BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP de Curtis

O Proxecto deste curso 2022/2023 é "Inventos"

MATERIAL ESCOLAR POR NIVEIS

Nos arquivos adxuntos pódese consultar o material preciso por niveis para este curso académico, a parte dos libros. Non é necesario traelo o primeiro día, simplemente o colgamos na páxina web por se alguén o quere ir adquirindo xa.

ENTRADAS E SAÍDAS 2022- 2023

Durante este ano as entradas e saídas levaranse a cabo do seguinte xeito:

ENTRADAS:  O alumnado de infantil e primaria comezará a entrar a partir das 09:50 ata as 10:00 en setembro e xuño e das 08:50 ata as 9:00 nos restantes meses. A continuación,  pecharanse as cancelas. En primaria, poden usar a entrada que desexen; de chegaren tarde, deberán pasar por secretaría a cubrir a xustificación.

SAÍDAS:

ALUMNADO NON USUARIO DE COMEDOR: Nos meses de setembro e xuño ás 15:00 h e nos restantes meses ás 14:00 h abriranse as cancelas e as familias recolleran aos seus fillos no patio cuberto.

ALUMNADO USUARIO DE COMEDOR: Nos meses de setembro e xuño ás 15: 50 h e nos restantes meses ás 14:50 h abriranse as cancelas e as familias recolleran aos seus fillos no patio cuberto.

COMEZO CURSO ESCOLAR 2022- 2023

Benvid@s a tod@s!

Comezamos as clases o venres, 9 de setembro, xa que o día 8 é festivo local. As familias do alumnado de 4º de educación infantil serán convocadas a unha reunión nos vindeiros días para explicar a incorporación ao colexio.

Agardamos un bo ano, cheo de ilusión, convivencia e aprendizaxe.

AUTODECLARACIÓN DE COMEDOR

Aquel alumnado que vaia facer uso do servizo de comedor durante o curso 2022- 2023 ten que cubrir  o modelo de autodeclaración e especificacións  e entregalo no colexio do venres 1 de xullo ao 8, ambos inclusive, en horario de 10.00 a 13.00.

Pode descargarse o modelo do ficheiro adxunto ou solicitar unha copia no centro.

Tamén se poden consultar instruccións para a súa cumplimentación no anexo II.

Historial académico Ed. Primaria

As familias do alumnado que remata os seus estudos de Educación Primaria, poden pasar polo centro recoller o historial académico os días 7 e 8 de xullo, de 10:00 a 13:00.

LIBROS 2022- 2023

Para ver os libros de texto do vindeiro curso, pincha na seguinte imaxe:

Pin en actividades y trabajos

Así rematamos o curso 2021 -2022

Fai dous anos comezou unha pandemia que nos trouxo sensacións que nunca antes vivíramos. Agora que todo parece que está a rematar, queremos compartir con vós os nosos mellores desexos!

Prazo de matrícula para o curso 2022-2023

O prazo para formalizar a matrícula para o alumnado que se incorpora no vindeiro curso 2022 - 2023 é do 20 ao 30 xuño. O horario de atención ao público será das 10:00 ás 13:00 horas.

A documentación que deben aportar é a seguinte:

- Documento de formalización de matrícula, poden solicitalo no centro ou descargalo aquí

- Certificado de empadronamento

- Fotocopia do libro de familia

- Fotocopia da tarxeta da seguridade social

- Fotocopia do boletín de vacinas

- Dúas fotos tamaño carné

CEREMONIA DE GRADUACIÓN

NO FICHEIRO ADXUNTO PODEDES CONSULTAR O CARTEL DA GRADUACIÓN DESTE ANO.