O alumnado de 4º de ESO estrea o novo aparcadoiro

Ángel Carrera, 09/02/2010

Recoñecemos que foi unha pequena trasnada: os alumnos de 4º A con Tecnoloxía deixaron as primeiras marcas de roda sobre o novo aparcadoiro cunha conducción bastante agresiva. Pero que non se enfade a directora: só foi co pequeno coche teledirixido do departamento de Tecnoloxía e coa intención de preparar o obradoiro de automodelismo que os mesmos alumnos organizarán o venres de Entroido. O vídeo foi gravado improvisadamente por Adrián España co seu móbil, pero supoñemos que o venres xa gravaremos cunha verdadeira cámara de vídeo. O coche aparece sen carcasa porque era unha proba. Tamén hai que dicir que a pesar dos numerosos accidentes e problemas técnicos que leva o coche, está resistindo coma un campeón.

Por outra parte, aproveito para agradecer unha vez máis a colaboración do xa ex-alumno Adrián Teijeiro. Este ano volve a montar un espectacular circuito de Scalextric co seu propio material e deseño no noso taller, para xogar o venres de Entroido. Na foto de adianto, o circuito aínda non está totalmente rematado, pero xa da gusto velo. Grazas Adrián!!

Scalextric 2010

Coche_teledirixido_aparcadoiro.wmv1.67 MB