You are hereActividades

O SERPRONA NO IES DE MELIDE

O xoves 7 de marzo visitou o noso centro a unidade do SERPRONA da G. Civil de Santiago para dar unha charla e unha entrevista na radio do noso instituto sobre o medio ambiente na Terra de Melide. Na actividade participou alumnado de 1º e 2º BAC das materias de bioloxía e xeografía.

Charla SERPRONA

O IES de MELIDE NO CONCURSO ODISEA

Unha vez máis o alumnado de latín, grego e cultura clásica acaba de pasar uns días emocionantes co Concurso Odisea. Ademais de adquirir coñecementos sobre a Ciencia e a Tecnoloxía nas antigas Grecia e Roma, o tema deste ano, os participantes aprenderon a buscar información non só en páxinas web, senón tamén en libros, a manexar índices... e sobre todo, a pensare a pensar en equipo.

Os resultados foron bos para o IES de Melide, xa que o equipo MOIRAS, formado por Najwa Daki, Noa Glez Mejuto e Idaira del Pino Rouco de S4C, conseguiu clasificarse para o desempate, que terá lugar o mércores 13 de febreiro en Compostela. Moita forza, campioas, e que Atenea, a deusa da sabedoría vos acompañe nesta vosa odisea!!!

Concurso Odisea

VISITA A METEOGALICIA

O pasado dia 14 de novembro o alumnado de 1º ESO, acompañado por profesorado dos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e mais Xeografía e Hª,  viaxaron a Santiago para facer unha aproximación  ao mundo educativo na Galicia dos inicios do século XX a través da exposición  “ Castelao Maxistral “ sita na Cidade da Cultura . Tamén visitaron a sede de Meteogalicia, para coñecer de preto os diferentes aparatos de medición dunha estación metereolóxica.  Cos seus técnicos coñemos a predicción do tempo metereolóxico, e tamén como se está a producir un cambio climático e as súas consecuencias nas nosas vidas.

Meteogalicia

CHARLA - OBRADOIRO "OS MORCEGOS DE GALICIA"

O xoves día 8 de novembro o alumnado da materia de Flora e Fauna Galegas de 2º ESO A-B recibiu a visita da experta en morcegos Ledicia Santos, da Asociación Drosera (Morcegos de Galicia). Ledicia contou ao alumnado moitas curiosidades respecto a estes asombrosos animais, moitas veces inxustamente tratados polo descoñecemento que se ten cara eles. Destacou que os morcegos son magníficos controladores de pragas, xa que os morcegos de Galicia basean a súa dieta en insectos: nunha soa noite poden chegar a comer ata 3000 mosquitos!! Tamén mostrou algunhas das técnicas que empregan os científicos para o seu estudo, tales como detectores de ultrasóns ou redes de néboa para a súa captura. Esta visita permitiu achegar ao noso alumnado a un coñecemento máis profundo destes animais, desmontando moitos mitos e lendas.

Charla Morcegos

Samaín no IES de Melide

O Samaín chegou ó centro a semana pasada coa representación teatral “Sobre a morte de Bieito” de Rafael Dieste, a cargo alumnado de artes escénicas de 4º ESO e á que puidemos asistir o martes 30  na biblioteca do centro. O día 31 continuamos coas celebracións e durante o recreo puidemos degustar unha “MERENDA PARA NON CAERSE MORTO” na que había froita e as castañas asadas que non podían faltar, e bocatas súper saudables a base de tomate natural, queixo e chocolate (co 85% de cacao) que fixeron as delicias de todo o mundo, todo isto preparado polo noso alumnado e encadrado dentro do programa de  IESAUDEMELIDE. Os grupos de 1º ESO remataron esta xornada matinal cunhas actividades de convivencia que se iniciaron coa proxección da curtametraxe “El Circo de las mariposas” e continuaron cunhas actividades de reflexiónsobre a mesma e na que tiveron tempo de falar tamén sobre a súa adaptación ó instituto.

Estes días continúa no centro a exposición "OS MORCEGOS DE GALICIA" cedida pola asociación DROSERA e completada con traballos do noso alumnado de Flora e Fauna de 2º ESO na que se  nos dán a coñecer estes mamíferos, moitas veces denostados pero moi beneficiosos dentro no noso ecosistema.

Remataremos as celebracións coa entrega de premios dos concursos de relatos terroríficos  e epitafios durante un recreo na biblioteca do centro. En canto o xurado teña os gañadores avisaremos para que poidades asistir todos.

Samain 2018

IES DE MELIDE PREMIO Á MELLOR ACTIVIDADE COOPERATIVIZADA

Alumnado do noso centro participou no concurso COOPERATIVISMO NO ENSINO 2018, coa obra "Asemeblea xeral", no que resultou gañador na modalidae de actividades cooperativizadas e recibiu o premio da man de Patricia Rodríguez Franco, secretaria territorial da Xunta de Galicia na Coruña.

"Asemblea xeral" é unha adaptación para monicreques e teatro negro da obra homónima do valdeorrés Louro Olmo. A posta en escea e a adaptaciónd esta obra son o froito dun traballo de meses do alumnado de diferentes materias e niveis que traballaron conxuntamente para sacar adiante un proxecto de aprendizaxe cooperativa.

O vindeiro día 26 de xuño haberá unha nova representación dentro do programa de festas do Barrio de San Pedro en Santiago de Compostela, no centro Don Bosco ás 19:00H.

Premio_Asemablea xeral

Sorteo das viajes culturais do IES de Melide

O posuidor da papeleta que teña o número 7314 foi o gañador do sorteo realizado nas VIAXES CULTURAIS A LONDRES E PORTUGAL do IES de Melide.

O afortunado/a poderá desfrutar dunha cea para dúas persoas a escoller dentro da carta do RESTAURANTE MARISQUERÍA SAN ROQUE e dunha sesión de peiteado, manicura e maquillaxe en GÓMEZ ANDÓN PERRUQUERÍA MIXTA.

Dende o IES de Melide queremos agradecer a estes dous establecimentos RESTAURANTE RAXERÍA SAN ROQUE E PERRUQUERÍA MIXTA GOMEZ ANDÓN así como á IMPRENTA MELIGRAF a sua colaboración desisnteresada neste sorteo.

NORABOA AO AFORTUNAD@

LEMBRÁMOSLLES QUE HAI UN PRAZO DE 15 DÍAS PARA RECLAMAR O PREMIO.

XUNTANZA DA ESCOLA DE NAIS E PAIS

PRÓXIMA XUNTANZA

LUNS 23 de Maio

LUGAR: BIBLIOTECA IES DE MELIDE

HORA 19:00

Prevención frente ao consumo de drogas e alcohol.

Riscos asociados ao uso das redes sociais

A CARGO DE

Plan director para a Convivencia

e Mellora da Seguridade Escolar”