You are hereLingua Española

Lingua Española

MATERIAL LINGUA CASTELÁ E LITERATURA ALUMNADO SANTI

Nos seguintes enlaces podedes atopar as indicacións sobre as actividades para o alumnado de Santiago Antonio López Crespo dos cursos:

MATERIAL LINGUA CASTELÁ E LITERATURA ALUMNADO INMA TOJO

Nos seguintes enlaces podedes atopar o material de traballo para o alumnado de Inmaculada Tojo de:

Mentres non esté operativa a aula virtual da materia, o alumnado debe enviar á profesora as tarefas indicadas (foto da súa libreta onde aparezan) a través do email inma_lcl@yahoo.es.

GALA DE ENTREGA DE PREMIOS OUFFescola

O alumnado do curso pasado matriculado na materia de Artes Escénicas de 1º BAC e 2º BAC, asistiron á GALA DE ENTREGA DE PREMIOS DO FESTIVAL DE CINE DE OURENSE 2017.

A este festival presentaron dúas curtametraxes, "Maruaja Mallo: metade estrela, metade caracola·

CURTAMETRAXE DE MARUJA MALLO

Para os que non puidéstedes desfrutar das proxeccións que se fixeron no centro ou queredes vela de novo, tedes a continuación a curtametraxe feita polo alumnado de artes escénicas de 2º BAC  "Maruja Mallo: metade estrela, metade caracola", baseada na obra "Maruja Mallo: caracola con alas".