BENVIDOS Á NOSA PÁXINA WEB

Benvidos á páxina Web do CEIP de Curtis

O Proxecto deste curso 2023/2024 é "Galicia somos nós"

Mércores 15. "ANIMALADAS2 (Teatro Calavera)

O mércores 15 disfrutamos da obra de teatro " Animaladas " foi unha sesión moi entretida na que tivemos que lidiar con animais de todo tipo coma auténticos exploradores.

Aquí deixamos unhas fotos a modo de resumo para que vexades que actividade tan intensa tivemos!

Martes 14. I FESTIVAL LETRAS SONORAS

O martes desta semana disfrutamos da primeira edición do festival "Letras Sonoras". Cada clase participou interpretando unha peza da nosa música tradicional. Sacamos unhas fotos de recordo para lembrarnos de esta actividade que tanto nos gustou.

Invitámosvos a que vexades nas fotos algúns momentos de estas actuacións.

LUNS 13. CE ORQUESTRA PANTASMA

Hoxe luns, despois do recreo disfrutamos da actuación de Ce orquestra pantasma que nos amenizou con un conto cantado co que puidemos bailar, cantar e disfrutar en galego.

No cartafol podedes ver o animados/as que estabamos.

A SEMANA DAS LETRAS

Lembrámosvos que esta semana festexamos as Letras Galegas con este fantástico cartel!! Esperamos disfrutalo moito e aprender moitas cousas

EXCURSIÓN INFANTIL

Os nenos e as nenas de Infantil asistiron o pasado día 26 de abril a un concerto didáctico no Palacio da Ópera, en A Coruña.

Alí disfrutaron de varias modalidades de música clásica entre elas as músicas do mundo e mesmo puideron participar activamente nas actividades.

Como podedes ver no vídeo adxunto , pasárono xenial!!

Admisión de alumnado para o cuso 2024/2025. Listaxe provisional de admitidos

Tendo en conta a Lei de Protección de Datos, a listaxe de admitidos atópase no interior do centro.

Infórmase de que todas as solicitudes obteñen praza.

As listaxes definitivas serán publicadas antes do 15 de maio. O período de matrícula será do 20 ao 30 de xuño de 2024.

Visitamos A Coruña

O 15 de marzo, as nenas e nenos de 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria visitamos A Coruña. Empezamos a nosa viaxe escoitando un concerto da Orquesta Sinfónica de Galicia no Palacio da Ópera. Despois paseamos polas rúas da cidade. Xogamos no parque dos xardíns Méndez Núñez e rematamos o día cunha visita guiada polo castelo de San Antón. No seguinte vídeo podedes ver o ben que o pasamos.

EXCURSIÓN A "O ENREDO DO ABELLEIRO"

O día 18 de marzo os nenos e as nenas de primeiro e segundo realizaron unha excursión a "O enredo do abelleiro. O museo do mel.". Ali explicáronnos cal é a función das abellas na natureza, vistiamos as colmenas, vimos como se envasaba o mel e probamos diferentes tipos de mel. Máis tarde pasamos polo Mosteiro de Sobrado para dar un relaxante paseo polas inmediacións.

No seguinte vídeo podedes ver algunha foto de recordo.

Semana da prensa

Do 4 ao 8 de marzo celebramos a Semana da Prensa, con motivo de este evento aproveitamos para indagar nos medios de prensa escritos. A modo de resumo fixemos unha escolma das noticias que nos chamaron máis a atención e fixemos un mural no noso museo escolar.

Podedes velo no aquivo adxunto. Esperamos que vos guste.