Saídas

Excursión a Camariñas

O 16 de novembro, as nenas e nenos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria do CEIP de Curtis acudimos a Camariñas. Realizamos a primeira parada no museo de Man en Camelle. A continuación visitamos a empresa Canosa, especializada na importación, procesamento e exportación de polbo conxelado. Rematamos o día no faro Vilán.

Excursión a Santiago de Compostela

O 30 de marzo, as nenas e nenos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria coñecimos un pouquiño máis a cidade de Santiago de Compostela. Visitamos o parque de bombeiros, paseamos pola zona vella e observamos todo o que se vendía na praza de abastos. Despois visitamos o Centro Galego de Arte Contemporáneo e merendamos todos xuntos no parque da alameda. Finalizamos a excursión na praza do Obradoiro. No seguinte vídeo podedes ver o ben que o pasamos!

Excursión a Ferrol

O mércores 23 de novembro, as nenas e nenos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria realizamos unha excursión a Ferrol. Alí disfrutamos do Museo da Construción Naval e do Museo de Historia Natural.

Ao día seguinte, as nenas e nenos de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria, visitaron o Museo da Construción Naval.

Excursión 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

Os alumnos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria, asistimos ao Museo Provincial de Lugo e ao Codex Cinema, o pasado 25 de novembro.

Excursión 4º, 5º e 6ºEP

Os alumnos de 4º, 5º e 6º de educación primaria, asistimos ao MUPEGA e a unha obra de teatro no auditorio A BANCA, en Santiago de Compostela, o pasado 29 de outubro.

No MUPEGA puidemos coñecer a historia do ensino en Galicia dende o século XIX e poñer en valor o patrimonio educativo dos galegos e as galegas.

No auditorio ABANCA, gozamos dun espectáculo novidoso que pretende explicarnos as consecuencias negativas que pode ter conectarse a páxinas de internet das que descoñecemos o que pretenden. Desta maneira as personaxes interpretaban a situación dun adolescente que se introduce no mundo virtual das apostas, deixa as mensaxes de WhatsApp abertas e máis problemas que lle complican a súa vida cotiá.

A toupiña que quería saber quen lle fixera alquilo na cabeza

As nenas e nenos de Educación Infantil asistimos a unha representación teatral o luns 14 de outubro. Acudimos ao Centro Sociocultural de Santa Marta, en Santiago de Compostela. Que ben o pasamos vendo “A toupiña que quería saber quen lle fixera aquelo na cabeza”, a cargo da compañía Galicreques.

Excursión Portugal

O pasado 12 de xuño, os nenos e nenas de 5º e 6º de Educación Primaria viaxamos ata Portugal para pasar alí 3 inolvidables días. O mércores visitamos a fermosa cidade de Oporto e pola tarde disfrutamos dun tranquilo paseo polo Douro. Ao día seguinte fomos ata Diverlanhoso, onde montamos en kayak, xogamos na piscina e participamos na búsqueda dun teouro. finalmente, o vernes, visitamos a cidade de Braga.

Queredes ver que ben o pasamos?

Andaina

Para conmemorar o día do medioambiente, o alumnado de primaria organizamos unha andaina polo pobo de Curtis, seguindo a ruta de senderismo de María Antonia Dans. Debido as condicións meteorolóxicas, tivemos que pospoñer dita saída, quedando finalmente para luns 10.

Unha vez finalizado o recorrido, reunímonos cos nosos compañeiros e compañeiras de educación infantil na Carballeira, onde merendamos e xogamos todos xuntos!

Semana Letras Galegas

Seguimos celebrando a semana das letras galegas. Hoxe 14 de maio, as nenas e nenos do CEIP de Curtis acudimos ao edificio de usos múltiples de Teixeiro para disfrutar do espectáculo Os Rockenstein, a cargo da compañía de teatro Mala Sombra.

(para visualizar as fotos da actuación, clicade nesta imaxe)

Excursión de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

O 8 de maio, as nenas e nenos de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria acudimos a Santiago de Compostela. Alí visitamos as instalación da Televisión de Galicia en San Marcos, onde puidemos ver os diferentes espazos onde se levan a cabo os programas A revista, Bos días e Como un allo. Tamén puidemos entrar no programa Bos días mentres estaban emitindo en directo. Despois acudimos á Cidade da Cultura, alí merendamos e acudimos á exposición FP Innova.

Despois de comer convivimos polas rúas da zona vella de Santiago de Compostela.

No seguinte vídeo podedes ver o ben que o pasamos.

(para visualizar as fotos, clicade nesta imaxe)