BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP Curtis

O Proxecto deste curso 2020/2021 é "Unha nova realidade"

RESERVA DE PRAZA EN CENTROS DE ADSCRICIÓN

Queremos aclarar que dito procedemento se refire  ao alumnado que se matriculará en ESO. A titora de sexto entregará ao alumnado o documento de solicitude na vindeira semana para que o devolvan cuberto no prazo especificado.

En canto á solicitude de admisión de alumnado que se matriculará en 4º de Educación Infantil, informaremos nesta páxina web.

Lecturas recomendadas de Nadal

No blog da nosa biblioteca tedes unha serie de recomendacións de libros para este Nadal.

Pinchando na seguinte imaxe podedes ver as nosas propostas

DESPEDIDA DO PRIMEIRO TRIMESTRE

QUERIDAS FAMILIAS:

COMO TODOS SABEDES, HOXE, 22 DE DECEMBRO, REMATAN AS CLASES E REANÚDANSE O VINDEIRO 8 DE XANEIRO.

FINALIZA O PRIMEIRO TRIMESTRE, AFORTUNADAMENTE, SEN INCIDENCIAS DESTACABLES.

CANDO COMEZAMOS ESTE CURSO, A NOSA PREOCUPACIÓN ERA IMPORTANTE, PERO GRAZAS AO ESFORZO DE TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA, ESTA FOI DISMINUÍNDO E PUIDO DESENVOLVERSE A ACTIVIDADE EDUCATIVA CON NORMALIDADE, AINDA QUE, NUNHA NOVA REALIDADE.

O CLAUSTRO DO CEIP CURTIS QUERE AGRADECERVOS O GRAN ESFORZO QUE FIXESTES AS FAMILIAS E, EN ESPECIAL, OS ALUMNOS E ALUMNAS, PARA INTENTAR NORMALIZAR A SITUACIÓN.

DESEXÁMOSVOS MOITA SAÚDE PARA ESTE VINDEIRO 2021 E QUE COMO SE SOE DICIR, QUE DE HOXE NUN ANO... ESTA SITUACIÓN SEXA UN MAL RECORDO, AINDA QUE, ISO SI, NOS DEIXE UNHA APRENDIZAXE DE VIDA.

BO NADAL E FELIZ 2021!

What do you want to do ?

New mail

RESERVA DE PRAZA 2021-2022

INFORMAMOS ÁS FAMILIAS INTERESADAS QUE O PROCEDEMENTO DE ADMISIÓN DO VINDEIRO ANO VAI A VARIAR RESPECTO DE ANOS ANTERIORES. UN DOS CAMBIOS É A DATA DE RESERVA DE PRAZA , QUE SERÁ DO 11 DE XANEIRO  AO 8 DE FEBREIRO. DE MOMENTO, NON TEMOS DOCUMENTACIÓN DISPOÑIBLE. EN CANTO TEÑAMOS MÁIS INFORMACIÓN, COLGARÉMOLO NESTA PÁXINA WEB.

DÍA DA INFANCIA

Co motivo do Día da Infancia os nenos e nenas do cole investigaron sobre diferentes asociacións que axudan a menores con dificultades. Aquí tedes un resumo donseu traballo. Esperamos que vos guste.

Titorial acceso á aula virtual

Os pasos para acceder á aula virtual son os seguintes:

1.- Entra na páxina web do colexio: https://www.edu.xunta.gal/centros/ceipcurtisestacion/

2.- Entrar onde pon "Aula Virtual".

3.- Facer click en "Acceder", situada arriba á dereita.

4.- Escribir o nome de usuario e a contrasinal.

-  Nome de usuario: nomeapelido (en minúsculas e sen til)

-  Contrasinal: o que decidiu cada alumna/o

5.- Entrar nas diferentes carpetas para ver os materiais de cada materia.

No seguinte titorial tamén podedes ver como se accede á aula virtual.

DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS PARA O ALUMNADO

Este venres, 13 de novembro, saíu publicada no DOG  a Orde pola que se regula o procedemento de distribución de máscaras nos colexios.  No ficheiro adxunto podedes consultala.

Serán beneficiarias aquelas familias con renda per cápita igual ou inferior a 6000 euros. Aquelas que recibiron a axuda para adquirir material escolar non terán que presentar a solicitude. As que non solicitaran por diferentes circunstancias poden pedir o modelo a cumplimentar no colexio chamando previamente para solicitar cita previa. Hai un prazo de dez días hábiles dende o día seguinte á publicación de dita orde.

Seguiremos informando sobre este procedemento a través da páxina web.

HORARIOS EN CONFINAMENTO

Nos ficheiros adxuntos podedes consultar como serían os horarios se unha clase fose confinada por completo. É dicir, para que se levasen a cabo, todos os nenos e nenas deberían estar en corentena na casa. Só están os de 3º, 4º, 5º e 6º, porque os demais cursos terían unha planificación diferente da cal informaría a titora no seu momento.

Todos teñen o visto e prace de Inspección.

PROTOCOLOL DE ADAPTACIÓN DA COVID- 19. ÚLTIMA VERSIÓN.

O pasado 4 de novembro actualizouse o protocolo de adaptación ao contexto da COVID- 19 nos centros de ensino. Podedes consultala no ficheiro adxunto.