You are hereActividades

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS...DESCONFINEMOS O GALEGO!

Hoxe vivimos un 17 de maio un pouco particular, pero o noso alumnado decidiu desconfinar o galego adicando unhes minutos a Ricardo Carvalho Calero, a quen se lle adica o día das Letras Galegas este ano. Feliz día das Letras!!

No vídeo, a alumna Carla Rivadulla de 2º de BAC.

CONMEMORACIÓN: SEMANA DE ROSALÍA

Durante a semana do 2 ao 6 de marzo de 2020, conmemorouse no IES de Melide a semana de Rosalía.  Durante esta semna, a banda musical que se escoitou durante os receros foi "Rosalía musicada" e ademáis contamos cun pousadoiro fototgráfico, recitado de poesía...

Por outra banda, o xoves día 5 na biblioteca do centro contamos cunha lectura de fragmentos de distintas obras de Rosalía, un recitado conxunto dalgúns dos sus poemas e con unha adpatación ó flamenco de Negra Sombra.

CONMEMORACIÓN DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Con motivo do día internacional da muller, no IES de Melide leváronse a cabo obradoiros nos que diferentes mullleres que tiveron un papel relevante no mundo da ciencia, das artes, da literatura...foron as que foron achegando ó alumnado de 1º de ESO as pistas necesarias para poder recuperar un valioso tesouro! Este scape room foi levado a cabo por Xandobela, e a actividade foi financiada polo concello de Melide.

CHARLA PREVENCIÓN DE CONDUCTAS ADITIVAS

Dende o Concello de Melide, impartíronse no IES de Melide unhas charlas orientadas á prevención de condutas aditivas. As charlas, orientadas ó alumnado de 2º de ESO tiveron lugar durante o 2 e 3 de marzo.

ENTROIDO 2020

O pasado 21 de febreiro celebramos o entroido cun festival organizado polo alumnado da materia de Artes Escénicas en colaboración con Vicedirección; no que o alumnado dos distintos cursos participou en distintas categorías: clase e comparsa. Os gañadores de categoría clase foron 2º de ESO A e 4º ESO C e en categoría comparsa "Unicornios tradicionais" e "Metallica"...parabéns ós gañadores e a todo o alumnado que se animou a participar.

CHARLA: “DA O PASO, EMPRENDE NO RURAL”

O pasado mércores 19 de febreiro traballadores da Casa Grande de Xanceda trouxeron a súa experiencia e a de outras iniciativas galegas sobre como emprender no rural. O alumnado tamén fixo as súas propostas sobre emprendemento no rural.

CAFÉ CONCIENCIA: A LINGUAXE DO INVISIBLE

Hoxe visitou o IES de Melide Eugenio Vázquez Sentís, profesor e investigador do departamento de Química Orgánica da USC, para falarnos sobre a linguaxe empregada ó longo dos tempos para describir o que é invisible ós ollos: átomos e moléculas. Tras unha primeira reflexión, acompañada dun café, sobre a importancia do coñecemento científico en xeral e químico en particular para poder ser críticos coa información que recibimos a diario; fixo un repaso sobre cómo foi cambiando a liguaxe química ó longo do tempo.

TERCEIRO OBRADOIRO PLAN PROXECTA O MUNDO QUE QUEREMOS

O pasado xoves día 6 de febreiro, tivemos o segundo obradoiro de radio e vídeo do Plan Proxecta "O mundo que queremos" con Solidariedade Internacional de Galicia e Agareso, e finiquitamos as nosas curtas e os nosos programas radiofónicos. Agardamos que os noso alumnado continúe con gañas de loitar para cambiar o mundo polo "mundo que queremos".

LIVINGRIVER: PREPARACIÓN DE MOSTRA

Despois dun primeiro trimestre agardando para a chegada do bo tempo para poder empezar a investigación científica do proxecto LivingRiver, púxose en marcha o a preparación das mostras para poder levar ó río Martagona. Durante o recreo do luns 3 de febreiro, pesamos follas de amieiro e tras humedecelas, introducíronse nos sacos preparados anteriormente e etiquetados convenientemente.

CONCERTO “PRESUME DE GALEGO”

Como cada ano, o último venres do mes de xaneiro tivo lugar o concerto "Presume de Galego" na sala Gatos de Melide. Nesta quinta edición e seguindo o costume dos anos anteriores, o cartaz foi elaborado por alumnado do IES de Melide.

Ademáis, durante a mañá tivo lugar un encontro dos artistas dos grupos Ezetaerre e Os Diplomáticos de Montealto co alumnado de 1º e 2º de FPb e 1º e 2º de BACH.

Teléfono orientacion (provisional durante COVID-19): 636562574