You are hereMadeira

Madeira

PROBAS LIBRES FP

Aberto o prazo de inscrición nas probas libres de FP.

MAIS INFORMACIÓN

O GLOSARIO DIXITAL DO CICLO DE MADEIRA CON LINGUA DE SIGNOS

O Ciclo de Carpintería e Moble do IES de MELIDE na prensa:

O catálogo de 200 termos do mundo da carpintería en galego, castelán e na lingua de signos, ven de ser reseñado na prensa, poñendo de relevancia a importancia desta iniciativa pioneira no mundo educativo e profesional, de grande utilidade e proxección. Podédela atopar na seguinte dirección web: iesmelide-madera.com.

GLOSARIO CARPINTARIA LSE

No seguinte enlace figura o glosario de carpintaría de LSE realizado no IES de Melide durante o curso académico 2019-2020.

MATERIAL PARA O ALUMNADO DE MARTA LÓPEZ PERIAGO

Neste pdf podedes atopar o material das distintas materias que imparte a profesora de Marta López Periago.

CHARLA: “DA O PASO, EMPRENDE NO RURAL”

O pasado mércores 19 de febreiro traballadores da Casa Grande de Xanceda trouxeron a súa experiencia e a de outras iniciativas galegas sobre como emprender no rural. O alumnado tamén fixo as súas propostas sobre emprendemento no rural.

VISITA Á EXPOSICIÓN "DA ÁRBORE Á CADEIRA"

O alumnado do ciclo de madeira e o de FP-basica achegouse á Cidade da Cultura para visitar á exposición "Da árbore á cadeira" na que se toma como excusa a cadeira para centrar a atención no deseño do moble contemporáneo. Máis información.

Da arbore a cadeira

CICLO FP DE GRAO MEDIO e FP BÁSICA – CARPINTARÍA E MOBLE

Ven a estudar con nos!

O IES de Melide conta cunhas instalacións e equipamento de última xeración, con profesores de alto compromiso pedagóxico innovador e cunha aposta en firme por parte da Dirección do Centro e da Consellería de Educación para que o tecido empresarial conte cun alumnado titulado de gran competencia profesional.

PDF cun resumo das características do Ciclo FP de Grado Medio

PDF cun resumo das características FP Básica

ENTREVISTAS PROXECTO LEONARDO

Departamento de Madeira. IES de Melide