Solicitudes e impresos

Autorización ausencias do centro

Achégase o modelo, AUTORIZACIÓN AUSENCIAS DO CENTRO, para notificar no centro o día e/ou franxa horaria do periodo escolar na que o alumnado se ten que ausentar.

Información ao centro de non regresar en autobús á casa

Achégase  o modelo, INFORMACIÓN AO CENTRO DE NON REGRESAR EN AUTOBÚS Á CASA, que se cumplimentará no caso do alumnado que normalmente vai en autobús, para especificar que día ou días non vai utilizar o servicio de transporte escolar.

Autorización para o uso da imaxe

O seguinte modelo, AUTORIZACIÓN PARA O USO DA IMAXE, serve para poder utilizar a imaxe do alumnado durante as actividades escolares e complementarias, con fins educativos para publicar nos diferentes formatos (revista, web, blogs, videos de youtube, traballos de clase...).

Autorización para o alumnado que vai so para a casa

Achégase o modelo, AUTORIZACIÓN PARA O ALUMNADO QUE VAI SO PARA A CASA. Éste serve para que o alumnado poida ir so para súa casa, sen que ninguén o veña recoller nin utilice o servicio de transporte escolar.

Autorización permanencia na biblioteca en horario de tarde

O seguinte modelo, AUTORIZACIÓN PERMANENCIA NA BIBLIOTECA EN HORARIO DE TARDE, serve para avisar ao profesorado do alumnado que queda na biblioteca pola tarde. Pode ser descargado facendo click en "1 adxunto".

En caso de ser necesitado en futuras ocasión, tamén se atopa no menú “O centro” no apartado “Solicitudes e impresos”.

Modelo de xustificación de faltas de asistencia á clase

O seguinte modelo, XUSTIFICACIÓN DE FALTAS DE ASISTENCIA Á CLASE, serve para xustificar as faltas do alumnado. Pode ser descargado facendo click en "1 adxunto".