1ª EMISIÓN RADIOFÓNICA DE 5ºEP

• Título: .
  • Duración: 50.19 MB
  • Formato:

Ola  , ola   dende  a nosa radio  Radiola !!

Como ben sabedes estamos  a facer  as nosas pequenas emisións radiofónicas , cada curso sobre o tema  que quere  e  baixo a modalidade que prefira : faladoiros , entrevistas , debates , recitais ...

Alumnos de 5º de Primaria  e un alumno de 6º prepararon unha curta emisión radiofónica  ( en inglés "podcast" )  baixo a modalidade de entrevista .

Os rapaces e rapazas elaboraron unha serie de preguntas sobre  a pintora Mª Antonia Dans  para facerllas a unha persoa , pertencente á asociación de mulleres A Carballeira , Mª Dolores , moi vinculada coa cultura  do pobo de Curtis .

E  por que Mª Antonia Dans ?

Pois porque foi unha pintora moi importante  que residiu en Curtis  e polo tanto para o seu patrimonio cultural e artístico .

E  xa que  este ano   o día das Letras Galegas está dedicado a Antón Fraguas , un historiador e etnógrado  importante para o patrimonio cultural  e artístico , nós eliximos a esta pintora para exemplicar un cachiño do noso  patrimonio cultural en Curtis.

audio | by Dr. Radut