Publicada, no DOG do día 21 de maio de 2018, a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en ed

Publicada, no DOG do día 21 de maio de 2018, a Orde do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar dirixidas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2018/19.

O prazo único para a presentación das solicitudes e da documentación complementaria comeza o día 22 de maio e remata o 22 de xuño.

Enlace á aplicación informática

Extracto da Orde da convocatoria