Sociedade

Recollida de alimentos para a Asociación Cometa

Alimentos para a Asociación Cometa

29/05/2019

Hoxe pola tarde realizouse unha recollida de alimentos e outros produtos no noso centro, co fin de doalos á Asociación Cometa (protectora de animais). Foi a actividade final, con impacto social, dun proxecto no que participou alumnado dalgunhas aulas de Educación Infantil e Primaria. A Asociación Cometa, así como CASAGA e AFAL, colaboraron de forma altruísta no proxecto, ao igual que as familias dos máis pequenos, que participaron na publicidade do evento.

Grazas aos alumnos e aos colaboradores... a recollida foi un éxito!

Asociación Cometa

Unha usuaria de honra na Biblioteca municipal de Narón

Lovette e Merchi

18/01/2017

A nosa alumna Lovette Diatta Diatta (1º de ESO) é unha das dez usuarias/os de honra 2017 da Biblioteca municipal de Narón. O pasado 14 de xaneiro, houbo unha pequena homenaxe aos usuarios/as máis activos nesa biblioteca durante o pasado ano, que foi presidida pola concelleira de Ensino Mercedes Taibo. Parabéns, Lovette!

Pódese ampliar a información no correspondente artigo do 15 de xaneiro no Diario de Ferrol.

Usuarios de honra 2017 na Biblioteca de Narón

Semana de Mobilidade e Seguridade Vial en Narón

19/05/2016

Con motivo da Semana de Mobilidade e Seguridade Vial (entre o 23 e o 27 de maio) organizada polo Concello de Narón, catro alumnas de 5º A de Primaria (Jimena De Miguel Leonardo, Alba Díaz Vigo, Carla Fernández Rodríguez e Nerea Freire Castro) fixeron o pequeno vídeo que publicamos agora (coordinado por Juan Carlos Bedia).

Educación Vial

Vacacións en Paz

Vacacións en Paz 2016

02/05/2016

Solidariedade Galega co Pobo Saharaui quere agradecer a colaboración das familias do CPI do Feal no Programa de acollida de nenos e nenas refuxiados saharauis de 2016, tras unha recadación de 323€ no noso centro.

Centros de acollida de animais na comarca de Ferrolterra

21/02/2016

Estes son os centros e refuxios de acollida de animais da zona de Ferrolterra. Deixámolos a disposición de todos vós por se alguén se anima a adoptar un compañeiro ou compañeira, ou por se atopades algún animal abandonado.

Lembrade que un animal non é un xoguete. Cando o adoptamos ou o mercamos, pasa a formar parte da nosa familia e temos que responsabilizarnos do seu coidado e benestar.

Día da muller traballadora 2013

Día da muller 2013

Porque todos os días sexan 8 de marzo

Sorte, Gustavo!

Gustavo Faraldo

16/01/2013

Gustavo Faraldo (o fantástico profesional do vídeo que nos axudou a facer realidade o noso lipdub) está nominado para os próximos premios Goya de fotografía e vídeo (diferentes e anteriores aos de cine), no apartado de vídeo social (polo seu traballo "A solas con Betty"). Coñeceremos o gañador o próximo sábado 26 de xaneiro.

Desexámoslle sorte a Gustavo, porque deixou moi bo recordo polo Feal; e oxalá haxa novas colaboracións con el no futuro.

Aniversario no IES As Telleiras

Aniversario en Telleiras

17/10/2010

O pasado venres tivo lugar no IES As Telleiras, un acto conmemorativo co gallo do 25 aniversario da súa inauguración. Abriron a homenaxe os emotivos discursos de catro persoas vinculadas ao centro: en primeiro lugar interviu Manuel Losada, director do instituto na última década. O segundo discurso pronunciouno Augusto Pérez Alberti, hoxe catedrático de Historia na Universidade de Santiago, quen dirixiu o IBM de Narón (o nome Telleiras non se establece ata o ano 97) nos seus primeiros pasos. O alcalde de Narón foi o terceiro conferenciante: Xosé Manuel Blanco lembrou que nos anos oitenta el era delegado de educación do Concello e formou parte do Consello Escolar do instituto nos seus primeiros cursos. Cerrou o acto de presentación a profesora María Xosé Saavedra, xefa do Departamento de Historia, quen deu paso á inauguración da Exposición que o seu Departamento organizou ao longo deste último ano. Con ela se rende homenaxe aos 25 anos que cumpre o instituto: as primeiras actas e documentos administrativos, exemplares de libros do ano 85, a primeira máquina de escribir e o primeiro ordenador, fotos, etc. están acertadamente dispostos entre paneis informativos que recordan o contexto histórico local, nacional e mundial que se vivía a finais dos oitenta. Ao tempo que viamos a exposición, se proxectaban fotos de moitas persoas vinculadas ao instituto neste tempo. Non faltou o fondo musical, cun himno composto para a ocasión. Foi un acontecemento moi entrañable, e vos animo a que visitedes a exposición, que seguirá aberta ata o día 29 de outubro.

2ª edición da Pecha Kucha Night en Ferrol

Pecha Kucha Night 2010
Fai clic para ver o cartel completo

Ángel Carrera, 02/07/2010

Hoxe venres ás 22:20, hai un evento curioso no teatro Jofre. Son presentacións brevísimas sobre diversos temas. A estas presentacións comprimidas chámanlle 20x20, porque cada poñente só pode utilizar 20 imaxes e dispón de 20 segundos para comentar cada unha delas (resultando 6 minutos e 40 segundos). Esta frikada naceu en Toquio en 2003 e hoxe é a segunda vez que se celebra en Ferrol (a primeira non saíu tan ben como esperabamos, pero pensamos que merece a pena ver como evoluciona). Máis información en:

Nota: Grazas a Gelen pola información!!