Departamento Orientación

LunMarMérXovVenSábDom

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do C.E.I.P. de Curtis

Este ano, 2018-2019, o noso proxecto de centro é "OS MEDIOS DE COMUNICACIÓN E A CONVIVENCIA". Agardamos que, tanto mestras como alumnado, aprendamos e disfrutemos con este proxecto.

PAZ + RADIO = O PASAPALABRA DA PAZ DE 4º

O 30 de xaneiro celebrouse o Día da Paz e o 13 de febreiro é o Día Mundial da Radio; por iso, os alumnos e al

O TEU CARÓN

HOXE PUBLICAMOS A SEGUNDA ENTREGA  DE :"AO TEU CARÓN".

Nesta ocasión, Martín de quinto entrevista á súa irmá, delegada comercial de farmacia. Por outra parte, Teresa e Noa de sexto profundizan no labor educativo e pedagóxico de María José Uzal, mestra do noso colexio de Educación Infantil. Disfrutade e aprendede moito!

II XORNADAS DE PORTAS ABERTAS DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Deixámosvos o PROGRAMA de actividades para alumnado e familia que se deselvolverán ao longo da semana próxima. Estaredes informados das vindeiras actividades que se organizarán, relalcionadas coa convivencia.

PROGRAMA HABILIDADES SOCIAIS MES DE XANEIRO-FEBREIRO

Adxuntamos folleto sobre a Habilidade social que estamos a traballar neste mes de xaneiro e febreiro: INICIAL E MANTER CONVERSAS.

Cliclar en 1 adxunto.

AO TEU CARÓN

De todos é sabido que a COMUNICACIÓN E A CONVIVENCIA están íntimamente relacionadas. O alumnado de quinto e sexto inicia no día de hoxe unha nova actividade na que ambas van a par: "AO TEU CARÓN". Trátase dunha serie de entrevistas a diferentes persoeiros, non só no centro, senón na contorna, sobre o seu oficio ou actividade desempeñada. Por outro lado, sérvelles de ensaio para para o novo proxecto que inauguraremos en breve no centro: A RADIO NA ESCOLA.

MENÚ COMEDOR FEBREIRO

Para descargar o visualizar o menú, pinchar no ficheiro adxunto.

RESERVA DE PRAZA EN CENTROS DE ADSCRICIÓN

Xa está aberto o prazo de reserva de praza no instituto: do 1 ao 15 de febreiro. As solicitudes xa foron entregadas ás familias. Tamén poden atoparse en solicitudes e impresos. Deben ser entregados en Xefatura.

Día da Paz

Hoxe celebramos o Día da Paz cantando estas cancións con alegría e en boa compañía: “Los niños queremos La Paz”, “Eu teño alguén no meu corazón” e “On écrit sur les murs”.

Se tedes problemas para visualizar o vídeo, pinchade na seguinte ligazón: Día da Paz 2019

Telexornal Curtis: Día da Paz

O vindeiro mércores, 30 de xaneiro, e con motivo do día da paz, todo o alumnado do CEIP de Curtis cantaremos a canción: "Los niños queremos la paz" e o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria participará nun debate.