You are hereSecretaría / Taboleiro

Taboleiro

SECRETARÍA sticky icon

ACTIVIDADES DOCENTES DE FINAL DE CURSO (CONVOCATORIA ORDINARIA EN XUÑO) PARA 1º BAC, ESO, EBI, ESA e FP Básica e MADEIRA.

PDF coas ACTIVIDADES DOCENTES

CALENDARIO DE MATRÍCULA - CURSO 2017/18

PDF cos días e horas  CALENDARIO DE MATRÍCULA

PDF coas COMBINACIÓN DE MATERIAS a ter presente polo alumnado de 4º de ESO, 1º e 2º de BAC na matrícula do curso 2017-18. Estas combinacións establecense con atención ás prematrículas feitas polo alumnado no mes de maio.

RUTAS AUTOBÚS ESCOLAR - PARADAS AUTORIZADAS

PDF co LISTADO DE PARADAS POR RUTA

O prazo de solicitude de modificacións de paradas remata o 03/07/2017.

LISTADO DE LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

PDF co listado dos LIBROS DE TEXTO POR CURSO

Recoméndase non mercar libros ata setembro (ESO), despois de esgotar as posibilidades de facerse con eles a través do fondo de libros solidario do IES e do banco de libros da ANPA. Máis información na secretaría do centro.

SUXESTIÓNS Á REDACCIÓN DO PLAN DE AUTOPROTECCIÓN DO IES DE MELIDE

Segundo o aprobado na Xunta de Autoprotección do IES de Melide, celebrada o 31 de maio, ábrese un prazo de suxestións á redacción do Plan de Autoprotección do IES de Melide.

Dito Plan será levado para a súa avaliación e posible aprobación ó Consello Escolar que se celebrará o próximo día 30 de xuño.

O Plan pode ser consultado neste enlace

INFORMACIÓN IMPORTANTE PARA AS XORNADAS ACADÉMICAS DO MÉRCORES 22 E XOVES 23

21/03/2017 19.00 h

Debido ás previsións de condicións meteorolóxicas adversas para o mércores 22 e xoves 23 de marzo, a dirección do IES de Melide con atención ás indicacións da Consellería de Cultura, educación e O.U. informa:

1.- Manter o horario habitual de clases coa excepción do mércores pola tarde, aprazando a realización dos exames que estaban previstos para facer  o mércores 22 (a partir das 11:10) e o xoves 23 (todo o día).

Tendo en conta que estamos na semana previa á realización das xuntas de avaliación do trimestre, recoméndase non baixar o ritmo de estudo, previsiblemente haberá que examinarse das materias afectadas o primeiro día de clase no que non haxa interrupcións do transporte escolar.

2.- MÉRCORES 22 DE MARZO

Realizar o servizo ordinario de transporte escolar a primeira hora da mañá e adiantar o regreso, saíndo os autobuses do centro ás 11:10. O alumnado transportado poderá elixir entre regresar ás súa casas ó finalizar o recreo ou esperar a que as familias os veñan a recoller á finalización do horario lectivo de mañá, ás 14:15.

Suspende a actividade lectiva do mércores pola tarde.

3.- XOVES 23 DE MARZO

Suspender o servizo ordinario de transporte escolar a primeira hora da mañá e realizar con normalidade o de regreso, con saída do centro ás 14:15.

O alumnado transportado que desexe acudir a clase terá que facelo, na viaxe de ida, polos seus propios medios.

PRÉGASE Á TODA A COMUNIDADE ESCOLAR QUE ESTEA ATENTA Á PÁXINA WEB, ONDE INFORMAREMOS SEGUNDO AVANCEN AS HORAS DAS POSIBLES VARIACIÓNS QUE TEÑA ESTA INFORMACIÓN.

TAMÉN MANDAREMOS AVISOS POR ABALAR MÓBIL.

Un saúdo

O equipo directivo

Presentación do alumnado - ESO E BACHARELATO

O alumnado de 1º de ESO terá unha presentación inicial co Equipo Directivo e coa Orientadora do centro o XOVES 15 DE SETEMBRO ÁS 11:30 HORAS.

O VENRES, 16 DE SETEMBRO ÁS 11:30 HORAS, todo o alumnado da ESO e de Bacharelato terán presentación cos titores/as.

O día 15 de setembro publicarase nesta web os listados de alumnado por grupos e a súa aula de referencia.

Haberá servizo de transporte escolar. Para calcular o paso do autobús por cada unha das paradas débese ter en conta que o transporte escolar iniciará a ruta unha hora antes da presentación. A hora de regreso dos autobuses será con saída do IES ás 12:30 (xoves 15) e ás 13:00 (mércores 16).

APORTACIÓNS ó Plan de Convivencia e ás Normas de Organización e Funcionamento

Axúntanse os borradores do PLAN DE CONVIVENCIA e do NOF (normas de organización e funcionamento). A comisión de convivencia do IES de Melide, encargada da redacción destes documentos, abre un prazo ata o próximo venres 03 de xuño para recoller as aportacións da comunidade educativa.

CAMBIO DA CUBERTA DO EDIFICO DO CENTRO

Con cargo á Xefatura Territorial da Coruña cambiarase parte da cuberta do centro neste período de vacacións de Semana Santa.

Con esta primeira actuación trátase de solucionar as múltiples deficiencias técnicas de construción que ten a cuberta do edificio.