O IES Laxeiro participa na Semana Europea do Deporte

O IES Laxeiro fai un chamamento a todo o mundo, independentemente da súa idade ou dos seus antecedentes, para que se poñan en forma. O noso instituto apoia a campaña europea # BeActive, que promove o deporte e o exercicio para unha vida máis sa.

A inactividade física en Galicia, España e en toda Europa estase  estancando e mesmo diminuíndo nalgúns países, cun impacto negativo na calidade de vida das persoas, así como na economía. Segundo a Comisión Europea, a proporción de persoas que nunca fan exercicio ou practican deporte é  preocupantemente alta: o 35%! As rapazas teñen máis probabilidades que os nenos de facer menos exercicio ou deporte.
Galicia é a raíña do sedentarismo. Segundo os datos do Ministerio de Sanidade a comunidade encabeza todos os rankings de inactividade tanto femininos como masculinos, con máis dun 45 % de persoas maiores de 15 anos que non realizan ningunha actividade física no seu tempo libre. Neste sentido non sorprende que nos situemos entre as comunidades con maior índice de obesidade (superior ao 25 %, sendo só superados por Asturias), especialmente entre a poboación infantil.
Como parte da campaña # BeActive, a Semana Europea do Deporte (23-30 de setembro) organiza eventos numerosas cidades e vilas de España. Os eventos centraranse no deporte en escolas, lugares de traballo, ao aire libre, en clubs deportivos e ximnasios.
Desde o seu lanzamento fai cinco anos, máis de 40 millóns de persoas participaron en 38 países.
"A falta de actividade física no noso estilo de vida moderno provoca importantes problemas de saúde e custa miles de millóns ás nosas economías. Todos podemos ser activos de diferentes maneiras, desde camiñar un pouco ata correr un maratón. Fago un chamamento a todos para que se unan a nós na Semana Europea do Deporte", ten declarado o Comisario europeo responsable de Deportes, Tibor  Navracsics.
Finlandia, que actualmente ostenta a Presidencia da UE, inaugurará oficialmente a Semana o 23 de setembro cunha Cerimonia de Apertura en Espoo.
Non IES Laxeiro sumámonos a esta iniciativa e tamén celebramos o día 27 de setembro, día Europeo do Deporte Escolar (# ESSD2019), alcanzando ese día 120 minutos de actividade física non centro, e como broche final desta Semana Europea do Deporte. Neste período de tempo o alumnado participará nunha serie de actividades que engloban actividade física con música (aerobic, zumba, danza moderna), actividades multideportivas incluíndo xogos populares e recreativos e carreira polo Pontiñas.

Semana Europea del Deporte

European Week of Sport