Avaliacións

ENTREGA DE NOTAS E MATRÍCULA PARA AS PROBAS ABAU (2º BACHARELATO)

AVALIACIÓN E ENTREGA DE NOTAS

A avaliación será o martes a partir das 18:00 horas. O mércores ás 12:10 horas a titora Sonia Fernández Ordás fará entrega dos boletíns de notas. O profesorado de 2º estará atento ata as 14:10 para atender ás posibles dúbidas ou consultas do alumnado sobre as calificacións finais.

RECLAMACIÓNS

O procedemento para reclamacións xa foi publicitado nas aulas e resposta ás directrices legais indicadas na Orde do 22 de abril de 2010 (que establece o procedemento para as reclamacións de 2º de Bacharelato) e a Circular nº 2/2018 da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa (que desenvolve o procedemento para o presente curso académico 2017/18). As reclamacións terán os seguintes prazos e procedementos:

• a. na secretaría do centro de ensino: con solicitude argumentada dirixida á dirección.
    Prazo: día 23 e 24 de maio ata as 14:00 horas.
    As reclamacións recibirán resposta razoada dos departamentos correspondentes antes do 24 de maio ás 14:10 horas.

• b. ante a comisión de supervisión: con solicitude argumentada dirixida ao presidente da comisión de supervisión que se presentará na secretaría do centro de ensino.
    Prazo: antes das 18:00 horas do día 28 de maio.
    As reclamacións recibirán resposta por email da comisión de supervisión dirixida aos centros de ensino o día 4 de xuño.

MATRÍCULA PARA AS PROBAS ABAU

• 24 ao 28 de maio: prematrícula no centro de ensino. Deben solicitarse os papeis da prematrícula na secretaría do instituto e pagar as taxas. Cos impresos de prematrícula entregaranse as instrucións da aplicación NERTA e o código de acceso á aplicación.
  • 30 e 31 de maio: matrícula ordinaria para o alumnado que aprobou 2º de Bach. O centro de ensino recopilará os datos do alumnado matriculado xerados a través de NERTA e os enviará aos LERD por mensaxería urxente.
  • 5 de xuño: matrícula extraordinaria para o alumnado que aprobe 2º de Bach. despois das reclamacións ante a comisión.

REALIZACIÓN DAS PROBAS ABAU

• 12-13-14 de xuño: realización dos exames das probas ABAU.
  • 22 de xuño: publicación on line das calificacións provisionais das probas ABAU.
  • 23 ata as 14:00 horas do 26 de xuño: prazo de solicitude de revisións e segundas correccións das probas.
  • 28 de xuño: publicación on line das calificacións revisadas das probas ABAU.

adorno-02

Parabéns ao alumnado de 2º de Bacharelato que remata os seus estudos. Como xa informamos noutra entrada da páxina web, este venres será o acto de graduación.

Calendario de avaliacións

Datas de avaliación

(Curso 2017/18)

A. Avaliación inicial de ESO: días 2 e 3 de Outubro de 2017.

B. Avaliacións de pendentes:

Pendentes de ESO:

1ª avaliación: Martes 16 de Xaneiro de 2018.
2ª avaliación: Martes 10 de Abril de 2018.
3ª avaliación: Martes 29 de Maio de 2018.

Pendentes de Bacharelato: 2 de Maio de 2018.

C. Avaliación de 2º de Bacharelato

1ª avaliación: 27 de Novembro. Entrega de notas: 28 de Novembro.
2ª avaliación: 27 de Febreiro. Entrega de notas: 28 de Febreiro.
3ª avaliación: en torno ao 22 de Maio (dependendo das instrucións ABAU).

D. Avaliación de ESO e 1º de Bacharelato

1ª avaliación: 18 e 19 de Decembro. Entrega de notas: 21 de Decembro.
 avaliación: 19 e 20 de Marzo. Entrega de notas: 22 de Marzo.
3ª avaliación: 21 e 22 de Xuño. Entrega de notas: 25 de Xuño.

Reunión de avaliacións curso 2016-2017

Avaliación inicial:

1º e 2º da ESO: 28 de Setembro

3º e 4º da ESO: 5 de Outubro

1ª Avaliación: 2º Bacharelato: 23 de novembro. Entrega de notas 24 de novembro.

ESO e 1º Bacharelato: 14 (mércores) e 19 (luns) de decembro. Entega de notas 21 (mércores) de decembro.

Materias Pendentes: segunda quincena de xaneiro.

2ª Avaliación: 2º Bacharelato: 23 (mécores) de febreiro. Entrega de notas: 23 (xoves) de febreiro.

ESO e 1º Bacharelato: 20 (luns) e 22 (mércores) de marzo. Entrega de notas 24 (venres) de marzo.

Materias Pendentes: 1ª quincena de abril.

3ª Avaliación (final): 2º Bacharelato (pendente da CIUG) (finais de maio).

ESO e 1º Bacharelato a partir do 23 de xuño.

Materias Pendentes: mes de maio.