BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do C.E.I.P. de Curtis

Este ano, 2019-2020, o noso proxecto de centro é "UN CONTO, UNHA MALETA". Agardamos que, tanto mestras como alumnado, aprendamos e disfrutemos con este proxecto.

MENÚ DE XANEIRO

Festival Nadal 2019

Aquí vos deixamos o vídeo do Festival de Nadal 2019 do CEIP de Curtis. Esperamos que vos guste.

Dende o CEIP de Curtis desexámosvos unhas Felices Festas e un próspero Ano Novo.

Festival de Nadal

O vindeiro venres, 20 de decembro, celebraremos o festival de nadal. Estades todos convidados!

MENU COMEDOR DECEMBRO

DIA DA INFANCIA

O pasado día 20 de novembro conmemoramos o DIA DA INFANCIA.

Días antes foise falando dos dereitos dos nenos e se os teñen en conta nos paises do mundo que estudiamos en cada nivel educativo este curso: Kenia, Estados Unidos, Groenlandia, Grecia, China, Rusia, Cuba, Exipto e Francia.

O resultado das conclusións recolleuse no taboleiro do colexio. Podédelo ver aquí...

MENÚ NOVEMBRO

Pesadelo no CEIP de Curtis

As nenas e nenos de 4º de EP do CEIP de Curtis, aproveitando estas terroríficas datas, presentámosvos a nosa curta "Pesadelo no CEIP de Curtis". Animádevos a vela.

No CEIP de Curtis celebramos o magosto!

Durante os días pasados, alumnos e familias afanáronse por adornar as súas cabazas con detalles relacionados co tema do proxecto de centro deste curso: Un conto, unha maleta. Así, cada grupo de alumnos de nivel mostrou representacións dos respectivos países a coñecer. Velaquí as mostras do seu traballo.

Así mesmo, o mércores 30 de outubro, festexamos o magosto con dous acontecementos moi proveitosos.

Por un lado, degustamos o asado de castañas, todos xuntos, grandes e pequenos, grazas ao castañeiro que nos acompañou neste día.

Por outro ladodesfixémonos dos pesares e das teimas que días antes botáramos á gran caixa dos medos. E, como se dun ritual se tratase, queimámolo todo.