Mensaxes para Infantil

30/03/2020

O alumnado de Educación Infantil fai na casa algunhas das activiades propostas estes días; como plastilina caseira, plantar lentellas, ioga, ou xogar ás agachadas pisando só as baldosas de papel. Ademais, no vídeo as mestras de infantil mandan mensaxes de ánimo aos máis peques do centro.

Debuxando o noso mundo

Infantil Feal - 4 anosFai clic para ver máis fotos

23/02/2017

Un ano máis, dentro do proxecto "Debuxando o noso mundo", o alumnado de Infantil creou carautas de distintos pintores. Os pícaros de 3 anos e Freixeiro inspiráronse nos soños de Joan Miró, as nenas e nenos de 4 anos viaxaron ao pasado de Felipe IV disfrazados das Meninas de Velázquez, e os rapaces e raparigas de 5 anos navegaron entre cunchas polo maxín de Maruja Mallo.

Samaín infantil no Feal

Samaín 2016Fai clic para ver máis fotos

08/11/2016

Os nenos e nenas de Infantil do Feal e Freixeiro, celebraron o Samaín o venres 28 de outubro nas súas aulas, a través da realización de pequenos obradoiros de baleirado de cabazas e decoración das mesmas. Ademais, engalanaron o corredor de Infantil coas súas manualidades e adornos propios de Halloween. Para celebralo, viñeron ataviados con disfraces terroríficos.

Curtaprotexe e Sinforoso

06/05/2016

Publicamos dous novos traballos feitos polo noso alumnado de Infantil (coordinados por Paula Neira) para o proxecto "Pegadas no camiño", dentro do plan "Protexe aos animais".

Protexe os animais

Mural de mascotas

Fai clic para ampliar a foto

21/02/2016

Dentro das actividades propostas no proxecto “Protexe os animais” e coa colaboración das familias, as nenas e nenos do Feal e Freixeiro ensínannos as súas mascotas. Nótase o agarimo que se teñen entre eles. Podedes ver estas mascotas no mural do corredor de Infantil e na seguinte presentación:

Smilebox

Engadimos un vídeo de Izan (6º de Infantil) cos seus cabritiños:

Ademais, quixemos saber que animais eran os preferidos do noso alumnado e tamén que necesidades consideraban que tiñan:

Mascotas de InfantilFai clic para ver as respostas

Graciñas a tod@s @s que participastes!!

Entroido pictórico en Infantil

Entroido 2016 en FreixeiroFai clic para ver máis fotos

10/02/2016

Os nenos/as de Infantil do Feal e Freixeiro homenaxearon este Entroido a tres grandes da pintura (Frida kahlo, Joan Miró e Vicent Van Gogh), a través da realización de carautas e antefaces.

Nota: aínda estamos traballando coas fotos e os vídeos do pasado venres de Entroido... necesitamos algúns días máis.

Nadal en Infantil

15/12/2015

Unha vez máis, temos que agradecer a colaboración audiovisual da profe de Infantil Paula Neira. Neste caso, recolle o ambiente de Nadal en Educación Infantil do Feal... e de Freixeiro.

A casiña de Infantil

Casa de NadalFai clic para ampliar a foto

10/12/2015

Amosamos a casiña que apareceu estes días no corredor de Infantil para ir dando un pouco de ambiente de Nadal. Na foto, podedes ver a algúns dos nenos e nenas do grupo de 5 anos.

Visita de Infantil a Aldea Nova

Infantil en Aldea Nova

Fai clic para ver mellor aos peques

29/10/2015

Publicamos as imaxes recibidas da recente visita de Educación Infantil a Aldea Nova. No caso do vídeo gravado cun móbil, chéganos sen son.

Festa dos Maios 2015

Fai clic para ver máis fotos

07/05/2015

As profes de Infantil Paula e Sandra envíannos estas imaxes (fixas e en movemento) da festa dos Maios que celebrou hoxe o noso alumnado de Infantil, coa axuda de dúas monitoras do Concello de Narón.