You are hereMúsica

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.4]

Chega o capítulo final de

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

Microteatro en 30 segundos da man do alumnado de Artes escénicas. Hoxe por partida triple, despedimos esta serie de intervencións teatrais desde a casa coa orixinalidade e creatividade de Pablo, a frescura e o xenio de Raquel e a ironía e perspicacia de Nico.

A aula de Artes escénicas do IES de Melide desexamos que teñades un bo verán. Gozade deste capítulo e... Que siga o espectáculo!

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.3]

Hoxe, no capítulo 3 de

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

O optimismo e bo humor chegan da man dun home que é a alegría das clases,  Hector, e a reflexión, a delicadeza e a cordialidade chegan da man de Paula, unha muller de corazón xeneroso.

Sen máis, goza do espectáculo de hoxe.

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.2]

Na entrega 2 de

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

Dous cracks dos obxectivos que medran detrás das cámras. Ela expresiva, natural expontánea, el activo, voluntarioso e imparable.

Goza do espectáculo de hoxe con  Elena e Oscar.

TEATRO VIRTUAL PARA UN FIN DE CURSO ONLINE [cap.1]

O alumnado de Artes escénicas do IES de Melide presenta:

Un espectáculo de teatro virtual para un fin de curso a_típico e a_nómalo.

O a_rgalleiro alumnado de Artes escénicas de 4º de ESO non quixo que o a_burrimento se apoderase da situación, así que preparou un pequeno espectáculo desde as casas para poñer un pouco de sabor a este descafeinado fin de curso.

En pequenas pílulas de 30 segundos chegan, dende o confinanmento dos  seu fogares, as reflexións, ideas e curiosidades de 9 artistas da palabra.

Na entrega de hoxe Anita e Lucas.

Ela incombustible e expontánea, apúntase a un bombardeo, el alegre e optimista, non deixa pasar a oportunidade de regalarvos un sorriso.

Goza do espectáculo e non perdas as nosas próximas entregas.

ENTROIDO 2020

O pasado 21 de febreiro celebramos o entroido cun festival organizado polo alumnado da materia de Artes Escénicas en colaboración con Vicedirección; no que o alumnado dos distintos cursos participou en distintas categorías: clase e comparsa. Os gañadores de categoría clase foron 2º de ESO A e 4º ESO C e en categoría comparsa "Unicornios tradicionais" e "Metallica"...parabéns ós gañadores e a todo o alumnado que se animou a participar.

Intercambio teatral Melide-A Estrada

Esta semana, o grupo de Teatro Teiroa vén de participar na primeira parte do intercambio de aulas de teatro entre o IES de Melide e o IES Antón Losada Diéguez de A Estrada. Catorce actores e actrices melidenses desprazáronse ata a vila pontevedresa para compartir unha xornada de convivencia e representar a obra "Asemblea Xeral" galardoada no Certame de Cooperativismo no Ensino neste 2018 co primeiro premio á mellor actividade cooperativizada.

Nunha segunda fase do intercambio, recibiremos en Melide ao alumado da Aula de Teatro do Instituto Antón Losada. O pasado martes 27 de novembro,  o traballo e as horas de ensaio adicadas a esta montaxe de teatro negro para monicreques, sairon á escena nunha exitosa e ben acollida representación. Parabéns rapeces e rapazas!

IES DE MELIDE PREMIO Á MELLOR ACTIVIDADE COOPERATIVIZADA

Alumnado do noso centro participou no concurso COOPERATIVISMO NO ENSINO 2018, coa obra "Asemeblea xeral", no que resultou gañador na modalidae de actividades cooperativizadas e recibiu o premio da man de Patricia Rodríguez Franco, secretaria territorial da Xunta de Galicia na Coruña.

"Asemblea xeral" é unha adaptación para monicreques e teatro negro da obra homónima do valdeorrés Louro Olmo. A posta en escea e a adaptaciónd esta obra son o froito dun traballo de meses do alumnado de diferentes materias e niveis que traballaron conxuntamente para sacar adiante un proxecto de aprendizaxe cooperativa.

O vindeiro día 26 de xuño haberá unha nova representación dentro do programa de festas do Barrio de San Pedro en Santiago de Compostela, no centro Don Bosco ás 19:00H.

Premio_Asemablea xeral

Obradoiro de Ioga con Nanda Cabaleiro

Na última semana do 2017 tivemos con nós a Nanda Cabaleiro, a que fora profesora aquí no IES de Melide e que regresou para achegarnos e introducirnos nos beneficios do Ioga como técnica para manter a relaxación, o control da respiración e da posición corporal e para manter a concentración e o control da tensión e dos nervios en situacións de estrés ou de axitación. Ferramentas moi últiles para aplicar en calquera faceta da vida, pero que nós comezaremos a poñer en práctica desde xa nas nosas clases de Artes escénicas. Foi todo un pracer contar con ela e poidemos desfrutar dunha relaxante e interesante clase.

Asistencia ó espectáculo "RÉQUIEM POR UN MONICREQUE"

O pasado 11 de xaneiro o alumnado de 4º ESO de artes escénicas e de 1º BAC asisitiron en Santiago de Compostela ó espectáculo "REQUIEM POR UN MONICREQUE", peza deliciosam que partindo dunha anécdota histórica operística indaga con ironía na relación do escénico co extraescénico (preme aquí para ler máis)

requiem por un monicreque

Obradoiro Danza e Expresión Corporal

Este luns 13 de novembro tivemos con nos á bailarina Lola Corzo para achegarnos ao mundo da danza clásica.

O alumnado de Artes escénicas poido experimentar e darse conta da importancia do movemento dentro da escena, así como da complexidade que leva consigo o control do corpo e a dura disciplina de entrenamento que require.

A danza é unha das expresións culturais máis descoñecidas pero que está chea de beneficios, non só para a saúde, senón tamén  para a expresión, para a adquisicións de hábitos de traballo, disciplina de estudo e entrenamento, autocontrol, é un largo etcétera