ELAS PODEN, TI PODES!

alumnado de 4º ESO participou no programa ‘CONÓCELAS’, unha iniciativa da Asociación Española de Investigación sobre o Cancro (ASEICA), que reúne a cerca de 150 científicas en colexios de toda España para visibilizar ás investigadoras que hai "detrás da batae conmemora o Día da Muller e a Nena na Ciencia.

A través dunha conexión virtual e en directo, o alumnado puiddescubrir e falar directamente con unha das “detectives do cancro”: a científica Antonia Tomás Lobaque traballa actualmente nun proxecto que investiga a influencia dos ritmos circadianos no desenvolvemento de tumores. Toñi non só redactou a súa traxectoria como científica senón que transmitiu optimismo e motivación, destacando o poder das mulleres na ciencia e a importancia de soñar e atreverse.

Coa participación neste eventovisibilizamos a labor das mulleres investigadoras, fomentamos novas vocacións científicaanimamos ao alumnado e, en particular, ás nenas do noso centro a que se interesen pola Ciencia.

AdxuntoTamaño
Tarxeta web.pdf222.99 KB