BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP de Curtis

O Proxecto deste curso 2023/2024 é "Galicia somos nós"

Reserva de praza en centros de adscrición

Infórmase que todas as solicitudes de reserva de praza no IES de Curtis obteñen praza.

VACANTES ESTIMADAS 2024/2025

VACANTES ESTIMADAS

4º Ed. Inf.

5º Ed. Inf.

6º Ed. Inf.

1º Ed. Pri.

2º Ed. Pri.

3º Ed. Pri.

4º Ed. Pri.

5º Ed. Pri.

6º Ed. Pri.

PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN

Tendo en conta a ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos, as solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica, mediante o formulario normalizado dispoñible na aplicación informática admisionalumnado  (https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal

Opcionalmente, poderanse presentar as solicitudes presencialmente no centro docente indicado en primeiro lugar ou en calquera dos lugares e rexistros establecidos na normativa reguladora do procedemento administrativo común. Atópase en arquivos adxuntos a instancia.

Para a presentación electrónica das solicitudes poderá empregarse calquera dos mecanismos de identificación e sinatura admitidos pola sede electrónica da Xunta de Galicia, incluíndo o sistema de usuario e clave Chave365.

ADMISIÓN 2024/2025

ORDE do 21 de outubro de 2022, pola que se desenvolve o Decreto 13/2022, do 3 de febreiro, e se regula o procedemento de admisión do alumnado en centro docentes sostidos con fondos públicos, establece os seguintes prazos:

-   Presentación da solicitude de admisión: 1 – 20 de marzo.

-     Publicación das listaxes provisionais de persoas admitidas e non admitidas: o 25 de abril.

-     Publicación das listaxes definitivas de persoas admitidas e non admitidas: o 15 de maio.

-      Formalización da matrícula: do 20 ao 30 de xuño.

Ademais da instancia, deberán presentar unha fotocopia cotexada do libro de familia.

A solicitude de reserva deberá estar asinada por calquera das persoas proxenitoras, titoras ou acolledoras. Deberá constar o consentimento expreso da outra persoa proxenitora, titora ou acolledora no anexo de comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar e consentimento (anexo II – bis). Nas situacións de violencia de xénero non é necesaria a sinatura do agresor.

Lémbrase que o alumnado que se atopa matriculado actualmente ten reserva de praza automática para o seguinte curso escolar.

Horario de atención no centro educativo:

De luns a venres: 9:15 a 10:30 horas.

No caso de que non sexa posible acudir ao centro neste horario, deben poñerse en contacto co centro no seguinte número: 881880647.

ENTROIDO

O pasado 9 de febreiro celebramos na escola o ENTROIDO. Desafortunadamente este curso as inclemencias meteorolóxicas impedíronnos realizar o xa tradicional desfile polo pobo. Deixámosvos un vídeo para que poidades ver como o celebramos. Agardamos que vos guste.

DÍA DA ILUSTRACIÓN

O pasado 30 de xaneiro celebramos o DÍA DA ILUSTRACIÓN.

Cada aula recreou as obras de unha pintor ou pintora e quedounos unha exposición fantástica que podedes ver no vídeo.

DÍA DA ILUSTRACIÓN

O MECO

Estimadas familias:

o entroido xa está aquí!! Como xa sabedes de anos anteriores a semana antes do entroido debemos seguir os mandados do Meco. Cada día haberá un para o día seguinte. Lembrade que son acumulables. Deixamos o resumo no arquivo adxunto e esperamos que sexa moi divertido para todos e todas!!

DÍA DA PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos o DÍA DA PAZ cantando na biblioteca a canción "Quérote máis" do grupo O sonoro Maxín.

Aquí vos deixamos dous vídeos con uns fragmentos pequenos do ben que o pasamos.

VÍDEO 1

VÍDEO 2

EXCURSIÓN INFANTIL

o día 17 de xaneiro os nenos e as nenas de Educación Infantil foron de excursión ao acuario e a Torre de Hércules.

No seu blog podedes ver as fotos do ben que o pasaron!!

BLOG DE INFANTIL