Departamento de Orientación

LunMarMérXovVenSábDom

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do C.E.I.P. de Curtis

Este ano, 2018-2019, o noso proxecto de centro é "OS MEDIOS DE COMUNICACIÓN E A CONVIVENCIA". Agardamos que, tanto mestras como alumnado, aprendamos e disfrutemos con este proxecto.

Excursión a "La Voz de Galicia" e ao MUNCYT

O pasado 28 de novembro o alumnado de 2º, 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria visitaron as instalacións de “La Voz de Galicia” e o MUNCYT. Neste vídeo podedes ver o ben que o pasaron!

MENÚ COMEDOR DECEMBRO

Conmemoracións sobre o 25 de novembro

O pasado 23 de novembro commemoramos o día internacional contra a vilolencia de xénero. Por un lado, o grupo de alumnos de 4º, 5º e 6º de educación primaria tiveron unha sesión sobre a igualdade de xénero, ofrecida por monitoras do Concello de Curtis, ás que agradecemos a súa colaboura co noso colexio.

Excursión a “La Voz de Galicia” e o MUNCIT

O pasado 21 de outubro o alumnado de Educación Infantil e do primeiro curso de Educación Primaria visitaron as instalacións de “La Voz de Galicia” e o MUNCIT. Neste vídeo podedes ver o ben que o pasaron!

Visita a VETCUR

Os pasados 30 e 31 de outubro, os alumnos e alumnas de 5º e 6º de primaria acudiron á clínica VETCUR, da cal é dono Juan Conde , pai da alumna Teresa Conde Estévez.

Almorzo saudable

1º EMISIÓN RADIOFÓNICA

O pasado 24 de outubro, con motivo da celebración do día internacional das bibliotecas, levouse a cabo a simulación da primeira EMISIÓN RADIOFÓNICA.

Se tedes problemas para visualizar o vídeo, pinchade na seguinte ligazón: https://youtu.be/k4Li-M-KtBo

Magosto 2018

O pasado 2 de novembro celebramos o magosto: comemos castañas e o alumnado de sexto curso de Educación Primaria encargouse de amenizar a xornada con xogos tradicionais, os cales tiñan como protagonista a castaña.

Aquí vos deixamos unha pequena mostra do ben que o pasamos. Podedes acceder ao vídeo no seguinte enlace:

Visita as instalacións de "La Voz de Galicia" e ó Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía

O vindeiro mércores 21 de novembro o alumnado de Educación Infantil e de 1º curso de Educación Primaria realizará unha visita as instalacións de "La Voz de Galicia", para coñecer a súa redacción, a rotativa, a sala de cerre e o museo de prensa e artes gráficas.