Emisións

Emisión de radio

A nena e nenos de 5º de Educación Primaria realizamos unha entrevista a Alicia Tojeiro para conmemorar o Día Internacional da Muller. Alicia está rematando os seus estudos no Conservatorio Superior da Coruña e é directora de varios coros.

Dádelle ao play e disfrutade desta entrevista.

Emisión RadioRadiola 5ºEI

As alumnas e alumnos de 5º de educación infantil contaron na Radio Radiola o conto titulado "Crocodrilo".

Emisión RadioRadiola 6ºEI

Os alumnos de 6º de infantil prepararon este programa para conmemorar o día do libro. Podedes escoitalos dándolle ao play.

Emisión radio 4º

Os nenos e as nenas de 4º fixemos o noso propio noticieiro radiofónico comentando algunhas das novas deste curso.  Esperamos que vos guste.

Emisión 2º EP

O 12 de marzo, as nenas e nenos de Segundo de Educación Primaria fixemos a nosa emisión na radio Radiola. Dádelle ao play para escoitar o noso poema sobre a primavera.

Emisión radio 3º EP

O venres 26 de febreiro, o alumnado de terceio de Educación Primaria acudimos á radio do noso cole para facer un programa de radio. Tratándose dunha data próxima ao 24 de febreiro, decidimos que o noso programa estivese adicado a Rosalía de Castro. Dádelle ao play para escoitarnos.

Emisión 5ºEP

Con motivo do Día Mundial da Radio e do Día do Amor os alumnos de quinto de Primaria escribiron un conto que titularon: un taller de cariño e que levaron á radio Radiola para compartir con todos o AMOR tan necesario nesta nova realidade.

Que o amor e a saúde estea sempre con tod@s.

Emisión 4ºEP

O 6 de marzo, as nenas e nenos de cuarto de Educación Primaria acudimos á radio do noso cole para facer un programa de radio. Tratándose dunha data próxima ao 8 de marzo, decidimos que o noso programa estivese dedicado ao Día Internacional da Muller. E coas palabras de Guadi Galego “nós aleitadoras, nós conquistadoras, brillantes activistas da vida cotiá” despedímonos ata a próxima emisión.  Dádelle ao play para escoitarnos.

Emisión radiofónica 5ºEP

O 28 de febreiro, as nenas e nenos de 5º de Educación Primaria, acudimos a facer a nosa emisión radiofónica. Nela contamos historias sobre Exipto. Dádelle ao play e poderedes escoitar o ben que o fixemos.

Unha viaxe por Francia , a cidade do amor

Os alumnos de 6º de Primaria  o día 14 de febreiro , día do amor , regaláronnos unha viaxe por Francia .

A través das súas palabras viaxamos a lugares  preciosos como París , soubemos da gastronomía típica de Francia e como enriquecernos culturalmente  con museos  e construccións  únicas .

Non faltou a publicidade e os chistes  recurrindo a temática do proxecto : Francia .

Que mellor que este programa para dicir isto " aínda nos quedará París