You are hereActividades / Complementarias

Complementarias

Mención de honor no concurso en liña "LINGUA DE NAMORAR"

A alumma do IES de Melide Anabel López Blanco de 1º de bac. recibiu unha mención honorífica na súa participación no concurso organizado por política lingüística " O galego, Lingua de namorar ", en palabras dos organizadores "pola súa frescura e denotación pola identidade e lingua propias". Máis información na páxina oficial do concurso.

Noraboa Anabel

Día da Muller Traballadora no IES MELIDE 8 Marzo 2016

Exposición nos corredores de traballos realizados por diferentes Departamentos.

Teatro Teiroa polas aulas "Contos ao revés

Velaiqui o vídeo resumen:

SÁBADO 12 MARZO : MELIDE ÉNCHESE DE MAXIA TEATRAL E MUSICAL.

Máis de douscentos actores e actrices de cinco Aulas de Teatro de diferentes puntos xeográficos de Galicia (Melide Laxe, Palas de Rei, Touro e A Estrada) con idades comprendidas entre os 3 e os 60 anos participarán nesta xornada teatral, poética e musical.

3 alumnas do IES Melide FINALISTAS NA OLIMPÍADA FILOSÓFICA

Tres alumnas do IES de Melide participan na final da Olimpiada filosófica, na modalidade de curtas de vídeo, celebrada o pasado 3 de marzo na facultade de filosofía.

Aida Couso Prieto, Paula Vázquez Sufuentes e Alba Vázquez Neira defenderon con paixón o seu traballo audiovisual coa temática de Perdedores na II OLIMPIADA FILOSOFICA DE GALICIA na modalidade Curtas de vídeo.

Os obxectivos da Olimpíada

A Olimpíada é unha iniciativa que se propón o fomento e a defensa da filosofía nestes tempos en que tan minguada se está vendo, tempos nos que as novas leis educativas tenden cara a vías dominadas por unha estreita razón instrumental sen deixar apenas lugar para o pensamento crítico.

- Achegar a filosofía á realidade do alumnado, e aumentar así a súa presenza dentro do ámbito escolar,  amosando a súa necesidade e función dentro da nosa sociedade.

- Potenciar a reflexión e o pensamento crítico, traballando as competencias básicas, fundamentalmente o tratamento da información e competencia dixital, a competencia  en comunicación lingüística, a social e cidadá, a cultural e artística, así como a capacidade de aprender a aprender, e a potenciación da autonomía e a iniciativa persoal.

- Servir de ponte de información para a difusión dos estudos de filosofía na Universidade.

PROXIMA XUNTANZA ESCOLA DE NAIS E PAIS

LUNS 22 DE FEBREIRO

LUGAR: BIBLIOTECA DO IES de MELIDE

HORA: 18:10

CHARLA A CARGO DE CARME LOUREIRO

"A INTELIXENCIA EMOCIONAL"

SUPEROITO NO IES MELIDE

HOXE TIVEMOS O HONOR DE RECIBIR A SUPEROITO NO IES MELIDE. CHAVI, GLENN E IVÁN SON 3 RAPACES DE 24 ANOS DA VILA DE ORDES. TEÑEN UN LEMA MOI CLARO:
" TOCAMOS RÁPIDO, BAILAMOS BEN E FACÉMOLO EN GALEGO". O SEU ROCANROL É FESTA ALÍ ONDE SOA E NINGUÉN PODE MARCHAR SEN SUDAR A CAMISETA. CUN REPERTORIO DE 31 CANCIÓNS TODAS E CADA UNHA DELAS DE COMPOSICIÓN PROPIA E EN GALEGO. AS SUAS LETRAS FALAN DE TODO CANTO NOS RODEA, PRETENDEN QUE TODOS NOS SINTAMOS IDENTIFICADOS EN ELAS, E VAIA SE O CONSEGUEN !!!!!!!

imaxe1 Imaxe2

iesaudemelide.es aposta pola froita, ESTÁS INVITAD@...

Comezamos co reparto de froita nos recreos. Esta primeira semana vai do 30 de novembro ao 4 de decembro.

“5 ao día iesvida”

5 ao día é o número mínimo de racións de froitas e hortalizas frescas que debemos consumir cada día se queremos manter unha dieta sa e equilibrada.

Por que 5 racións? http://www.5aldia.com

19 DE NOVEMBRO: DÍA MUNDIAL DA FILOSOFÍA

ACTIVIDADES NO IES MELIDE:

. Xornada de filocafé nas aulas co alumnado de 1º bac.

. Proxección de videos filosóficos elaborados polo alumnado de 1º bac.

. Proxección de partido de fútbol entre filósofos( Monthy Phyton).

. Campaña de carteis  para publicitar a filosofía e CALENDARIOS.

Intervención polas aulas de 3º, 4º ESO e 1º E 2º bac do grupo Teiroa " A ACADEMIA DE PLATÓN".

INVITAMOSVOS A BOTARLLE UNHA OLLADA Ó VÍDEO.

FELIZ DÍA DA FILOSOFÍA!!!!!

Samaín 2015

Logo do Día da Biblioteca adicado a "Alicia no país das marabillas", o noso centro se prepara para vivir "unha semana terrorífica":

1- Concurso de cabazas organizado polo Departamento de Debuxo do centro.

2- Concurso de "relatos terrorificos" relacionados co Samaín.

O Departamento de lingua galega, o Equipo de Dinamización e a biblioteca do IES Melide convoca dende hoxe ata o vindeiro 13 de novembro un certame literario.

Se establecen 3 categorías:

1. Categoría Meigallo: para alumnos de 1º e 2º Eso

2. Categoría Pocion: para alumnos de 3º e 4.

3. Categoría Santa Compaña: alumnado de Bac.

Haberá un premio por categoría.

3- Decoracion das portas das aulas na Eso.

FELIZZZZZ SAMAÍN  A TOD@S.