You are hereFilosofía

IES de Melide na IV Olimpiada Filosófica de Galicia.

O pasado día  17 de marzo os alumnos de Filosofía de 4º ESO participaron na IV edición da Olimpiada Filosófica de Galicia na modalidade de curtas de vídeo e fotografía. As curtas e fotos pódense visualizar na páxina da olimpiada que nesta edición propoñía como tema dos traballos a Intelixencia Artificial.

Pero ademais de participar deste xeito, os mesmos alumnos fixeron unha intervención teatral, que xa fora representada no IES de Melide o 17 de Novembro, co galo do Día da Filosofía, titulada A Academia de Platón.

Dita intervención foi acollida polo público da Facultade de Filosofía, tanto por parte do seu alumnado como por parte do profesorado, dun xeito extraordinario e os nosos alumnos recibiron ó final do acto unha mención especial e unha unánime e entusiasta ovación.

Felicitamos aos nosos alumnos pola súa dedicación e traballo nun acto que pretende difundir a filosofía como saber crítico e necesario, por un lado, e por outro, achegar os ámbitos do ensino medio e o universitario.

Parabéns a tod@s eles e VIVA A FILOSOFIA

Parlamento de Galicia

Como ven sendo habitual desde hai varios anos o Departamento de Filosofía organizou unha visita ao Parlamento de Galicia; este ano foron os alumnos de Ética de 4º ESO e Antropoloxía de 1º BAC os que tiveron a oportunidade de presenciar unha das sesións parlamentarias máis interesantes de todo o curso político xa que neste día tratabánse as preguntas ao presidente.

Tamén en liña con esta actividade, un grupo de estes alumnos participou os días 26 e 27 de febreiro nunha nova edición do Parlamento Xove, un certame que trata de incentivar o debate como ferramenta importante en todo discurso.

O alumnado participante Elvira Mazás, Cristina Simón, David Sesar e Ivan Oro, acompañados pola profesora Dolores Vázquez, cunha experiencia dilatada nestas lides, defenderom apaixoadamente os seus argumentos enfrontándose dialécticamente aos centros que lles foron asignados por sorteo.