BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do C.E.I.P. de Curtis

Este ano, 2018-2019, o noso proxecto de centro é "OS MEDIOS DE COMUNICACIÓN E A CONVIVENCIA". Agardamos que, tanto mestras como alumnado, aprendamos e disfrutemos con este proxecto.

PRESENTACIÓN DO DEPARTAMENTO DE ORIENTACIÓN

Aquí podedes consultar  o folleto inicial de presentación do Departamento de orientación para este curso escolar. En breve engadiremos novas relacionadas con este Departamento.

Autorización permanencia na biblioteca en horario de tarde

O seguinte modelo, AUTORIZACIÓN PERMANENCIA NA BIBLIOTECA EN HORARIO DE TARDE, serve para avisar ao profesorado do alumnado que queda na biblioteca pola tarde.

Modelo de xustificación de faltas de asistencia á clase

O seguinte modelo, XUSTIFICACIÓN DE FALTAS DE ASISTENCIA Á CLASE, serve para xustificar as faltas do alumnado. Pode ser descargado facendo click en "1 adxunto".

REUNIÓN COAS FAMILIAS

Os vindeiros luns 8 e 15 de outubro terán lugar as reunións grupais dos familiares do alumnado coas correspondentes titoras.

Horario:

Luns 8:

15.00-16:00 reunións de nivel de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Menú outubro

Recordade que podedes consultar os menús no apartado: comedor -> menús.

OUTONO EN CURTIS

Nos diferentes medios de comunicación xa se comenta... o OUTONO chegou a Curtis!

BECAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO (NEAE)

Durante o curso, os nosos alumnos e alumnas de 6º curso de Educación Primaria encargáronse de dinamizar o tempo de recreo. Para levalo a cabo planificaron, elaboraron,  explicaron e puxeron en práctica xogos tradicionais cos que a xente se entretiña antigamente no ámbito rural.