Graduación do alumnado de 2º Bacharelato no Auditorio Municipal de Valga

Promoción de Bacharelato 2017-2019

O xoves 23 de maio, no Auditorio Municipal, tivo lugar o Acto de Graduación da promoción de Bacharelato 2017-2019. Presentado polo alumno desta promoción, Brais Martínez, foi un acto entrañable e emotivo onde a través do discurso das alumnas Carla García e Zoraima Rodríguez fixeron un repaso aos anos que pasaron no noso Centro. Tamén houbo discursos da Directora do Centro, das profesoras Pilar Buela e Julia Sainz. Ademais non podía faltar a entrega de diplomas ao alumnado graduado xunto coas mencións especiais aos mellores expedientes do Bacharelato de Ciencias, Silvia Pérez, o que lle conlevou o premio Ángel Carracedo, e do Bacharelato de Letras e Ciencias Sociais, Sara Castaño. Picando neste enlace podes ver máis fotografías deste acto.

Acto Graduación de Bacharelato 2017-2019