You are hereBoletín, Documentos, Organigrama, Perfil do idioma no centro

Boletín, Documentos, Organigrama, Perfil do idioma no centro

Mención de honor no concurso en liña "LINGUA DE NAMORAR"

A alumma do IES de Melide Anabel López Blanco de 1º de bac. recibiu unha mención honorífica na súa participación no concurso organizado por política lingüística " O galego, Lingua de namorar ", en palabras dos organizadores "pola súa frescura e denotación pola identidade e lingua propias". Máis información na páxina oficial do concurso.

Noraboa Anabel

CONCERTO "PRESUME DE GALEGO"

O 27 de xaneiro, derradeiro venres do mes, celebramos, como xa é tradición,   a 3ª edición do Concerto PRESUME DE GALEGO.

cartaz

Neste día contamos con sesión doble: pola mañá, nas dúas últimas sesións, tivemos a oportunidade de escoitar a Bocixa, vocalista de Zenzar, e a  Paco, guitarrista do mesmo grupo. Nunha amena sesión, e tamén animada, nos contaron as dificultades que se atopan á hora de facer rock en galego e seguir ao pé do canón despois de 25 anos.

sesion matinal

Pola tarde, a sesión trasladouse ao pub Gatos, catedral do rock galego.Tivemos a oportunidade de escoitar en primeiro lugar a Nuada, grupo de Teixeiro que namorou literalmente coa súa música, en segundo lugar a Cuaarta Xusta, no que interveñen alumnos e exalumnos do IES que tiveron que facer varios bises ante un público entregadoe...finalmente, ao grupo de rock convidado: ZENZAR, rock comprometido e veterán que nos deu unhas clases do bo facer no esceario.

sesion tarde

En definitiva...un ano máis o concerto de PRESUME DE GALEGO foi algo espectacular e o seu éxito  anima ao Equipo de Normalización do IES de Melide a seguir organizándoo en cursos vindeiros

VI Seminario sobre a Memoria. Actividade complementaria coorganizada polo IES Melide en Mondoñedo

Domingo, 22 de novembro de 2015

A partir das 11.00 h.

Na Praza da Catedral de Mondoñedo

Percorrido polo Mondoñedo histórico, na procura das pegadas da represión franquista, e en especial daquelas que teñen relación con O Gardarríos, o guerrilleiro máis coñecido da comarca.

Acceso ao programa aquí.

VI CURSO DE FORMACIÓN SOBRE O PATRIMONIO LÚDICO

VI CURSO DE FORMACIÓN SOBRE O PATRIMONIO LÚDICO: XOGO, LITERATURA ORAL E MÚSICA, coorganizado polo IES de Melide.

Venres e sábado, 13-14 de novembro de 2015.

Conservatorio Profesional de Música de Santiago.

Toda a información aquí (enlace).

OLLOS DE AULA

Xa temos a nosa disposición o nº 20 desta revista que edita a Coordinadora Galega de Equipos de Normalización e Dinamización da Lingua Galega.

Ollos de aula. Nº 20 by cendl