Solicitudes e impresos

AUTODECLARACIÓN DE COMEDOR

Aquel alumnado que vaia facer uso do servizo de comedor durante o curso 2022- 2023 ten que cubrir  o modelo de autodeclaración e especificacións  e entregalo no colexio do venres 1 de xullo ao 8, ambos inclusive, en horario de 10.00 a 13.00.

Pode descargarse o modelo do ficheiro adxunto ou solicitar unha copia no centro.

Tamén se poden consultar instruccións para a súa cumplimentación no anexo II.

Prazo de matrícula para o curso 2022-2023

O prazo para formalizar a matrícula para o alumnado que se incorpora no vindeiro curso 2022 - 2023 é do 20 ao 30 xuño. O horario de atención ao público será das 10:00 ás 13:00 horas.

A documentación que deben aportar é a seguinte:

- Documento de formalización de matrícula, poden solicitalo no centro ou descargalo aquí

- Certificado de empadronamento

- Fotocopia do libro de familia

- Fotocopia da tarxeta da seguridade social

- Fotocopia do boletín de vacinas

- Dúas fotos tamaño carné

Axudas alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo

Convocadas as axudas do MEC para alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

Están dirixidas a alumnado que requiran determinados apoios e atención educativas específicas derivadas de discapacidade, de trastornos graves de conduta ou de trastornos graves da comunicación e da linguaxe asociados a necesidades educativas especiais.

Está incluído alumnado con TDAH (Trastorno por Déficit de Atención por Hiperactividade), alumnado con TEA (Trastorno do Espectro Autista) e alumnado de Altas Capacidades.

Prazo de presentación ata o 30 de setembro.

Para acceder á convocatoria e a súa solicitude prema AQUÍ

AUTORIZACIÓN RECOLLIDA Á SAIDA DO CENTRO

AQUELAS FAMILIAS QUE QUEIRAN AUTORIZAR A ALGUÉN QUE NON TIÑAN AUTORIZADO EN ANOS ANTERIORES PARA A RECOLLIDA DOS NENOS/AS Á SAÍDA DO CENTRO, DEBE DESCARGAR O ARQUIVO ADXUNTO, CUBRILO E ENVIALO AO CORREO DA TITORA.

Autorización ausencias do centro

Achégase o modelo, AUTORIZACIÓN AUSENCIAS DO CENTRO, para notificar no centro o día e/ou franxa horaria do periodo escolar na que o alumnado se ten que ausentar.

Información ao centro de non regresar en autobús á casa

Achégase  o modelo, INFORMACIÓN AO CENTRO DE NON REGRESAR EN AUTOBÚS Á CASA, que se cumplimentará no caso do alumnado que normalmente vai en autobús, para especificar que día ou días non vai utilizar o servicio de transporte escolar.

Autorización para o uso da imaxe

O seguinte modelo, AUTORIZACIÓN PARA O USO DA IMAXE, serve para poder utilizar a imaxe do alumnado durante as actividades escolares e complementarias, con fins educativos para publicar nos diferentes formatos (revista, web, blogs, videos de youtube, traballos de clase...).

Autorización para o alumnado que vai so para a casa

Achégase o modelo, AUTORIZACIÓN PARA O ALUMNADO QUE VAI SO PARA A CASA. Éste serve para que o alumnado poida ir so para súa casa, sen que ninguén o veña recoller nin utilice o servicio de transporte escolar.