You are hereBoletín, Documentos, Organigrama, Perfil do idioma no centro

Boletín, Documentos, Organigrama, Perfil do idioma no centro

O CICLO DE MADEIRA DO IES MELIDE CREA UN GLOSARIO VISUAL EN LINGUA DE SIGNOS SOBRE O MUNDO DA MADEIRA

O catálogo de 200 termos do mundo da carpintería en galego, castelán e na lingua de signos, vén de ser reseñado na prensa, poñendo de relevancia a importancia desta iniciativa pioneira no mundo educativo e profesional, de grande utilidade e proxección. Unha importante contribución do centro ao desenvolvemento dun ciclo profesional que cada vez ten máis demanda. Fan falta moitos carpinteiros... e carpinteiras.

Acceso ao catálogo visual

24 DE FEBREIRO DE 2021. DÍA DE ROSALÍA

Máis vídeos sobre a celebración do Día de Rosalía, o 24 de febreiro. Nin as máscaras puideron impedir que lle rendésemos homenaxe, un ano máis, á Nai da nosa lingua.

SEGUIMOS CELEBRANDO O DÍA DAS LETRAS

O día das Letras foi algo inusual...e precisamente por iso seguimos a celebralo!! Neste caso os vídeos son realizados por alumnado de 4º de ESO

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS...DESCONFINEMOS O GALEGO!

Hoxe vivimos un 17 de maio un pouco particular, pero o noso alumnado decidiu desconfinar o galego adicando unhes minutos a Ricardo Carvalho Calero, a quen se lle adica o día das Letras Galegas este ano. Feliz día das Letras!!

No vídeo, a alumna Carla Rivadulla de 2º de BAC.

CONMEMORACIÓN: SEMANA DE ROSALÍA

Durante a semana do 2 ao 6 de marzo de 2020, conmemorouse no IES de Melide a semana de Rosalía.  Durante esta semna, a banda musical que se escoitou durante os receros foi "Rosalía musicada" e ademáis contamos cun pousadoiro fototgráfico, recitado de poesía...

Por outra banda, o xoves día 5 na biblioteca do centro contamos cunha lectura de fragmentos de distintas obras de Rosalía, un recitado conxunto dalgúns dos sus poemas e con unha adpatación ó flamenco de Negra Sombra.

CONCERTO “PRESUME DE GALEGO”

Como cada ano, o último venres do mes de xaneiro tivo lugar o concerto "Presume de Galego" na sala Gatos de Melide. Nesta quinta edición e seguindo o costume dos anos anteriores, o cartaz foi elaborado por alumnado do IES de Melide.

Ademáis, durante a mañá tivo lugar un encontro dos artistas dos grupos Ezetaerre e Os Diplomáticos de Montealto co alumnado de 1º e 2º de FPb e 1º e 2º de BACH.

PROXECTO EU PRESUMO DE GALEGO PREMIADO

O pasado sábado, un grupo de profesorado do ENL do IES de Melide e vari@s alumn@s recolleron o Premio Mil Primaveras Máis, outorgado ao Proxecto EU PRESUMO DE GALEGO.,  desenvolvido ao longo dos ultimos cinco anos e que premia aqueles proxectos cuxo obxectivo e normalizar o uso da nosa lingua especialmente na mocidade. Grazas a tod@s @s que colaborades , curso tras curso, neste marabilloso proxecto....e a aquel@ s que aínda non o coñecedes.....non sabedes o que  perdedes!!!!!

Mil grazas a tod@s...especialmente a eses seres extraordinarios que transitan os corredores do IES de Melide e que ano tras ano, entusiasmados,  acollen as nosas propostas.

PremioMilPrimaveras1