Información familias

MENSAXE DE ÁNIMO DE MARILÓ E JENI

Xornada de portas abertas. Departamento de orientación

PINCHADE AQUÍ PARA VER ALGUNHAS FOTOS-RESUME

BECAS PARA ALUMNADO NEAE

Dende o Ministerio de Educación e Formación Profesional, convocáronse axudas para alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo para o curso 2019-2020.

O prazo remata o 29 de setembro.

Para máis información pinchade aquí.

DÍA DO ASPERGER

Con motivo do día da concienciación e sensibilización do Síndrome de Asperger, varias asociacións organizan unhas xornadas formativas gratuitas, xunto co concello de Culleredo, sobre este síndrome  e o TDAH (Trastorno de Atención con/sen Hiperactividade/Impulsividade).

Pinchar na imaxe para máis información.

Resultado de imagen de tdah asperger culleredo

II XORNADAS DE PORTAS ABERTAS DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Deixámosvos o PROGRAMA de actividades para alumnado e familia que se deselvolverán ao longo da semana próxima. Estaredes informados das vindeiras actividades que se organizarán, relalcionadas coa convivencia.

PROGRAMA HABILIDADES SOCIAIS MES DE XANEIRO-FEBREIRO

Adxuntamos folleto sobre a Habilidade social que estamos a traballar neste mes de xaneiro e febreiro: INICIAL E MANTER CONVERSAS.

Cliclar en 1 adxunto.