5º Educación Primaria

MENSAXE DE ANIMO DA PROFE

ACTIVIDADES 31 DE MARZO

ADXUNTO ENVIO:TRABALLO PARA MARTES 31.

RECORDADE QUE AS ACTIVIDADES NON SON AVALIABLES. TRÁTASE DE QUE OS NENOS E NENAS NON PERDAN O HÁBITO DE TRABALLO. ENVIO ACTIVIDADES SUFICIENTES PARA QUEN QUEIRA FACELAS PERO NON SON OBRIGATORIAS. É IMPORTANTE QUE AS FAMILIAS SUPERVISEDES O RITMO DE TRABALLO  DE CADA ALUMNO/A.

A FICHA DE CCNN SERÁ PARA REALIZAR ENTRE O MARTES E O XOVES.

AGARDO QUE SIGADES BEN. UN SAÚDO.

ACTIVIDADES DE RELIXIÓN

Ola a tod@s!

Espero que sigades todos ben ... xa falta menos.

Tedes unha entrada no meu blog naauladereli.blogspot.com con actividades para esta semana do 30 de marzo ao 3 de abril.

Tamén podedes resolver o RETO SEMANAL, enviando as respostas ao correo m.isasouto@gmail.com. Resolvereino o venres e publicarei os nomes dos acertantes.

Moito ánimo a vos e as vosas familias!

Unha aperta moi forte,

Isabel

Música

Dende a materia de música propóñovos as seguintes actividades para realizar nesta semana.

Vémonos pronto!

ACTIVIDADES LUNS 30

Estimadas familias:

Esta semana recibín correos de algúns nenos que me enviaron actividades e correxinas. Pareceume unha boa práctica. Por isto, imos probar estes días a traballar deste xeito.

Eu cogo documentos de word con actividades que podedes realizar no ordenador e enviarmas por correo, para que eu poida correxir e reenviar.

Outra opción sería imprimilas,  facelas e entregarmas cando volvamos ás clases.

Unha terceira posibilidade sería, se non poden imprimir, copiar nas respectivas libretas e facelas.

Cada familia pode empregar o método que lle resulte máis comodo.

Tamén quero informar de que hai alumnos que non están a seguir a programación nalgunhas materias e que enviarei actividades para eles. Serían "Actividades AC".

Teño noticias da maioría de vós e sei que estades ben.Espero que todo siga igual.

Unha aperta para todos/as.

Mamen Abad.

ENGLISH

Hello!  How are you?

Para a semana do 30 de marzo ao 3 de abril, propóñovos, relacionado co proxecto interdisciplinar do centro, investigar sobre o SEA LION (león mariño), elaborando unha ficha sobre dito animal, que inclúa unha ILUSTRACIÓN, o NOME e unha descripción. Do mesmo xeito, podedes buscar información sobre LYNNE COX (nadadora e escritora), elaborando sobre ela outra ficha, na que apareza o NOME, ILUSTRACIÓN e pequena BIOGRAFÍA.

Stay at home!

Saúde para tod@s

See you!

Educación Física. Expresión corporal.

Ola de novo, queridos alumnos e alumnad de 5º. Mandovos unha ficha para que traballedes a expresión corporal.

A ver se vos resulta doada.

Un abrazo. A profe  de ED. F. (Chus BarrAL).

Capacidades Físicas Básicas

Queridos nenos e nenas. Espero que todas e todos esteades ben de saúde. Deixovos nun documento adxunto, actividades para traballar as capacidades físicas básicas: flexibilidade, forza, resistencia e velocidade.

Desexo que vos gusten.

Biquiños.