Departamento Orientación

LunMarMérXovVenSábDom

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do C.E.I.P. de Curtis

Este ano, 2018-2019, o noso proxecto de centro é "OS MEDIOS DE COMUNICACIÓN E A CONVIVENCIA". Agardamos que, tanto mestras como alumnado, aprendamos e disfrutemos con este proxecto.

Excursión de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

O 15 de marzo, as nenas e nenos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria acudimos a Santiago de Compostela. Alí visitamos a Xunta de Galicia e despois desplazámonos ata o Parlamento de Galicia. Ademais, xantamos na cidade e convivimos cos nosos compañeiros e compañeiras.

No seguinte vídeo, podedes ver o ben que o pasamos.

MENÚ COMEDOR ABRIL

Para visualizar o menú, pinchade na imaxe ou descargade o ficheiro adxunto.

Reporteir@s, ao xeito máis natural

ola, os alumnos de quinto de primaria están a facer unha reportaxes, dun xeito moi natural, son curta-reportaxes  para que vostedes aprecien o que temos ao noso arredor .

Eles van facer uso da palabra, que unida ás imaxes fan a comunicación .

Xa veredes que grandes reporteir@s están feitos !

ENTROIDO

O pasado 1 de marzo os nenos e nenas do CEIP de Curtis levamos o ENTROIDO polas rúas do pobo. Mirade que ben o pasamos!

MENÚ MARZO

Para visualizar o menú, pinchade na imaxe ou descargade o ficheiro adxunto.

Telexornal Curtis: Entroido

O vindeiro venres, 1 de marzo, celebraremos o ENTROIDO. Se o tempo o permite, sairemos a desfilar polas rúas do pobo a partir das 10:30h. En caso de choiva poderedes disfrutar das comparsas no pavillón polideportivo.

ADMISION ALUMNADO 2019- 2020

PRAZO DE ADMISION DE ALUMNADO PARA O CURSO ESCOLAR 2019- 2020.

DO 1 AO 20 DE MARZO.

PÓDENSE SOLICITAR OS FORMULARIOS PARA CUMPRIMENTAR EN XEFATURA NO HORARIO PREVISTO PARA ELO.

AS SOLICITUDES DEBEN IR ACOMPAÑADAS DE: FOTOCOPIAS COTEXADAS DE LIBRO DE FAMILIA E CONVENIO REGULADOR OU SENTENCIA XUDICIAL EN CASO DE SEPARACIÓN OU DIVORCIO DOS PROXENITORES.

A DIARIO CONVIVIMOS

Ola  familias  e compañeir@s! Cada día, na aula de  5º nivel de Educación Primaria  aprendemos a traballar  do mellor xeito posible, sempre que as condicións nolo permitan, porque iso si, cada día  hai algo novo ao que enfrontarse .

Traballamos  sempre coa ansia de mellorar  contidos pero sobre todo  mellorar as nosas actitudes.  O colexo  non so é transmisión de coñecementos senón tamén de valores .

É moi satisfactorio cando o esforzo  dá o seu resultado .

Nós traballamos para  APRENDER A  CONVIVIR .

A semana pasada  houbo unhas xornadas de portas abertas , nas que tivemos a oportunidade de asistir a unha charla coa garda civil , tamén  unha actividade relacionada con STOP ACCIDENTE e mesmo  practicamos PRIMEIROS AUXILIOS  con dous membros da CRUZ VERMELLA . Todo isto  é aprendizaxe . Que interesante sería ter estas actividades  como unha asignatura máis.

DÍA DO ASPERGER

Con motivo do día da concienciación e sensibilización do Síndrome de Asperger, varias asociacións organizan unhas xornadas formativas gratuitas, xunto co concello de Culleredo, sobre este síndrome  e o TDAH (Trastorno de Atención con/sen Hiperactividade/Impulsividade).

Pinchar na imaxe para máis información.

Resultado de imagen de tdah asperger culleredo