You are hereTecnoloxía

Tecnoloxía

Visita do alumnado de TICs de 1º de BACH ao CESGA e a empresa Dinahosting

Este venres 26 de outubro, o alumnado que cursa a materia de TIC en 1º de BACH, acompañado dos seus profesores Nieves Martínez e Xan García realizou unha visita á empresa Dinahosting e ao CESGA (centro de supercomputación de galicia). Dinahosting é unha empresa privada que centra a súa actividade no campo da xestión de dominios e aloxamento web. Está a piques de cumplir 18 anos e é unha empresa punteira a nivel estatal.

imaxe1 Imaxe2 Imaxe3 imaxe4 Imaxe5 Imaxe6

Por outra banda, o CESGA é un centro de supercomputación dependente da Xunta de galicia e da Universidade que da soporte e servizo a múltiples equipos de investigación e institucións como por exemplo, METEOGALICIA ofrecendo a súa enorme capacidade de cálculo para poder realizar as predicións do tempo para varios días. Votou a andar alá polos primeiros anos 90 e na actualidade conta co supercomputador Finisterrae de recente adquisición.

Imaxe7

CONCURSO ROBÓTICA EEI EN VIGO

Alumnado de robótica participou no concurso que organiza a Escola de Enxeñeiros Industriais en Vigo o pasado 4 de maio. Alí competiron cos seus deseños e desfrutaron dunha xornada inolvidable.

VISITA Ó PARQUE EÓLICO DE SOTAVENTO

O martes día 24 de abril, o alumnado de tecnoloxía visitou as instalacións do parque eólico de Sotavento. Alí poideron ver o prototipo dunha vivenda bioclimática e incluso facer un chocolote cunha cociña solar.

Sotavento

ALUMNADO DE 4º ESO VISITA A FUNDACIÓN TIC

O 27 de outubro o alumnado de 4º ESO visitou as instalacións da Fundación TIC en Lugo, alí tiveron a oportunidade, ademais de ver as instalación, de experimentar en primeira persoa como se realiza un pequeno programa de TV, o TicoDiario que podedes ver na seguinte ligazón.

Ligazón ó TICODIARIO do IES de Melide

Fundacion TIC

VISITA ÁS INSTALACIÓNS DE INDITEX

O alumnado de 2º BAC que cursa as materias de Tecnoloxía Industrial e Economía visitaron o pasado día 2 de Outubro as instalacións que a empresa INDITEX ten no polígono de Arteixo.Visita Inditex

Plan de divulgación actividade CLIL 2016 en Ottawa (Canada)

A profesora do departamento de Tecnoloxía,Nieves Martínez, participou nunha estadía nun centro educativo canadiense (Sir Wilfred Laurier ) en Ottawa na actividade CLIL durante os meses de setembro e outubro 2016.