NOVAS

Reserva de praza en centros de adscrición

Infórmase que todas as solicitudes de reserva de praza no IES de Curtis obteñen praza.

VACANTES ESTIMADAS 2024/2025

CURSO

VACANTES ESTIMADAS

4º Ed. Inf.

5º Ed. Inf.

6º Ed. Inf.

1º Ed. Pri.

2º Ed. Pri.

3º Ed. Pri.

4º Ed. Pri.

5º Ed. Pri.

6º Ed. Pri.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Tendo en conta a ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos, as solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica, mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado  (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Atópase en arquivos adxuntos a instancia.

Para a presentación electrónica das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365.

ADMISIÓN 2024/2025

ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos, establece os seguintes prazos:

-   Presentación da solicitude de admisión: 1 – 20 de marzo.

-     Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: o 25 de abril.

-     Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: o 15 de maio.

-      Formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

Ademais da instancia, deberán presentar unha fotocopia cotexada do libro de familia.

A solicitude de reserva deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras. Deberá constar o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora no anexo de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento (anexo II – bis). Nas situacións de violencia de xénero non é necesaria a sinatura do agresor.

Lémbrase que o alumnado que se atopa matriculado actualmente ten reserva de praza automática para o seguinte curso escolar.

Horario de atención no centro educativo:

De luns a venres: 9:15 a 10:30 horas.

No caso de que non sexa posible acudir ao centro neste horario, deben poñerse en contacto co centro no seguinte número: 881880647.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2024/2025

Fase de reserva de prazas en centros de adscrición

De conformidade coa disposición adicional primeira da Orde da Consellería de Cultura, Educación, Formación Profesional e Universidades do 21 de outubro de 2022, que regula o procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos, o próximo día 15 de xaneiro de 2024 inícianse os trámites do procedemento (código ED550A), coa reserva de praza nun centro de adscrición para alumnado que cambia de etapa.

O prazo de presentación de solicitudes abranguerá do 15 de xaneiro ao 5 de febreiro do 2024, ambos incluídos.

Tanto a presentación das solicitudes como a consulta das listaxes de admitidos, que se publicarán o día 22 de febreiro, deberán realizarse no centro no que está matriculado o alumnado no presente curso ou a través da aplicación admisionalumnado (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/)

CELEBRACIÓN SAMAÍN 2023

Outro ano máis gustaríanos montar a exposición de cabazas tan característica do noso centro. Pero para iso precisamos da vosa colaboración. Animádevos a decorar as cabazas tendo en conta a temática do noso proxecto interdisciplinar: “Galicia somos nós”. A entrega das cabazas farase entre o luns 30 e martes 31 do presente mes. Será entre o xoves 4 e o venres 5 cando cada alumno e alumna levará a súa cabaza de volta para a casa.

Aproveitamos para comunicarvos que o martes 31 celebraremos o Magosto no colexio con xogos populares, baile e merenda con castañas e refrescos e, por suposto, os nenos e nenas poderán vir disfrazados!

Agradecer de antemán a vosa colaboración,

EDLG

PRIMEIRO PREMIO PARA O NOSO CLUB DE LECTURA

HOXE TEMOS A GRAN SORTE DE PODER COMPARTIR CON TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DO CEIP CURTIS A ALEGRÍA POR TER RECIBIDO O PRIMEIRO PREMIO NOS CLUBES DE LECTURA ESCOLARES  A NIVEL NACIONAL AO CURSO 2022-2023.

COMO XA DE TODOS É SABIDO,  O CENTRO RECIBIRA UN SEGUNDO PREMIO NO CURSO ANTERIOR. ESTE ANO, LOGRAMOS O PRIMEIRO E ÉNCHENOS DE  SATISFACCIÓN PORQUE, ADEMAIS DO IMPORTE ECONÓMICO (5.000 EUROS), QUE NOS PERMITIRÁ FACER MELLORAS NA NOSA BIBLIOTECA RAIOLA, SENTIMOS ORGULLO POLA LABOR QUE O  EQUIPO DE BIBLIOTECA LEVA FACENDO DENDE HAI XA MOITOS ANOS.

ACLARACIÓN MATERIAL 5º E 6º PRIMARIA

O ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA DEBERÁ MERCAR, ADEMAIS DO INCLUÍDO NA LISTA DE MATERIAL, UNHA CAIXA DE TÉMPERAS E, CONCRETAMENTE PARA O ALUMNADO DE SEXTO, UN PAQUETE DE 100 FOLIOS DE 80 GR.

MATERIAL DE AULA 23-24

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODEDES CONSULTAR O MATERIAL DE AULA PARA ESTE CURSO ESCOLAR.

LIBROS DE TEXTO 2023-2024

NO ARQUIVO ADXUNTO PODEN CONSULTARSE OS LIBROS DE TEXTO DO CURSO ESCOLAR 2023-2024.