STARgal19

O martes 14 de maio celebramos as Letras Galegas adicadas a Antón Fraguas, e conxuntamente, a nosa 4ª edición do STARgal (seminario transversal de audiovisual e robótica). Para isto montamos unha exposición con 8 estacións nas que había probas relacionadas coa vida e obra de Fraguas. Estes son os carteis das estacións:

Ó longo da mañá, todo o alumnado do centro pasou polas 9 paradas, como podes ver no vídeo e fotos:

STARgal 2019

Cada estación nomeouse como unha obra de Antón e o obxectivo das mesmas era o seguinte:

• DIVERSIÓN DE TEMPOS PASADOS: videoxogos sobre Fraguas elaborados por alumnado de 2º e 3º con Scratch.

• AS COUSAS DE ANTONIO DE INSUELA: Pasapalabra en Scratch gravado con croma

• O TRAXE TRADICIONAL: concurso de preguntas en Kahoot sobre un obradoiro de traxe tradicional realizado o víspera.

• A INFANCIA RECORDADA: microobradoiro de programación de Mbots para competir á estrícula (mariola)

• DO CANCIONEIRO Á MESA POSTA: pilotado de dron para volar desde unha obra de Fraguas ata unha mesa superando obstáculos

• A  XEOGRAFÍA NO SEMINARIO ESTUDOS GALEGOS: manexo de Mbot Ranger portando figuras impresas en 3D ás cidades preferidas de Fraguas (Lugo, Santiago, Pontevedra)

• A CASA ONDE NACÍN: xogo de pistas a partir das exposicións dispoñibles no vestíbulo: carteis oficiais de Fraguas, exposición de plantas ("Galicia Máxica") e videopoemas elaborados polo alumnado. O obxectivo desta estación é abrir a "Casiña dos Maios" (módulo bioclimático elaborado no Club de Ciencia). Na porta desta hai un cadeado cuxa combinación resulta de mesturar as respostas das preguntas do caderno e un xogo Makey Makey situado no Domo ("Romerías e Santuarios"). Os videopoemas podían votarse tanto a través de Instagram como cun sistema de pulsadores programados con Arduino.

• PREOCUPACIÓN POLO TEMPO E OS ASTROS NA CREENCIA POPULAR: planetario nas pistas deportivas. Nel, en 3 sesións para grupos de 25 rapaces, poderá observarse como estaba o ceo o día e lugar en que Fraguas naceu, e o guía deste espazo explicará ó alumnado como evolucionou ata o de hoxe en día.

Este era o folleto identificativo que tiña que selar cada grupo ó seu paso polas diferentes estacións:

page | by Dr. Radut