blogue deadmin

BECAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO (NEAE)

Prazo de solicitude: ata o 27 de setembro (inclusive)

Destinatarios:

BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP Curtis

O Proxecto deste curso 2020/2021 é "Unha nova realidade"

Saúdos a todos

SAÚDOS GARIMOSOS A TODOS E A TODAS! NENOS, NENAS E ÁS VOSAS FAMILIAS!

OGALLÁ QUE ESTEADES BEN E COIDÁNDOVOS O MELLOR POSIBLE!

SEGURO QUE ESTADES TENDO EN CONTA TÓDALAS PAUTAS REQUERIDAS PARA NON CONTAXIARVOS: LIMPEZA DE MANS, COIDADO Ó TUSIR, PROTEXERVOS OLLOS, NARIZ E BOCA, E, SOBRETODO NON SAIR.

SODES MOI VALENTES TODOS, QUEDANDO EN CASA E AXUDANDO NAS TAREFAS DO FOGAR, XOGANDO, LENDO, VENDO A TELE, E CREANDO OS VOSOS PROPIOS XOGOS OU XOGUETES....! E CON TODO, ESTE  ESFORZO CONSEGUIREMOS ALONXAR A ESTE VIRUS QUE, DE MOMENTO, TENNOS SEPARADOS .

ÏMOLO CONSEGUIR! E VÓS SEREDES OS PROTAGONISTAS DE TODA ESTA HISTORIA QUE NOS CONTAREDES CANDO VOLVAMOS AO COLE, VALE?

SEGUIDE SENDO ASÍ DE VALENTES TODOS E TODAS!

UNHA FORTE APERTA!

Saúdos a todo o alumnado e as súas familias

Saúdos a todos vós, desexándovos moito ánimo e empeño en seguir adiante con ilusión e creatividade!

Cálculo matemático

Este xogo da OCA axúdaravos a repasar as táboas de multiplicar! Animádevos, non hai límite de participantes!

Chegou o outono!

Dende que o 23 de setembro comezou o outono, no Cole tamén nos poñemos a vivir o ambiente que nos deixa: caída de follas, paisaxe chea de  cores douradas, ocres e castañas de toda variedade .... Vaia colorido, sabor  e arume!

E ademais, este outono vivímolo a través dos países do noso Proxecto.

Telexornal Curtis: Día da Paz

O vindeiro mércores, 30 de xaneiro, e con motivo do día da paz, todo o alumnado do CEIP de Curtis cantaremos a canción: "Los niños queremos la paz" e o alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria participará nun debate.

CONTACONTOS

Onte, 23 de xaneiros, visitounos a escritora e poeta Mar Benegas, facéndonos partícipes da súa paixón pola literatura infantil, en especial pola poesía.

Visita de Papá Noel

O pasado 20 de decembro visitounos Papá Noel.

Menú xaneiro