos ou cumplilos neste ano.

- Para acceso a ciclo superior: ter 19 anos ou cumplilos neste ano.

A proba consiste en diferentes exames que inclúen as materias correspondentes ao nivel educativo.

As datas para a inscrición na proba son as seguintes:

- Para acceso ciclo medio: 26 de febreiro a 8 de marzo.

- Para acceso ciclo superior: 29 xaneiro a 9 febreiro.

As datas de realización dos exames son as seguintes:

- Para acceso ciclo medio: 23 de maio.

- Para acceso a ciclo superior: 18 de abril.

Para máis información pincha aquí ou consulta co departamento de orientación.

O GaliciaSkills 2023 xa acabou, pero o bo facer non

Cúmprese unha semana de participar no GaliciaSkills 2023. A dedicación que lles fixo traer unha medalla de ouro coa oportunidade de participar na competición nacional sigue funcionando. Marcos e Iago seguen demostrando toda esa capacidade e as súas habilidades nas tarefas diarias. Parabéns!

Acto de solidaridade co pobo Libio e Marroquí

A pesar de que o noso día a día se enche de quefaceres e rutinas, o mundo ao noso redor segue respirando, ás veces agonizando.

Por iso, lembrarse daqueles que viron a súa vida interrompida por un terremoto en Marrocos, ou polas inundacións en Libia, é unha pequeniña forma de axudar que temos desde o noso centro. Non esquecer.

Convidámosvos a que formedes parte dun acto solidario co pobo libio-marroquí que terá lugar este VENRES 29 DE SETEMBRO, na zona de entrada do instituto, durante a hora do RECREO.