BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP de Curtis

O Proxecto deste curso 2023/2024 é "Galicia somos nós"

AULA VIRTUAL SANTILLANA (3º, 4º, 5º, 6º DE PRIMARIA)

O alumnado de 3º, 4º, 5º, 6º de primaria pode acceder á aula virtual de Santillana para ter o libro virtual á súa disposición.  Cada neno ten unha licencia e contrasinal que lle foi entregada hai uns días nun folio tamaño A5.

Este ano é necesario rexistrarse antes , co cal as familias teñen que empregar a súa conta de correo.

No ficheiro adxunto podedes ver o manual para quen teña dificultades neste proceso.

Recordar que non é obrigatorio entrar na aula virtual, pero sí recomendable.

Eleccións ao Consello Escolar

Estimadas familias:

Como moitos de vostedes saben durante os próximos días vai haber eleccións ao Consello Escolar.

O proceso a seguir vai ser o seguinte:

22 OUTUBRO.- Constitución da Xunta Electoral. 1ª reunión. Levantar acta. Calendario de actuación. Solicitar ao concello e a ANPA designación dos seus representantes no CE, dándolles un prazo de 10 dias.

30 OUTUBRO.- Publicación de elección nos diversos sectores (profesorado/ país, nais/ PAS), censos electorais, comunicación aos diversos sectores.

ATA O 6 DE NOVEMBRO.- Período de reclamación ao censo.

DO 1 AO 8 DE NOVEMBRO.- Presentación de candidaturas.

5 DE NOVEMBRO.- Remitir convocatoria para a 2ª reunión da Xunta Electoral, que se celebrara o dia 11 de novembro.

Convocatoria de claustro informativo.

11 DE NOVEMBRO.- Reunión claustro informativo. Normas da elección , data claustro extraordinario eleccións do sector profesorado.

2ª reunión da Xunta Electoral, análise de posibles reclamación, proclamación de candidaturas presentadas, sorteo das mesas electorais, comunicación a país/nais das candidaturas do seu sector, publicación no centro das candidaturas dos diferentes sectores, citacións para a constitución das mesas electorais, convocatoria para a 3ª reunión da Xunta Electoral para o 14 de novembro, convocatoria de claustro extraordinario.

14 DE NOVEMBRO.- 3ª reunión da Xunta Electoral, resolución das reclamacións á proclamación de candidaturas.

20 DE NOVEMBRO.- Votacións para tódolos sectores,  Claustro extraordinario elección representantes profesorado.

25 DE NOVEMBRO.- 4ª e última reunión da Xunta Electoral para proclamar e publicar a listaxe de candidatos electos dos diversos sectores. Convocatoria de reunión por parte da dirección do centro, para a constitución do novo Consello Escolar.

NORMAS DE ORGANIZACIÓN, FUNCIONAMENTO E CONVIVENCIA

Onte,  día 14 de outubro, aprobáronse en Consello Escolar as normas de organización, funcionamento e convivencia do centro, xa que se levou a cabo unha revisión das anteriores. Están no documento adxunto.

MAGOSTO/SAMAÍN

Queridas familias:

Outro ano máis gustaríanos montar a exposición de cabazas tan característica do noso centro. Para iso precisamos a vosa colaboración. Animádevos a decorar as cabazas tendo en conta a temática do noso proxecto interdisciplinar "Galicia somos nós".

A entrega das cabazas farase entre o luns 28 e o martes 29 de outubro. O mércores 30 cada alumno/alumna levarán a súa cabaza de volta para a casa.

O mércores 30 de outubro celebrarase o magosto no colexio con xogos populares, baile e merenda. Por suposto os nenos e as nenas poden vir disfrazados.

Circular eleccións Consello Escolar

Estimadas familias:

Como moitos de vostedes saben durante os próximos meses, outubro e novembro, levarase a cabo as  eleccións ao Consello Escolar.

Dende a dirección do centro animámolos a que participen.

O 18 de outubro realizarase o sorteo dos integrantes da Xunta electoral e o envío de citacións aos membros da mesma.

Eleccións Consello Escolar

Poderán encontrar toda a información relacionada coa RESOLUCIÓN do 10 de setembro de 2024, da Dirección Xeral de Ordinación e Innovación Educativa, pola que se establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos, nesta páxina web no apartado centro, Consello Escolar.

CALENDARIO ESCOLAR 2024-2025

A continuación adxuntamos o calendario escolar do curso 2024-2025, faltan por engadir no mesmo os días solicitados polo centro xa que están pendentes de resposta pola administración educativa.

No caso de resultar concedidos serán o 4 de novembro e o 2 de maio.

MATERIAL ESCOLAR CURSO 24-25

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PÓDESE CONSULTAR O MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2024-2025.

NON É NECESARIO TRAER O TODO O MATERIAL O PRIMEIRO DÍA. É MELLOR REPARTILO PARA NON VIR COA MOCHILA DEMASIADO PESADA.

Festival fin de curso

Rematamos o curso cun gran festival. Nos seguintes vídeos podedes ver as nosas actuacións.

Shake it out (1º ciclo Ed. Primaria)

Sketch (4ºEd. Primaria)

Baile Minions (3ºEd. Primaria)

Sketch (4ºEd. Primaria)