You are hereSecretaría, Taboleiro, Libros de texto, Acceso Universidade, Matrícula / Admisión, Impresos, Solicitude de certificados

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

No día de hoxe quedou constituída a xunta electoral que velará por que todo o procedemento de eleccións de representantes no Consello Escolar se desenvolva de acordo á procedemento regulado.

O calendario electoral aprobado na reunión da Xunta Electoral de hoxe é o seguinte:

CALENDARIO ELECTORAL:

• 2 NOVEMBRO: publicación censos e inicio reclamación aos censos.
  • 4 NOVEMBRO: remata prazo reclamación censos. Inicio presentación de candidaturas.
  • 15 NOVEMBRO: publicación de candidaturas. Sorteo das mesas electorais. Presentación de supervisores á votación.
  • 16 NOVEMBRO: inicio prazo reclamación candidaturas. Inicio campaña electoral.
  • 22 NOVEMBRO: fin campaña electoral.
  • 23 NOVEMBRO: ELECCIÓNS co seguinte horario:
    • Alumnado de 8:40h a 13:00h
    • Familias de 16:00h a 20:00h
    • Persoal de A.S de 15:00h a 15:30h.
    • Profesorado ás 14:15h

Nos seguintes documentos adxuntos poderán consultar información específica sobre as funcións do Consello Escolar e o procedemento de eleccións de cada un dos membros da comunidade educativa.

ENQUISA DE CONECTIVIDADE

En caso de confinamento ou en cuarentena do noso alumnado temos que garantir a continuidade do proceso de ensino-aprendizaxe, para isto é imprescindible coñecer as posibilidades de conexión que cada alumno/a ten na súa casa, polo que necesitamos que respondana seguinte enquisa.

En caso de non facelo telematicamente pasarase unha enquisa por escrito.

O prazo para cubrir a enquisa de forma telemática é dende o día 14 de outubro ata o 17 de outubro, ámbolos dous días incluídos.

Tedes a continuación a ligazón para a enquisa (tamén accesible dende a páxina web do centro). Unha vez rematada premer no botón "enviar"

Iniciamos programa ARCO

Incíase no centro o programa ARCO, encadrado dentro do plan Recupera, posto en marcha pola Consellería de Educación e cofinanciado co Fondo Social Europeo, que ten por obxecto reducir o impacto que a COVID-19 tivo no noso alumnado.

Ao longo destes días empezaranse a realizar aopios nas aulas de 1º ESO, 2º ESO e 3º ESO ata finalizar o primeiro trimeste do presente curso.

VALES MATERIAL ESCOLAR

A partir do xoves día 22 de xullo poderán pasar polo centro para recoller os vales de material escolar para o curso 2021-22.

Horario de atención ao público de 9:00h a 14:00h.

LISTAS FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Publicadas as listas de admitidos e exculídos do fondo solidario de libros de texto no taboleiro do IES de Melide.

O prazo de reclamación remata o martes 13 de xullo.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2021/22

Tedes no arquivo adxunto o listado dos libros de texto para o curso 2021/22

-LISTADO LIBROS DE TEXTO

ENTREGA NOTAS E DATAS MATRÍCULA

A entrega de notas da avaliación final ordinaria terá lugar o día 24 de xuño ás 11:00h. A entrada do alumando será pola mesma porta que leva utilizando ao longo do curso. A matrícula realizarase do 1 ao 9 de xullo nos días que se indican no documento adxunto.

MÁIS INFORMACIÓN

FONDO SOLIDARIO LIBROS DE TEXTO

Comunícase a apertura do prazo para solicitar axudas ó fondo de libros e de material escolar.

• Prazo para presentar as solicitudes: ata 22 de xuño (incluído).

• Lugar de presentación: preferiblemente a través de sede electrónica da xunta, tamén pode facerse presencialmente no centro (solicite cita previa:881866109).

• Formulario de solicitude: pode descargalo AQUÍ . Tamén está disponible na aplicación fondodelibros  e na sede electrónica.

• Procedemento:

• Cubrir solicitude (anexo I e II) en formato papel ou directamente na aplicación fondolibros.

• Presentar esta solicitude en formato papel no centro ou a través da Sede Electrónica da Xunta de Galicia

PROBAS LIBRES FP

Aberto o prazo de inscrición nas probas libres de FP.

MAIS INFORMACIÓN

CAMPAÑA DETECCIÓN SARS-COV2 EN ASINTOMÁTICOS DE 12 A 17 ANOS

Acaban de comunicar ó centro o inicio dunha campaña para a detección de SARS-CoV2 con mostra de saliva en poboación asintomática de 12 a 17 anos.

Esta campaña iníciase o día 19 de abril coa colaboración das oficicas de farmacia da provincia de A Coruña.

As familias deberán achegarse á súa farmacia de referencia, onde se lles informará sobre o procedemento de recollida da mostra e se lles proporcionará o tubo de recollida.

TRÁTASE DUNHA CAMPAÑA DE DETECCIÓN DE ASINTOMÁTICOS, POLO QUE SE UNHA PERSOA TEN SÍNTOMAS COMPATIBLES DEBERÁ CONTACTAR CO CENTRO DE SAÚDE.

Grazas pola vosa colaboración.