You are hereActividades / Complementarias

Complementarias

MEMORIA DO CLUB DE CIENCIAS

O IES de Melide participou por segundo ano consecutivo no Club de Ciencia. Unha das actividades que se levou a cabo durante todo este curso foi a realización dun mural informativo onde figura parte da biodiversidade que está presente na charca e nos arredores do hotel de insectos que temos na área verde do patio do instituto. Os debuxos das distintas especies e a súa edición informática foi realizada por alumnado dos distintos niveis educativos. Outras das actividades realizadas poden visualizarse no seguinte PDF memoria.

ITINERARIO EN KAIAK

Co obxectivo de fomentar e espertar o interese pola práctica físico-recreativa na natureza, coñecendo novas formas de ocupar o tempo de lecer, o alumnado de 1º ESO e 2º ESO do IES de Melide desprazouse ata Pontedeume para participar nun programa de educación ambiental que tiña como protagonista o piragüismo.

CORREMELIDE 2019

Música, xogos populares e baile animaron un Corremelide 2019 sumamente cálido.

Máis de medio millar de escolares pertencentes ao CEIP nº1 de Melide, CEIP Martagona e CEIP Mestre Pastor Barral, CEIP Arcediago, CEIP de Toques e IES de Melide corren polas rúas do casco vello da vila de Melide para fomentar o uso do idioma galego.

O IES de MELIDE congratúlase da bo comportamento no evento dos escolares e agradece a participación dos centros educativos e da colaboración na organización do Concello de Melide, JIM Sport e Cabreiroa.

Imaxes en www.iesaudemelide.es

O IES de Melide asina un contrato-programa coa Consellería de Educación

O IES de Melide firma un contrato-programa coa Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional dirixido á mellora do éxito escolar.

Con atención a autonomía dos centros educativos presentamos unha serie de medidas específicas de actuación (programas) en relación ao acompañamento escolar fora do horario lectivo, á mellora das competencias clave (matemática e comunicación lingüística), mellora da convivencia e promoción de igualdade nos centros, e mellora  do nivel de coñecementos para acadar a excelencia.

VISITA DO DR. ÁNGEL CARRACEDO

Este xoves 24 de xaneiro tivemos o pracer de ter connosco o doutor Ángel Carracedo, catedrático e director do Instituto de Medicina Legal de Santiago de Compostela e da Fundación Galega de Medicina Xenómica. Gran divulgador científico e persoa moi implicada na motivación dos máis novos, faceta da que que tivemos constancia de primeira man na xuntanza que tivo co alumnado de 4º ESO e 2º BAC na que lles insistiu en dedicarse a aquilo que lles emocione poñendo en valor o esforzo e a constancia para chegar a ser o que desexas. Xuntanza na que ademais desentranou os misterios do ADN “a molécula da vida e da morte”, da que é un apaixonado e á que ten dedicado o seu traballo como investigador.

Xa pola tarde, na Escola de Nais e Pais do IES de Melide, recalcou a importancia de atender a diversidade do alumnado e a necesidade de adaptar e modificar o sistema educativo actual “que mata a creatividade” e mina a potencialidade do ser humano. Neste eido destacan tamén as súas achegas na investigación sobre o TEA (trastorno do espectro autista) e o TADH (trastorno por déficit de atención e hiperactividade) presidindo nos últimos anos a Fundación INGADA.

Entre charla e charla, concedeulle unha entrevista a Falamelide, a radio do noso centro, entrevista que se pode escoitar aquí.

CÓDIGO QC: goza coa química do teu cerebro

Grazas por participar e por coidar a vosa saúde, quen coida a saúde goza dunha maior calidade de vida.

Xa coñecedes o circuíto, e ao longo do curso o alumnado de 2º de BAC que cursa actividade física e saúde organizará quedadas en diferentes puntos quilométricos. Iredes vendo...

Fotografías en www.iesaudemelide.es

Avance "Día do Peón 2018"

Moitos dos xogos tradicionais galegos son xogos estacionais, é dicir, xóganse nunha determinada época do ano e non noutra. Pero se algún deles ten o momento do seu protagonismo ao longo do ano perfectamente marcado, ese é o peón.

aDD MiNuTeS To GeT aCTiVe HouRS

Con este título de suma minutos para gañar horas activas, o alumnado de 2º de bacharelato que cursa a materia de “Actividade Física e Saúde” (de libre configuración de centro) trata de desvelar diferentes posibilidades de práctica deportiva para o tempo de recreo, onde os protagonistas organizan  “quedadas “ para convidarannos a participar.

O obxectivo deste programa en colaboración co profesorado de garda de recreos activos é contribuír, xunto a outras liñas de traballo no centro, á práctica con regularidade de actividade física.

Código QCgoza coa química de tu cerebro

IESaúdeMelide

PIRAGÜISMO 2018

O departamento de Educación Física organizou en para o alumnado de 1º ESO un Itinerario Ambiental navegando en kaiak polas augas da Ría de Ares.

Ofertouse esta actividade co obxectivo de fomentar e espertar o interese pola práctica físico-deportiva na natureza e como  programa de educación ambiental onde o ecosistema do litoral mariño foi o protagonista, sen esquecer os importantes aspectos socioculturais da zona.

O Club Náutico Firrete de Pontedeume foi a entidade concertada para desenvolver a actividade.

IX OLIMPIADA DE XEOLOXÍA

O pasado mércores 7 de febreiro tivo lugar en Santiago a fase galega da IX olimpíada de xeoloxía. Asistiron á mesma Paula Cordero Sánchez, Sara Folgueira Fernández e Lucía Vázquez Arias, alumnas de 4º ESO B.

Pola mañá fixeron unha proba práctica en grupo, coa que puideron demostrar, sobre o terreo, os seus coñecementos xeolóxicos. Pola tarde tivo lugar a proba individual. Tras esta puideron visitar o animalario da facultade de bioloxía, onde descubriron a importancia que teñen animais como os ratos ou a robaliza na investigación biomédica.

Aínda que non resultaron clasificadas para participar na fase nacional, seguro que fixeron unha probas magníficas. Parabéns rapazas pola vosa actitude e aptitude!