You are hereSecretaría / Taboleiro

Taboleiro

CALENDARIO ADMISIÓN FP

O prazo de admisión para os Ciclos de FP estará aberto dende o día 23 de xuño ás 9:00 ata o 5 de xullo ás 14:00h.

Máis información preme aquí

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicada a orde pola que se convocan as axudas para o fondo solidario de libros de texto para o curso 2022/23.

PRAZO DAS SOLICITUDES: dende o 19 maio ata o 22 de xuño incluído.

-Acceso á aplicación para a solicitude telemática.

-ANEXO I e II, para a presentación presencial na secretaría do centro

Máis información

PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO

Aberto o prazo para presentarse aos premios extraordinarios de bacharelato. Dirixido a todo o alumnado que rematara os seus estudos o curso 2021/22. O prazo para solicitar a participación vai dende o 26 de abril ata o 25 de maio de 2022.

DIRECTRICES SOBRE O USO DE MÁSCARAS

Publicado, por parte da Dirección Xeral de Saúde püblica, as directrices sobro o uso de máscaras no ámbito educativos.

Recoméndase o uso da máscara nos seguintes casos:

• Persoal traballador do centro educativo.
  • Alumnado do centro educativo.
  • Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia.
  • Persoas traballadoras.
  • Visitas cando estean en zonas compartidas.
  • Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos.

PRIMAVERA XOVE

Trasladamos a información que nos chegou sobre o programa Primavera Xove proposto pola Consellería de Política Social da Xunta de Galicia. O obxectivo deste programa é o de ofrecer novas iniciativas e alternativas saudables de ocio á mocidade para o seu tempo libre e levarase a cabo entre os meses de maio a xuño. Está composto por tres formatos de accións diferentes totalmente gratuítas que buscan dar resposta aos gustos e necesidades dos mozos e mozas.

USO DAS MÁSCARAS NO PATIO

As Consellerías de Sanidade e Educación publicaron o pasado venres 18 pola tarde un comunicado no que anuncian o acordo de deixar de recomendar o uso de máscaras nos espazos ao aire libre nos centros educativos, polo que:

• O uso da máscara no patio do centro pasa a ser voluntario.
  • O uso da máscara dentro do centro educativo segue a ser obrigatorio.
  • Recoméndase que o alumnado leve ou un recipiente que lle permita gardar a máscara en caso de que a quite no patio ou algún mecanismo que lle permita tela colgada e volver a poñer facilmente no momento en que entre no recinto escolar.

Ligazón ao comunicado da Consellería

PROTOCOLO CONTACTOS ESTREITOS NOS CENTROS EDUCATIVOS

Tal e como se recolle no anuncio publicado pola Consellería de Educación, a patir deste 7 de marzo, os centros educativos, como non son considerados ámbitos vulnerables,  DEIXARÁN de comunicar os contactos estreitos e serán as propias persoas que dean positivo en COVID as encargadas de contactar cos seus contactos estreitos.

MAIS INFORMACIÓN

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

No día de hoxe quedou constituída a xunta electoral que velará por que todo o procedemento de eleccións de representantes no Consello Escolar se desenvolva de acordo á procedemento regulado.

O calendario electoral aprobado na reunión da Xunta Electoral de hoxe é o seguinte:

CALENDARIO ELECTORAL:

• 2 NOVEMBRO: publicación censos e inicio reclamación aos censos.
  • 4 NOVEMBRO: remata prazo reclamación censos. Inicio presentación de candidaturas.
  • 15 NOVEMBRO: publicación de candidaturas. Sorteo das mesas electorais. Presentación de supervisores á votación.
  • 16 NOVEMBRO: inicio prazo reclamación candidaturas. Inicio campaña electoral.
  • 22 NOVEMBRO: fin campaña electoral.
  • 23 NOVEMBRO: ELECCIÓNS co seguinte horario:
    • Alumnado de 8:40h a 13:00h
    • Familias de 16:00h a 20:00h
    • Persoal de A.S de 15:00h a 15:30h.
    • Profesorado ás 14:15h

Nos seguintes documentos adxuntos poderán consultar información específica sobre as funcións do Consello Escolar e o procedemento de eleccións de cada un dos membros da comunidade educativa.

ENQUISA DE CONECTIVIDADE

En caso de confinamento ou en cuarentena do noso alumnado temos que garantir a continuidade do proceso de ensino-aprendizaxe, para isto é imprescindible coñecer as posibilidades de conexión que cada alumno/a ten na súa casa, polo que necesitamos que respondana seguinte enquisa.

En caso de non facelo telematicamente pasarase unha enquisa por escrito.

O prazo para cubrir a enquisa de forma telemática é dende o día 14 de outubro ata o 17 de outubro, ámbolos dous días incluídos.

Tedes a continuación a ligazón para a enquisa (tamén accesible dende a páxina web do centro). Unha vez rematada premer no botón "enviar"