Nova revolución tecnolóxica

Grazas a tod@s polos vosos comentarios

Aínda que ao principio contestaba ás mensaxes de ánimo que deixabades estes días nesta web, deixei de facelo primeiro porque todo o mundo me reñía por seguir enganchado ao ordenador durante a baixa e segundo porque me daba corte estar tan presente na web, pero loxicamente agradecín moitísimo todo o que lin e escoitei durante estes días dentro e fóra da web. En fin, xa estou traballando con normalidade e preparado para a próxima. Unha aperta!!

Ángel

¡¡¡ Ángel mejórate !!!

Ángel, bueno, ¡¡¡ esperamos que te mejores...!!!! te echamos mucho, muchisimo de menos... Aunque otros estén haciendo un buen trabajo con la página web y la profe nueva sea buena... tú eres insustituible!!! ¡¡¡MEJÓRATEE!!! TE QUEREMOS

Mejórate

Nos preocupamos mucho cuando nos enteramos de lo que te había pasado. A ver si te recuperas pronto porque te echamos mucho de menos. Sin ti esto no es lo mismo. Pero no te preocupes y relájate, porque nos dijeron que tenias que descansar para recuperarte pronto. Desde aquí mucho ánimo y un abrazo muy fuerte de todos. Lidia, Sara y Iria (3ºB)

Esos trastos revolucionarios

Obligado visionado para todos aquellos que los libros les producen urticaria. Rompedor a tope.Necesitamos más videos como este.

Ángel recupérate pronto

Ángel recuperate pronto pero..Deja descansar el ordenador un poco que se van a fundir hasta las teclas. Un abrazo y ánimos de parte de nuestra clase. :D

Estupenda opción

Eu tamén me sumo a esta revolucionaria proposta tecnolóxica. Poñamos de moda esta avanzada forma de comunicación. Mar

I agree!

Como tamén está de moda o inglés!!!... pois paréceme acertado titular así o meu comentario. E é que estou tan de acordo co vídeo que pouco máis se me ocorre comentar.
Vaia, o único tal vez, que podemos propoñer un grupo de traballo para a mellora no aproveitamento desta nova tecnoloxía nas nosas clases e para que os nosos alumnos o dominen tamén ao rematar a ESO.
Por certo, Ángel, non colgues nada máis na páxina nunha tempada!! E mellórate! Unha aperta moi grande!

A web

Confeso que non podía soportar a idea de que a nosa web estivera paralizada quince días con todo o movemento que houbo ultimamente, pero grazas a Mar, José e algún detalle da miña colleita xa volve a moverse. Eu xa vou mellor e xa sabedes que a web en realidade non é traballo para min. Ademais, non podía quedar sen falar deste aparello revolucionario! Unha aperta para ti e para tod@s!

Ángel

Ánimo

Espero que tan sólo haya sido un pequeño aviso. Angel, un consejo de una compañera que te aprecia, olvídate de meter la quinta y de gastar gasolina en exceso; comienza a utilizar el eléctrico, que tiene sus ventajas: es limpio, no contamina y sobre todo te permite ir a velocidad crucero. Recupérate pronto, te echamos, no sabes cuanto, en falta. Un beso. Marisa