Este Nadal regala tempo

Esta semana estamos desenvolvendo a campaña "Este nadal regala tempo": consiste nun macro amig@ invisible onde alumnado e profesorado do centro fan un agasallo con materiais reciclados baixo a filosofía de invertir esforzo e non cartos no agasallo navideño.

A través dunha enquisa que todos os participantes cobren, emparéllanse os regalos. Aproveitaremos a enquisa para facer un estudo dos hábitos de uso do móbil e do tempo empregado en navegar na web. Logo de realizar a enquisa, o alumnado pasa por unha instalación tecnoartística con dúas montaxes: unha porta con sensor láser e unha árbore con contadores da luz que só se acende se se acerta a combinación correcta de "deuses da luz".

O alumnado, ademais, fixo varios vídeos para ilustrar a campaña. Este é o de Carlos, Álex e Sara, de 3ºC.

Os regalos entregaraos o Equipo Apalpador o día da entrega de notas. Mira as fotos de Rubén Pérez!